Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä join oluen, kotimaisen oluen. Joiskohan toisenki vai panisko maata? Enne olutta söin suklaata. Myös jäätelöä löytyis. Liikaa valinnanvaraa!

Voi juma neljä peräkkäistä voittoo miniclipin kasipallossa, kuus oon maksimissaan voittanu :dance2: taidan mennä nukkumaan :face:

Eikös se oo ihan perus nuorisosedula? Humppapaikas tanssitaan lavatansseja, ei riskomusakkia.

Eikös se oo ihan perus nuorisosedula? Humppapaikas tanssitaan lavatansseja, ei riskomusakkia.

Perushumppabaari iäkkäämmille immeisille. Ei se humppaaminen aina sitä lavaa kaipaa :)

Ei tuo mielestäni sedula oo, mutta suattaapi ollakin. En oo niin hip, että ymmärtäisin näitten päälle.

Eikös kaikki yökerhot oo seduloita? Paisi nämä isojen ihmisten yökerhot joissa soittaa souvarit yms humppabändit. Ja luulin että olit menossa juuri johonkin kapakkaan souvareita tanssaamaan.

Eikös kaikki yökerhot oo seduloita? Paisi nämä isojen ihmisten yökerhot joissa soittaa souvarit yms humppabändit. Ja luulin että olit menossa juuri johonkin kapakkaan souvareita tanssaamaan.

Sedulat on sedun omistamia paikkoja, näin mä oon sen mun matikalla järkeilly. Mä oon sellanen souvari itekin, että en ees tarvii välttämättä musiikkia tanssiakseni.

Huh. Onneksi vapaa vkl. Viimeset 8vrk töitä reilu 100 tuntia. Paikalla fyysisesti n. 70 tuntia ja loput puhelimen päässä 30min paikalla olo valmiudessa. Nyt muutama huurteinen ja pitkät unet. Siitä on hyvä perjantai tehty. Huomenna voisi kinttuja pumppailla.

Huh. Onneksi vapaa vkl. Viimeset 8vrk töitä reilu 100 tuntia. Paikalla fyysisesti n. 70 tuntia ja loput puhelimen päässä 30min paikalla olo valmiudessa. Nyt muutama huurteinen ja pitkät unet. Siitä on hyvä perjantai tehty. Huomenna voisi kinttuja pumppailla.

Uih, tohtorilla rankka putki takana! Olet kyllä huurteisesi ansainnut :)

Back
Ylös Bottom