Vituttaa taas niin pahasti että en tiedä käynkö huomenna turvakenkien sijasta ostamassa köyttä rautakaupasta ja pistän epäonnistumisten kierteen poikki
Työnhaku ei onnistu
Parempaa asuntoa ei löydy millään
Ei motivaatiota salitreeniin vaan pakkopullana mennään ohjelmaa
Yksinäisyys
Rahahuolet (olen yrittänyt paikata vedonlyönnillä, mutta sekin menee vituiksi)
Arvostuksen puute työkavereiden keskuudessa (olen työpaikan ainoa siviilipalvelusmies, ainoa mies jolla ei ole autoa jne uskottavuutta syöviä juttuja)
Ahdistuminen tähän suomenruotsalaiseen sisääpäin lämpeävään paikkakuntaan
Ei juuri muita harrastuksia kuin koneella jumittaminen ja se salille raahautuminen
Niin paljon vääriä valintoja ja tekemättä jääneitä asioita menneisyydessä ettei oikein motivoikaan yrittää enää mitään tulevaisuuden hyväksi.
Nyt on kyllä niin säälittävää puhetta!
Ala tekeen elämälläs sitä mistä tykkäät!
-Vaihda saliohjelmaa, keksi uutta tai tee vaan niitä liikeitä mistä tykkäät.
-Yksinäisyys, hommaa kavereita tai ota yhteyttä vanhoihin kavereihin. Opi myös nauttiin siitä ajasta jonka saat viettää yksin, eli tee asioita joista pidät.
-Siihen uskottavuuteen mitään autoa tarvita! Ennen oli itellä vanha auto, sit totesin että nyt kunnollinen tilalle lainarahalla ja ei se autuaaks tehnyt. Taas jälleen parin tonnin rousku. Opettele vaikka pokaan mimmejä, sekin on tyylikkäämpää! Samalla loppuu tuo uskottavuus ongelma ;)
-Muuta pois, jos ahdistaa?
-Hanki muita harrastuksia? Ei tarvi potee sitä ykisnäisyyttä koneen edessä.
-On varmana paljon asioita, joita et voi enään pelastaa. Mutta onko todellakin niin että mitään tekemätöntä et saa enään tehtyä. Pikkasen nyt itseä niskasta kiinni ja ala tekeen sen minkä voit. Surkeeta, kun tollanen lusmu voivottelee 35 vuotiaana. Odota kun oot 75, ketään ei enään kiinnosta sillon kuunnella tota voivottelua. Ala siis hommiin ja tee niitä asioita joita haluat hymyssä suin kertoa kun istut vanhainkodin portailla!
Jokaisella on yksi elämä. Joku tekee töitä päivät ja yöt luullen että rahaa saa hautaan. Toinen käy töissä pystyäkseen toteuttaan unelmia. Kumpi itse olet?