Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Perskutarallaa mikä härdelli viikko, 60h töitä, treeniäkin siinä välissä, olen myös toiminut lähes päivittäin sukulaisten it-tukihenkilönä. Nyt mä ihan oikeesti vedän ultimaattisen selkätreenin ja sen jälkeen juon litran ab-piimää :kuola:

kyllä viina on kirous monelle, ja ryyppääminen itseisarvo, mikä on surullinen homma

Tuli tuosta mieleen mitä kaveri sanoi lukion ruokalassa hiljattain; "Kun täyttää 18, niin sillon kuuluukin juoda". Samalla kuulin olevani hirveä nössö, koska en juo alkoholia. Tuntui niin pahalta että oikein masennuin.

Tuli tuosta mieleen mitä kaveri sanoi lukion ruokalassa hiljattain; "Kun täyttää 18, niin sillon kuuluukin juoda". Samalla kuulin olevani hirveä nössö, koska en juo alkoholia. Tuntui niin pahalta että oikein masennuin.

Viinasta tulee ongelma Suomessa vasta sitten, kun sen käytön lopettaa. Ei tosin oma ongelma. Olin yli vuoden juomatta ja sain aika paljon ihmettelyä.

Viina on ongelma vaan köyhille

Eiku oikeasti aina kun joku on absolutisti, siihen on syy. Ehkä se on urheilu tai suurempi mahis viina ei vaan sovi. Jotkut on varsinaisia pellejä viinan kanssa ja toiset taas imee kuin pesusieni tekemättä sen suurempia mokia.

Ei se määrä vaan se miten käyttäytyy saatuaan viinaa

Back
Ylös Bottom