Oona Tolppanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heraiini
  • Aloitettu Aloitettu
Mikähän tuossa tytössä on, kun se on niin kovin viehättävä. Ei ole edes yhtään sen tyylinen, johon yleensä tykästyn. Lisäksi on vielä lihaksikkaampi kuin minä, joten olisi aika noloa mennä esimerkiksi rannalle yhdessä.

Ainoa miinus siitä, että videossa Oonan rankkariveto oli menossa yli maalin mutta editoitiin menemään ylänurkkaan! ;)

Toinen juttu, joka pahasti pisti silmään oli tuo alun nyrkkeilykohtaus, jossa lyödessä tippui pahasti suojaus.

En pidä juuri minään ;)

Toivottavasti pysyy jalat maassa suosion myötä, mukavalta mimmiltä vaikuttaa.. iso plussa "silikonivastaisuudesta", mut katotaan nyt miten sitten käy..
näköjään threadia vähän siistitty.. aamul oli "mielenkiintoisia" fantasioita kirjoiteltu..

Aivan mahtava nainen.Nuorikin vielä.Tulee pääseen ainakin Suomen huipulle.Ehkä kauneimmat kasvot mitä tiedän.

Lisää kuvia neidistä sais olla.

Jotenki en diggaa naisista joilla on leveempi hartialinja ku mulla...

tumblr_inline_mq4w47vlzl1qz4rgp.jpg

Oonasta on tehty joku treenivideo.

Itse en oikeen arvosta tämmöstä videon kaltasta touhua, että tehään kaikkea mahollista olematta hyvä missään. Toivon että Oona ei oikeasti vapaa-ajallaan hyppää benji-hyppyjä, pelaa futista tai juokse sprinttejä, koska niistä ei ole body fitneksen kannalta mitään hyötyä. Elämä pitää omistaa yhden tavoitteen saavuttamiseen, eikä mihinkään nauttimiseen tai hyvän fiiliksen saavuttamiseen. Itse arvostan esim. painonnostoa harrastavia naisia, koska he treenaavat enemmän ja kyykkäävät syvemmältä kuin 99,9 % pakkislaisista.

Itse en oikeen arvosta tämmöstä videon kaltasta touhua, että tehään kaikkea mahollista olematta hyvä missään. Toivon että Oona ei oikeasti vapaa-ajallaan hyppää benji-hyppyjä, pelaa futista tai juokse sprinttejä, koska niistä ei ole body fitneksen kannalta mitään hyötyä. Elämä pitää omistaa yhden tavoitteen saavuttamiseen, eikä mihinkään nauttimiseen tai hyvän fiiliksen saavuttamiseen. Itse arvostan esim. painonnostoa harrastavia naisia, koska he treenaavat enemmän ja kyykkäävät syvemmältä kuin 99,9 % pakkislaisista.
Hitto sulla on varmaan kiva elämä.

Back
Ylös Bottom