Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Kiitos Suomen lainsäädännön, niin saat varmaan elinkautisen, jos hakkaat tollasen knockout-hyökkääjän hengiltä itsepuolustukseks. Olkoot hyökkääjä, manne, jutku, ryssä, skini, "nuorisotyötön" tai naapurin Kalle.

ropelli on Vimeo

Jatkoa mustalaisvideoon. Saunan takana ois nyt niin tilaa!!!

Potku päähän kohdassa 00.50: eikös tuosta pitäisi automaattisesti tulla törkeä pahoinpitely tai vastaava? E: Jaa olisi pitänyt katsoa ensin loppuun asti. Aika hurjannäköistä menoa...

Kohdassa 01:35 puhutaan että ovat "koettaneet saada porukkaa hakkaamaan Roopen".

Ton videon perusteella kaveri hakattiin aika perusteellisesti ja silti rikosnimike josta epäillään on pahoinpitely. Kuinka huolella kaveri pitää hakata, että nimike olisi törkeä pahoinpitely?.

Tässäkin tuomio tulee olemaan pieni sakko ja hyvällä tuurilla pari kuukautta ehdollista.

Mikä helvetti tätä maata vaivaa?

Mikäkö? Ne vitun pellet, jotka kuvas vaan eikä tehny mitään...Ne tätä maataa vaivaa...

- - - Updated - - -

Meinasin just tulla linkittämään samaa.

Vittu että on sairasta porukkaa ja yllättäen kaikki tekijät neekereitä tossa videolla. Suurin osa noista nepeistä mitä tuossa haastatellaan vain naureskelee koko jutulle.

Joku vielä kehtaa kyseenalaistaa ne tutkimukset joissa tummaihoisten älykkyys on todettu matalammaksi kuin valkoisilla.

Ja valkosetkaan ei yllä kuin vain keskitasolle...

Siis kävikö tää manne kusella vielä jätkän päälle? Ei tee hyvää verenpaineelle tämän ketjun videot.

Eipä yllätä kansallispukukansan suhteen. Mun puolesta ne ja ryssät vois suksia vittuun. Ensimmäiseks mainittu sakki jopa voitas kansanäänestyksellä saada pois, mutta ryssistä on tullu tabu. Ne tuo niin paljon rahaa tänne, ettei moni uskalla enää sitä paskasakkia arvostella. Ensin yrittivät asein vallata tätä maata ja nyt sitten rahalla ostavat pikku hiljaa pala palalta itselleen.

Ja siis mikä saatana meitä oikein vaivaa? Miks kukaan ei mene ja anna tollesaatanan savulihalle niin huolella pataan, että se juo pelkkää mehua seuraavat puolivuotta?

Vitun paskahousuja, kun ei pienempäänsä mene auttamaan!!!

- - - Updated - - -

ropelli on Vimeo

Jatkoa mustalaisvideoon. Saunan takana ois nyt niin tilaa!!!

Haluaisin tappaa tuon mannen. Omin käsin. Hitaasti.

Ja siis mikä saatana meitä oikein vaivaa? Miks kukaan ei mene ja anna tollesaatanan savulihalle niin huolella pataan, että se juo pelkkää mehua seuraavat puolivuotta?

Vitun paskahousuja, kun ei pienempäänsä mene auttamaan!!!

- - - Updated - - -

Haluaisin tappaa tuon mannen. Omin käsin. Hitaasti.

Hai... sielt tuleee sit koko suku puolustamaa.... Roger, Ahlgren, Tino, Allan, Lindman ja kumppanit heii....

eipä yllätä kansallispukukansan suhteen. Mun puolesta ne ja ryssät vois suksia vittuun. Ensimmäiseks mainittu sakki jopa voitas kansanäänestyksellä saada pois, mutta ryssistä on tullu tabu. Ne tuo niin paljon rahaa tänne, ettei moni uskalla enää sitä paskasakkia arvostella. Ensin yrittivät asein vallata tätä maata ja nyt sitten rahalla ostavat pikku hiljaa pala palalta itselleen.

kyllä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- - - Updated - - -

Hai... sielt tuleee sit koko suku puolustamaa.... Roger, Ahlgren, Tino, Allan, Lindman ja kumppanit heii....

Rynnäkkökivääri. Antakaa mulle rynkky!!

Aatulta jäi hommat pahasti puolitiehen.

Kattoo tota ekaa mukulavideota, niin ihmettelee, miten pari huitasuu remmillä paljaalle perseelle vois tota sauhunaamamukulaa muka pahentaa.

Kyllä mä sanoisin, että tätä maata vaivaa kukkahattutädit ja lainsäädäntö. Ymmärrän varsin hyvin, ettei teinit uskalla mennä väliin, jos kyseessä on mustalainen.

Tässä maassa voit rellestää koko elämäsi pelkäämättä, että joutuisit ikinä puille paljaille. Puukotat paria ihmistä muutaman vuoden välein, niin istut molemmilla kerroilla "ensikertalaisena" 1,5 vuotta, jonka jälkeen muutat veronmaksajien kustantamaan kämppään nauttimaan sairaseläkettä. Kaupasta varastamisestakin tehtiin uudella lainsäädännöllä entistä kannattavampaa ja pölliminen takaakin jo oikein mukavan toimeentulon. Valitettavasti nämä jutut olivat vain yksi esimerkki tosielämästä.

Monelle ihmisille rikosrekisteri on häpeä, saatika vankeusrangaistus. Mustalaisille se ei ole mikään häpeä, eikä vaikuta millään tavalla elämään; aina on oma yhteisö, sekä ennen kaikkea valtion tuki. Linnassa käväistään välillä istumassa minimituomio ja palataan tavalliseen huolettomaan arkeen. Ironista kyllä, tuokin hakattu poika voi kiittää niin sanottua tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta.

Voi vittu sentään toi manne video laittoi veren kiehumaan!!!

Tuli joskus taannoin kukkahattuiltua yhdelle käyttäjä MÖYKKYSEN naapuri kommentille :) mutta nykyään on tullut selailtua tätä ketjua aika aktiivisesti, niin täytyy sanoa että kyllä tota paskasakkia Suomessa on vähän liikaa. Jatkakaa....

Voi vittu sentään toi manne video laittoi veren kiehumaan!!!

Tuli joskus taannoin kukkahattuiltua yhdelle käyttäjä MÖYKKYSEN naapuri kommentille :) mutta nykyään on tullut selailtua tätä ketjua aika aktiivisesti, niin täytyy sanoa että kyllä tota paskasakkia Suomessa on vähän liikaa. Jatkakaa....

En muistele pahalla (koska en muista) :D

Tasavallan presidentti Tarja Halosen puhe Euroopan romani- ja vaeltajafoorumin avajaistilaisuudessa Strasbourgissa | EILEN

''Kun puhumme romanien tilanteesta, on mielestäni tärkeää, ettemme keskity yksinomaan ongelmiin. On tärkeää huomata myös romanien oman kulttuurin rikastuttava merkitys yhteiskunnillemme ja koko Euroopalle. Vaikka romanit ovat kohdanneet syrjintää ja vaikeuksia, ovat he myös upea esimerkki selviytymisestä ja oman rikkaan kulttuurin säilyttämisestä. Meillä on paljon opittavaa toisiltamme.''

Näin siis puhui presidentti Halonen. Itse en ole rasisti, enkä vihaa tai syrji mitään etnistä ryhmää. Kuitenkin omasta mielestäni aika paksua tekstiä etenkin tämä "selviytyminen".

En halua koskaan yleistää kaikkia romaneja, mutta kuitenkin omien kokemuksien sekä tilastojen mukaan usein tämä ''selviytyminen'' on muun yhteiskunnan siivelläelämistä.

Mutta kai se sellainenkin kulttuuri sitten on rikkaus yhteiskunnallemme.

Aatulta jäi hommat pahasti puolitiehen.

Kattoo tota ekaa mukulavideota, niin ihmettelee, miten pari huitasuu remmillä paljaalle perseelle vois tota sauhunaamamukulaa muka pahentaa.

Jos me liberaalit saatas valta, niin noi mustalaiset sais ampua itsepuolustuksena tohon pihalle. Nehän tulee tohon ihan oven tuntumaan, joten se olis itsepuolustusta. Valitettavasti valta aselakien suhteen on kukkahatuilla, sosialisteilla ja äärikristityillä (tai siis Räsäsen Päivillä). Suomessa kun menisi niitä hiukan tohon läpsäisemään, niin saisi syytteen lapsenhakkaajana, vaikka vaan puolustaa kotiaan hyökkääjiltä.

Olen ollut pitkään sitä mieltä, että mustalaiset ovat pahinta paskasakkia tässä maassa. Tuo video pahoinpitelystä vain vahvisti mielipidettäni ja kiristi hermoja. Toivottavasti hakkaaja ja kuvaaja saavat vielä ansaitsemansa opetuksen.

Olen ollut pitkään sitä mieltä, että mustalaiset ovat pahinta paskasakkia tässä maassa. Tuo video pahoinpitelystä vain vahvisti mielipidettäni ja kiristi hermoja. Toivottavasti hakkaaja ja kuvaaja saavat vielä ansaitsemansa opetuksen.

Vaikka en vähättelekään mustalaisten osaa, niin kyllä minun mielestä ensisijainen karsinnan kohteen pitäisi olla muslimimaahanmuuttajat. Ihan omiin kokemuksiin ja havantoihin perustuen.

[venom];4379228 sanoi:
Kyllä mä sanoisin, että tätä maata vaivaa kukkahattutädit ja lainsäädäntö. Ymmärrän varsin hyvin, ettei teinit uskalla mennä väliin, jos kyseessä on mustalainen.

Tässä maassa voit rellestää koko elämäsi pelkäämättä, että joutuisit ikinä puille paljaille. Puukotat paria ihmistä muutaman vuoden välein, niin istut molemmilla kerroilla "ensikertalaisena" 1,5 vuotta, jonka jälkeen muutat veronmaksajien kustantamaan kämppään nauttimaan sairaseläkettä. Kaupasta varastamisestakin tehtiin uudella lainsäädännöllä entistä kannattavampaa ja pölliminen takaakin jo oikein mukavan toimeentulon. Valitettavasti nämä jutut olivat vain yksi esimerkki tosielämästä.

Monelle ihmisille rikosrekisteri on häpeä, saatika vankeusrangaistus. Mustalaisille se ei ole mikään häpeä, eikä vaikuta millään tavalla elämään; aina on oma yhteisö, sekä ennen kaikkea valtion tuki. Linnassa käväistään välillä istumassa minimituomio ja palataan tavalliseen huolettomaan arkeen. Ironista kyllä, tuokin hakattu poika voi kiittää niin sanottua tasa-arvoa ja suvaitsevaisuutta.

Kannattaa aina muistaa et kyllä niitä perseenreikiä aina löytyy ihan meistä "kantasuomalaisistakin". Tää ei oo kellekkään henk. koht. mut välillä vituttaa jos joku kaksnaamanen ääliö valittaa et hehe millähän toikin nekru on ton autonsa hankkinu.. varmaan sosiaalituilla hehhe(töissä kuultua) ja tämä maahanmuuttaja oli heittämällä pätevämpi ja kovempi työmies kuin selkäänpuukottajansa. Tottakai tilastot puhuvat puolestaan ryhmien kohdilla, mutta ottakaa ihminen aina ensin ihmisenä ja tuomitkaa vasta jälkeenpäin. Itse olen kiitollien siitä että minulla on kavereita monenlaisista lähtökohdista ja etnisistä ryhmistä. älä esim kirjoita et "Mustalaisille se ei ole mikään häpeä" mustamaalaat ja teet typerän induktion. Tiedän toki että SUURI OSA mustalaisista voi toimia näin, mut ei se aina tarkoita sitä et kaikki mustalaiset on perseestä. Jos esim. minä annan selkään jollekkin motorsport takkiselle koffilippismiehelle itä-suomessa, niin en minä automaattisesti ole nyrkit ojossa ottamassa kaikkia vastaavia itä-suomalaisia lippalakkiheikkejä vastaan(ja tää on ihan pelkkä esimerkki). Tulee mieleen yks tilanne joskus työmaalta kun meillä oli yksi afrikkalainen mies töissä ja hän ei ollut piikannut koskaan ennen. Noh. yks valopää sitten aina jauhoi paskaa kahvihuoneessa selän takana(luonnollisesti) ja mulkoili vitun vammasesti tätä työntekijää hänen tullessaan huoneeseen, Tämän vittupään poika oli itse työharjoittelussa, suurinpiirtein samalla taitotasolla kuin afrikkalainen ja häntä piti tottakai kuin kukkaa kämmenellä. Jos pojalle jostain huomautti niin isäpappa oli aina puolustamassa. Joku päivä sitten ajattelin pihamaalla sanoa asiat halki et toi mulkoilu ja hiljaiselo kansallisuuksien välillä loppuisi. Tokaisin tälle vittupäälle et oliko sulla tälle neekerille jotain asiaa?! Olin itse ystävystynyt kyseisen afrikkalaisen kanssa ja oltiin sovittu siis, että kysyn näillä sanoilla. Vittupää muuttui tulenpunaiseksi, ei sanonut sanaakaan ja piti taukonsa pari kuukautta omilla mestoillaan ja ajoillaan. Siinä taas nähtiin paljonko oli tässä nelikymppisessä "miehessä" mittaa. Nää on niitä kavereita jotka kiroan syvimpään helvettiin.

Back
Ylös Bottom