Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tyttöystävän kanssa Kyprokselle 14.3. Pariisi, Itävalta, Viro ja Ruotsi koettu Henk . koht, joten ihan mukava päästä kerranki vähä kauemmas. Ja onpaha joku treeni motivaattori.

Tuon pitopalvelun pullatkin näyttävät kertakaikkisen huokuttelevilta.

mk12.webp

äh.... eipä tästä vklp tainnu tulla sitte yhtikäs mitään :jahas:

ois ees tehny mieli nähä kavereita tänä vklp mut en tiedä, menee jotenkin vaikeeks.

E: ehkä yritän liikaa saada liikkeelle niitä, jos vaan kattois ja oottais et mitä tapahtuu ite ei jaksa enää soitella.

Olen löytänyt maanpäällisen taivaan. Ensin snadi 10km juoksulenkki, ja kotiin päästyä sauna lämpiämään. Löylyjen välissä parvekkeelle vilvottelemaan, niin perhanan hyvä fiilis. Ainoa harmi on, että join viimeisen Guinnessin eilen pois.

Life is goooood.

:D ei saatana, mä olen nauranut täällä koko illan vedet silmissä. Siellä kotiruokaosiossa on se salaatti :D Kotiruokapalvelu

Hahah! Oli pakko linkittaa toi aidille, hanella on nimittain myos pitopalvelu. Taso on tosin "hieman" korkeampi :D

Eikö vanhusten kotiruokapalvelu ja varsinainen pitopalvelu ole ihan eri asia? Jos odotatte saavanne vanhuksena kotiruokapalvelusta gourmet safkaa, niin .... Not gonna happen.

E. Eikun toimihan tuo pitopalvelun nimellä. Eiiii mitään.

Eikö vanhusten kotiruokapalvelu ja varsinainen pitopalvelu ole ihan eri asia? Jos odotatte saavanne vanhuksena kotiruokapalvelusta gourmet safkaa, niin .... Not gonna happen.

E. Eikun toimihan tuo pitopalvelun nimellä. Eiiii mitään.

Tarkoitin siis tuota koko sivustoa, en pelkastaan kotiruokapalvelua. Satuin vain lainaamaan ko. viestia. Ja tiedan kylla eron noiden kahden valilla, olisin hapeaksi aidilleni ellen tietaisi. Tosin ei tuon mestan "salaatti" ole edes kotiruokapalvelua. En myisi tuollaista kenellekaan millaan nimella tai hinnalla...

Jassoo, se olis duuniinlähtöaika pian. Kotiinpäin saa mukavasti ennusteiden mukaan hirmumyrskyssä ajaa :) Toivottavasti mun pieni opel corsa ei lähde lentoon.

Jassoo, se olis duuniinlähtöaika pian.
Toiset ne jaksaa puurtaa, kun toiset ajattelee vaan nukkumista.. :D Mutta hyvää työyötä sinne!

Tämä tyttö menee nyt nukkumaan, öitä!

äh.... eipä tästä vklp tainnu tulla sitte yhtikäs mitään :jahas:

ois ees tehny mieli nähä kavereita tänä vklp mut en tiedä, menee jotenkin vaikeeks.

E: ehkä yritän liikaa saada liikkeelle niitä, jos vaan kattois ja oottais et mitä tapahtuu ite ei jaksa enää soitella.

No kyllä se siitä vähän parani sain yhen kaverin tulee ulos :) oli kyl pirun kylmä :D

nyt teetä ja pilttiä :D

En kyllä taas tietäisi, itkisikö vai nauraisiko tälle ruoansulatusjärjestelmälleen. Olen käynyt viimeksi tiistaina paskalla. Kuitenkin tulee napautettua sellanen 2500kcal/päivä naamariin ja kuituakin tulee sellanen 40g/päivä, vettä ehkä n. 5litraa/päivä. Jos ei huomenna paska lennä, niin ei se sitten lennä kyllä koskaan. Nimim. Vetelin tässä illalla levyn domino-marabouta, n.200g paskoja pipareita ja 200g hapankorppuja oivariinilla höystettynä. Ei mua edes turvota tai ummeta erityisemmin. Ehkä käyn unissani nykyään paskalla.

En kyllä taas tietäisi, itkisikö vai nauraisiko tälle ruoansulatusjärjestelmälleen. Olen käynyt viimeksi tiistaina paskalla. Kuitenkin tulee napautettua sellanen 2500kcal/päivä naamariin ja kuituakin tulee sellanen 40g/päivä, vettä ehkä n. 5litraa/päivä. Jos ei huomenna paska lennä, niin ei se sitten lennä kyllä koskaan. Nimim. Vetelin tässä illalla levyn domino-marabouta, n.200g paskoja pipareita ja 200g hapankorppuja oivariinilla höystettynä. Ei mua edes turvota tai ummeta erityisemmin. Ehkä käyn unissani nykyään paskalla.

Tiistaina paskalla viimeksi?!? Ei tuollainen ominaisuus ole kyllä terveen perseen indikaatio.

Back
Ylös Bottom