Kannattaa aina muistaa et kyllä niitä perseenreikiä aina löytyy ihan meistä "kantasuomalaisistakin". Tää ei oo kellekkään henk. koht. mut välillä vituttaa jos joku kaksnaamanen ääliö valittaa et hehe millähän toikin nekru on ton autonsa hankkinu.. varmaan sosiaalituilla hehhe(töissä kuultua) ja tämä maahanmuuttaja oli heittämällä pätevämpi ja kovempi työmies kuin selkäänpuukottajansa. Tottakai tilastot puhuvat puolestaan ryhmien kohdilla, mutta ottakaa ihminen aina ensin ihmisenä ja tuomitkaa vasta jälkeenpäin. Itse olen kiitollien siitä että minulla on kavereita monenlaisista lähtökohdista ja etnisistä ryhmistä. älä esim kirjoita et "Mustalaisille se ei ole mikään häpeä" mustamaalaat ja teet typerän induktion. Tiedän toki että SUURI OSA mustalaisista voi toimia näin, mut ei se aina tarkoita sitä et kaikki mustalaiset on perseestä. Jos esim. minä annan selkään jollekkin motorsport takkiselle koffilippismiehelle itä-suomessa, niin en minä automaattisesti ole nyrkit ojossa ottamassa kaikkia vastaavia itä-suomalaisia lippalakkiheikkejä vastaan(ja tää on ihan pelkkä esimerkki). Tulee mieleen yks tilanne joskus työmaalta kun meillä oli yksi afrikkalainen mies töissä ja hän ei ollut piikannut koskaan ennen. Noh. yks valopää sitten aina jauhoi paskaa kahvihuoneessa selän takana(luonnollisesti) ja mulkoili vitun vammasesti tätä työntekijää hänen tullessaan huoneeseen, Tämän vittupään poika oli itse työharjoittelussa, suurinpiirtein samalla taitotasolla kuin afrikkalainen ja häntä piti tottakai kuin kukkaa kämmenellä. Jos pojalle jostain huomautti niin isäpappa oli aina puolustamassa. Joku päivä sitten ajattelin pihamaalla sanoa asiat halki et toi mulkoilu ja hiljaiselo kansallisuuksien välillä loppuisi. Tokaisin tälle vittupäälle et oliko sulla tälle neekerille jotain asiaa?! Olin itse ystävystynyt kyseisen afrikkalaisen kanssa ja oltiin sovittu siis, että kysyn näillä sanoilla. Vittupää muuttui tulenpunaiseksi, ei sanonut sanaakaan ja piti taukonsa pari kuukautta omilla mestoillaan ja ajoillaan. Siinä taas nähtiin paljonko oli tässä nelikymppisessä "miehessä" mittaa. Nää on niitä kavereita jotka kiroan syvimpään helvettiin.