Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei v*ttu oikeesti, jos mä tilaisin lapselleni venekakun tuolta pitopalvelusta, pulittaisin 40e ja saisin tollasen, niin repisin pelihousuni! Lapsille
Vähä kun selailee muitakin kuvia niin saa melko kokonaisvaltaisen kuvan pitopalvelun pitäjästä. Siinä on joku kotikokki pistänyt firman pystyyn..
Ja mikä tämä on?
:D ei saatana, mä olen nauranut täällä koko illan vedet silmissä. Siellä kotiruokaosiossa on se salaatti :D Kotiruokapalvelu
Eikö vanhusten kotiruokapalvelu ja varsinainen pitopalvelu ole ihan eri asia? Jos odotatte saavanne vanhuksena kotiruokapalvelusta gourmet safkaa, niin .... Not gonna happen.
E. Eikun toimihan tuo pitopalvelun nimellä. Eiiii mitään.
Pari salaatinlehteä ja kokonainen tomaatti.. Mikä vika? :DTosin ei tuon mestan "salaatti" ole edes kotiruokapalvelua. En myisi tuollaista kenellekaan millaan nimella tai hinnalla...
Toiset ne jaksaa puurtaa, kun toiset ajattelee vaan nukkumista.. :D Mutta hyvää työyötä sinne!Jassoo, se olis duuniinlähtöaika pian.
äh.... eipä tästä vklp tainnu tulla sitte yhtikäs mitään :jahas:
ois ees tehny mieli nähä kavereita tänä vklp mut en tiedä, menee jotenkin vaikeeks.
E: ehkä yritän liikaa saada liikkeelle niitä, jos vaan kattois ja oottais et mitä tapahtuu ite ei jaksa enää soitella.
oli kyl pirun kylmä :DEn kyllä taas tietäisi, itkisikö vai nauraisiko tälle ruoansulatusjärjestelmälleen. Olen käynyt viimeksi tiistaina paskalla. Kuitenkin tulee napautettua sellanen 2500kcal/päivä naamariin ja kuituakin tulee sellanen 40g/päivä, vettä ehkä n. 5litraa/päivä. Jos ei huomenna paska lennä, niin ei se sitten lennä kyllä koskaan. Nimim. Vetelin tässä illalla levyn domino-marabouta, n.200g paskoja pipareita ja 200g hapankorppuja oivariinilla höystettynä. Ei mua edes turvota tai ummeta erityisemmin. Ehkä käyn unissani nykyään paskalla.