Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten matsi päätty?
Yle puheelta tuli tauolla Sormusen ja Matchmakerin haastattelu. Haluavat enemmän Suomi vs Suomi matseja. Itse en ole ihan samaa mieltä. Perus "Kalle Cagenkatsoja" haluaa nähdä Suomalaisen voittavan ulkomaalaisen. Aika harvalla on kuitenkaan tiedossa Suomalaisten ottelijoiden taustat. Moni katsoja varmaan tuntee vain maineventin kamppailijat. Niinimäki otteli 11 voittoa putkeen jotta pääsi ufc. Suomi vs Suomi matseissa tulee aina jommalle kummalle tappio.
mä oon täsmälleen päinvastaista mieltä sun kanssa. mua ei ainakaan kiinnosta nähdä jonku täysin tuntemattoman liettualaisen paistin pahoinpitelyä jotta saadaan suomipojan "rekordia rakennettua". erityisesti kiinnostaisi nähdä juuri kuka on suomiskenen kukin. ja jos ei suomiskeneä saa haltuun ei sinne ufc:hen alunperinkään ollut mitään asiaa. pois lukien tietty ihan muutamat ottelijat jotka ovat kansainvälisen läpimurron kynnyksellä, mutta niitä ei oikeasti ole kovin montaa, vaikka melkein joka haastattelussa pitää siitä ufc:stä (yleensä toimittajien puolesta) sössöttääkin.
Voiskos joku selventää tota Vänttisen matsia sekä tuomiota. Menikö toi nyt oikeaan osoitteeseen, itse kuuntelin radiosta mutta eihän siitä ihan selvää kuvaa saa. Miltä liike ylipäätänsä näytti?
Mitäs, buuausmyrsky? :DTurku anto hänelle hienot aploodit..
Aivan. Matsia ei saa kutsua tylsäksi, ellei ole valmis itse ottamaan ammattilaisvapaaottelijan kanssa sparria. Hieno logiikka.Ja sanonpahan vaan näille vikisijöille jo nyt: Ennenkun valittaa tylsästä matsista niin voi miettiä sitä siltä kantilta että ehkä se olikin tasainen :O Kun vastustajien taso nousee niin ei enää niin selvää että perseraiskaa sata-nolla. Vali vali ja mäkä mäkä helppohan se on huudella mutta kummasti luulen että moni ei uskaltaisi edes sparrierää ottaa näiden "tylsien" matsien tyyppien kanssa..
Mitäs, buuausmyrsky? :D
Ja sanonpahan vaan näille vikisijöille jo nyt: Ennenkun valittaa tylsästä matsista niin voi miettiä sitä siltä kantilta että ehkä se olikin tasainen :O Kun vastustajien taso nousee niin ei enää niin selvää että perseraiskaa sata-nolla. Vali vali ja mäkä mäkä helppohan se on huudella mutta kummasti luulen että moni ei uskaltaisi edes sparrierää ottaa näiden "tylsien" matsien tyyppien kanssa..
On se kaunista katsottavaa tämä mentaliteetti, että kun ottelija kerran häviää, niin löytyy se 20 besserwisseriä jotka ovat aina tietäneet, kuinka perseestä ko. ottelija oikeasti on. Toki kaksi kertaa kovempaa vielä, kun kyseessä on Maku joka kehtaa avata suunsa medialle jne eikä vaan istu tanko perseessä hiljaa, kuten "pitäisi". Hävetkää. Samaa paskaa on tullut luettua loputtomiin Antonin kohdalla, ja jos (auta armias) Tomppa ei viekään UFC-debyyttiään 666-0, ne samat sankarit ryömivät puskista tuomitsemaan koko suomen skenen paskaksi kun eihän täällä kukaan osaa mitään ja kun ei treenata jenkkienkään kanssa tarpeeksi ja ties mitä scheissea.
Sitten illan muihin havaintoihin. Loput FFG:n herrat vetivät aika jäätävää settiä. Paculta nätti jalkalukko, Tipiltä giljotiini(piti keksiä uusi temppu kun Pacu vei jalkalukolla?) ja Valamaalta armbar, joka ei kuulemma ole "vuosiin treeneissäkään osunut", hyvä että tosi paikan tullen sitten irtoaa. Nyyssöseltä rautaista painia, Nurmiselta tuli nähtyä varmaan kaikki mahdolliset kuristukset mitä kirjasta löytyy mutta mikään ei 100% osunut, Tinalta todella nätti sivukuristus (näin neutralisoidaan parempi pystyottelija!) Kahranaholle voitto ilmeisesti viimeisessä ottelussaan, Jambalta vähän tylsää nyhjäämistä mutta taattu voitto kuitenkin, ja Vänttinen meni vähän samaan Jamban kanssa. Ymmärrettävästi ei lähtenyt hirveästi matossa leikkimään vaarallisen brassin kanssa. En oikein keksi miksi yksi tuomari sen Andradelle antoi, omasta mielestä meni selkeästi erät 2-1 Vänttiselle, jos kolmannen haluaisi Andradelle antaa.
Mitä vittua, täälä adminit poistelee ihan perus kommentointejakin. jihaa mofo.
Kerro kerro kuvastin jopa hauska perustelu siihen. Trollaaminen ok, mutta suora puhe kuinka asiat on niin heti delete tulee.