Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oks nyt joku lopetan juomisen tähän paikkaan ja nyt kausi meneillään? :confused: Jostain syystä tuntuu että kaikki kaverit joko vähentäneet roimasti juomista tai sit ne ei vaan juo, ei siinä muuta kun ei niitten kanssa kauheen usein oo tullut kerettyä näkee ku vklp kaljaa juodessa.

---

Meitsi lähtee ostaa maitoa.

Sinulla on erinomainen musiikkimaku. En ole kovin mukana progressiivisen housen maailmassa, mutta Daiinan suosittelemisen jälkeen olen tuota Maison & Dragenia seurannut sivusilmällä. Toimii.

Kai se on tänään mentävä juoksemaan. Päivät istuu palavereissa, niin ennemmin tai myöhemmin alkaa tökkiä sisäilma ja jatkuva puhuminen.

Meitsi lähtee ostaa maitoa.

Mä just join purkin loppuun. Vielä jäi 3litraa, lavvantaina vasta tarvii hakee lisäystä.

Lauantaista puheenollen -> keikalle!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Meitsi joi just Lidlin "Siti" energiajuoman ja pian selviää miten pärisee..olkapäät + kätöset saa pian komentoo

Mä oon varmaan vanhanaikainen kun söin ennen treenejä banaanin ja join kupin kahvia. No jaksoi sillä kätösiään kurittaa. Olkapäät jäi maanantaina tekemättä kun tuli niin perkeleenmoinen kiirelähtö salilta. Paikkopäivänä sitten.. ehkä ne saa sitäkin enemmän kipeätä kun menee nyt ihan omanaan.

- - - Updated - - -

Oks nyt joku lopetan juomisen tähän paikkaan ja nyt kausi meneillään? :confused: Jostain syystä tuntuu että kaikki kaverit joko vähentäneet roimasti juomista tai sit ne ei vaan juo, ei siinä muuta kun ei niitten kanssa kauheen usein oo tullut kerettyä näkee ku vklp kaljaa juodessa.

Eiii... se oli maanantaina, ehkä vielä tiistaina mutta nyt se on jo ohi.

Aloitin jo valmistelut joulukalenterikuvaa varten. Ja jumaleissön, siellähän on maa valkoisena:dance:

tumblr_msddgostkk1qdqjoho1_1280.webp

Sitäpaitsi en oo ikinä ollu moottorikelkoista kiinnostunu.

2013-RSD-Bandito-33_Original-wallpaper-gallery-pictures-poster-Blond-beautiful-sexy-cool-pret...webp

Vaikka olenkin täysi paska ihmisenä, olen kuitenkin saavuttanut Pakkisella 5000 tykkäyksen rajapyykin. Voin väittää olevani pidetty virtuaalimaailmassa. Oikeassa elämässä sitäkin inhotumpi.

Taas Nukkumatti vetää pidemmän korren. :zzzz:

Lähellä on jo täälläkin. Imaisin juuri Tapatalkin tähän luuriin niin nyt kelpaa näpyttää joutavia viestejä vaikka täältä peiton alta.

Miten te edes jaksatte treenata pohkeita? Itse olen tehnyt pohkeita viimeksi vuonna 2008 tai 2007.

Treenaa vaan. Tästä kyllä aiheutuu aina vähän ongelmia, kun ei enää meinaa löytyä kivoja saappaita kun lihapohkeet ei mahdu niihin.

Oks nyt joku lopetan juomisen tähän paikkaan ja nyt kausi meneillään? :confused:

Se siinä varmaan on, kun on ottanut muutaman reippaan ja letkeän krapulan lyhyen ajan sisään eikä ajatus alkoholisoitumisesta juuri houkuttele.

Hyvää huomenta arvon Pakkiskansa :) Se olis perjantai ja työpäiväkin puolessa välissä!
Viikonloppuna mm. yhdet suomalaiset pikkujoulut, mutta ruoka on tälläkin kertaa kiinalais-korealais-japanilaista salaattipöytää lukuun ottamatta.

Back
Ylös Bottom