Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ahh, laatuaikaa loppuilta, eli hyvää ruokaa, tv-sarjoja (Boardwalk Empire ainakin) ja ehkä vähän World of Tanksia <3. Eilen kävin kevyen ylläpitävän kokovartaloreenin vetämässä ja sehän se vasta tuntuukin kropassa. Aika helvetin koomista ku ottaa huomioon, että en tehny kauheaa määrää ja painotkin olivat kyykyissä, mavessa sekä penassa ihan tyttöjen sarjasta. Ehkä se on tuo tottumattomalle sitten liikaa, että kyykkää ja vetää samassa reenissä.

Huomenta.

Kuinka olenkaan töissä taas. Eilen meni puolet päivästä täällä ja tänään taitaa olla sama edessä. Yölläkään ei pääse eroon, kun tulevat uniin. Teemaviikko etenee siis täysin suunnitellusti. Täytyy varmaan loppuviikosta kasata raportti viikon fiiliksistä.

Eino myrsky on nussinu sun sähköpostit. Mun perjantaina lähettämä kuvaviesti meni eilen illalla perille. Tuhma eino.

Näin ilmeisesti on käynyt. Noh, eilen niitä valitettavasti alkoi taas saapua.

Olen aina kuvitellut, että tunnistaisin monivuotisen julkisuuden perusteella Tiina Jylhän missä tahansa, mutta kuvittelin väärin. Jylhän kroppa kutistuu (on hyvässä kuosissa) ja naama turpoaa (ei niin hyvässä kuosissa) niin, etten enää tunnistanut häntä tästä kuvasta. Ihan luonnoton.

Tiina Jylhä - Henkilöt - Viidakon tähtöset - Viihde - MTV.fi
Onkohan tuo sitä uutta Hollywood hömppää, missä turvotetaan kasvoja jollain jollain. En tiedä, miten se tehdään, mutta rapakon takana tuntuu olevan, jonkun asteista uutta muotihömpötystä. Ei ole minustakaan kovin kauniin näköistä.

Ei vittu. Tuli nukuttua puolituntia koiranunta, heräsin 10min sitten. Ja nyt iloisena työmaalle :) ei helvetti..... Kyllä uni maittaa ja roskaruoka kun sieltä pääsee...

Huomenta.

Ihan semmoinen fiilis, että tänään pitäisi olla lauantai tai vähintään perjantai, koska pidemmät reissut yleensä aloittavat viikonlopun, mutta ei lähellekkään.

Olen aina kuvitellut, että tunnistaisin monivuotisen julkisuuden perusteella Tiina Jylhän missä tahansa, mutta kuvittelin väärin. Jylhän kroppa kutistuu (on hyvässä kuosissa) ja naama turpoaa (ei niin hyvässä kuosissa) niin, etten enää tunnistanut häntä tästä kuvasta. Ihan luonnoton.

Tiina Jylhä - Henkilöt - Viidakon tähtöset - Viihde - MTV.fi

Vissiin yrittävät saada kasvoille uudelleen nuoruuden "pyöreyttä", mutta eihän se näytä hyvältä kun mikään ei liiku. Pirun kovassa kondiksessa kyllä muuten, varsinkin ikään nähden.

Keskiviikon etukumara.

real-biker-chick-Biker%u0025252Bbabes-00.webp

Melkein 10 tuntia unta, vapaa, taidan hypähdellä sohvalle loikomaan pariksi tunniksi.
*Tralllaaalaaaaa*

Sitä kun on täysin tuon mukelon sairauden hoidon pauloissa, niin on päässyt unohtumaan että tässä iässä voi itsekin hajota. Röntgeniin mars...

Nappasin kuvan meiän sihteeristä. Vähän vanhahan se jo on, mutta ehkä sitä vielä talven yli jaksais katella..

denise_milani_sexy_secretary-22.jpg

Mun työkoneella on joku filtteri että tuo kuva ei näy, vedän siitä kyllä johtopäätöksen sihteerisi ulkonäöstä.

- - - Updated - - -

Melkein 10 tuntia unta, vapaa, taidan hypähdellä sohvalle loikomaan pariksi tunniksi.
*Tralllaaalaaaaa*

Mulla ois sihteerin paikka auki.

Back
Ylös Bottom