Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiedä johtuuko tää tuosta eilisestä myrskystä, vai onko kyse sattumasta, mutta vittu tätä DNA :n nettiä.

Eilisen myrskyn jälkeen toiminut ihan vitun hitaasti. Jokasta sivua ladataan vähintään se minuutti, ja harvoin pääsee edes ekalla yrityksellä sivulle, näyttää vaan että "Verkkosivu ei ole käytettävissä". Mokkulan signaali kyllä on hyvä, mutta silti tossa mokkulassa palaa se kaikkein paskin valo. Meni sellaisen koulutehtävän tekemiseen yli kaksi tuntia, minkä normaalisti olisi tehnyt vartissa, kiitos tuon netin. Puhelimen netissä myös sama probleema, ja muilla lähistöllä asuvien DNA :n nettiyhteyksillä. Vittuku menee aikaa turhaan hukkaan.

Vituttaa olla köyhä ja joutua tekemään opiskelujen ohella töitä. Olen tehnyt 30-45h työviikkoa viimeisen 2.5kk ajan ja se alka viedä voimat, varsinkin kun opiskelujen ja "harrastusten" (luottamustoimintaa jota teen vain koska se näyttää hyvältä cv:ssä) kanssa tuntimäärä kohoaa reilusti yli kuudenkympin (edit: itseasiassa melkeinpä yli 80h joka viikko nyt kun aloin laskea) Olen alkanut heräillä lyhyiden yöunien aikana 2-3 kertaa yössä, mitä ei ole ikinä ennen tapahtunut. Koko ajan ärsyttää ja kroppakin laittaa vastaan heittämällä fyysistä pahaa oloa randomisti kesken päivän. Pitää varmaan ensi viikko köyhäillä ja vähentää tunteja, koska ei tästä tule mitään. Vituttaa ajatuskin osa-aikatyöpaikastani vaikka paikka ja työkaverit ovatkin ihania. Siellä vietetty aika on kuitenkin aina jostain pois ja pitää kiriä kiinni ylitöinä opiskelussa...

Kun minä olen aikuinen, en hanki lapsia ennen kuin olen niin rikas ettei minun lapseni tarvitse ikinä tehdä töitä opiskeluaikana vain sen takia ettei muuten pysty elättämään itseään.

Mihin voi lähettää reklamaatiota nukkumatin tekemistä ohareista, joita tässä viime aikoina on ollut muutama liikaa?!

Hyvä kysymys. Koreasta ois parin kuukauden ajalta reklamaatioita tulossa. Taitaa nukkumatti piileskellä jossain pienessä pihapirtissä tietäen millainen määrä vihaista palautetta olisi tulossa.

^Näinä aikoina kun työpaikat on muutenkin kiven alla olis jonkun syytä valaista sitä heppua, että kannattais tehdä työsä pikkasen huolellisemmin jos haluaa työpaikkansa pitää...

Ei jumalauta. Töissä ei toimi netti. V*tun Tampereen runkoverkko kusee nyt kaiken. Mitään ei taas saa tehtyä...

Tosin tuo maanantaina venähtänyt etureisi tuntuu jo hieman paremmalta... :) Jotain hyvää edes.

Vituttaa nää sydänvaivat. Löis ny ees vähä normaalimmin ja huomaamattomammin ettei tarvis noita lääkkeitä vedellä loppuelämää. Noh jospa menee taas ohi ku vasta viikon taas vaivannu

unohtivat vihkonsa penkille ja menivät juomaan. Vihkossa luki (pakko oli vilkasta kun menin sarjatauolle viereen)

Vittu,

Kenenkään saliohjelmia ei lueta salaa. Saliohjelma on vähän niin kuin päiväkirja, jota ei saa lukea vaikka siihen olisikin jäänyt mahdollisuus.
Lukeminen on ok ainoastaan silloin kun se erikseen näytetään.

Melkonen masf2:n suolaus menossa :D

Salikomediaa: Nostaessani tankoa telineeseen tehdäkseni pystäriä, kumautin vieressä treenanutta naista kylkeen. Ensimmäisellä toistolla kolautin itseäni leukaan ylöstyönnössä ja alaslaskussa nirhasin nenää. Tässäkään ei ollut vielä tarpeeksi, nostaessani juomapulloa maasta kolautin sitten takaraivonkin siihen vitun tankoon.

Kahden kuukauden dieetti tekee näköjään ihmeitä myös pääkopalle.

Onhan näitä :) Kerran yksi todella iso kaveri (ei siis lihaksikas) lähti tekemään hauista scotissa. Noh, siihen se laittoi parikymppiset tankoon molemmin puolin ja istahti paikalleen (tässä vaiheessa jäin ihan seuraamaan). Sitten alkoi "nosto"...tanko ei hievahtanutkaan mihinkään. Hetken päästä kaveri olikin puolittanut painot ja oli enää kympit molemmin puolin, siinä mietin, että nyt saattaa yksi toisto mennäkin. Ei mennyt, vähän jo nousi. Eipä siinä, menin sitten tekemään alataljaa ja muutamien minuuttien päästä vilkaisin, että mitenkäs sillä isolla pojalla nyt menee niin johan rauta liikkui! Kaveri veivas pelkällä tangolla :D

Itelle kävi eilen kohtuullisen vaivaannuttava tilanne pajalla. No, vasten tapojani mulla oli napit korvissa ja trance pauhaamassa. Lähdin reenin loppuvaiheessa käymään vessassa kusella, ja tapani mukaan kuljin pää painuksissa katse alaviistoon. Vessaan päästyäni heitin oven takanani lukkoon ja aloin avaamaan rusettia salihousuista. Sillä samalla sekunnilla nostin katseeni ja näin vessassa olevan noin 16-vuotiaan teinitytön täyttämässä juomapulloaan :DD En tiedä, kumman ilme näytti sillä hetkellä kiusallisemmalta, kun avasin kohteliaasti tytsylle oven ja päästin hänet jatkamaan jumppiaan

Onhan näitä :) Kerran yksi todella iso kaveri (ei siis lihaksikas) lähti tekemään hauista scotissa. Noh, siihen se laittoi parikymppiset tankoon molemmin puolin ja istahti paikalleen (tässä vaiheessa jäin ihan seuraamaan). Sitten alkoi "nosto"...tanko ei hievahtanutkaan mihinkään. Hetken päästä kaveri olikin puolittanut painot ja oli enää kympit molemmin puolin, siinä mietin, että nyt saattaa yksi toisto mennäkin. Ei mennyt, vähän jo nousi. Eipä siinä, menin sitten tekemään alataljaa ja muutamien minuuttien päästä vilkaisin, että mitenkäs sillä isolla pojalla nyt menee niin johan rauta liikkui! Kaveri veivas pelkällä tangolla :D

Tämän tarinan kaverilla on selkeästi potentiaalia lihaksen kasvatukseen kun tajusi oman tasonsa eikä lähtenyt turhaan millään heijarilla veivaamaan. Pisteet myös sulle, koska normi pakkisjonne olisi ollut täällä ilkkumassa kuinka narukäsi veivaa pelkällä tangolla :) vai mitä masf2?

Tämän tarinan kaverilla on selkeästi potentiaalia lihaksen kasvatukseen kun tajusi oman tasonsa eikä lähtenyt turhaan millään heijarilla veivaamaan. Pisteet myös sulle, koska normi pakkisjonne olisi ollut täällä ilkkumassa kuinka narukäsi veivaa pelkällä tangolla :) vai mitä masf2?

Ei vaan eniten tuossa huvitti ne kaverin ilmeet kun painot ei noussutkaan ja pää kääntyi katsomaan jokapuolelle tyyliin "eihän kukaan nähnyt" :)

Edit: Turha kommentti poistettu ;)

Niin ja toinen koomisen näköinen juttu oli kun en ollut ennen nähnyt näitä öljyimplantteja tai vastaavia enkä tiennyt niistä mitään. Tuolla salilla on semmoinen about +50v mies joka on ihan normi "ei salillakäyvän suomimiehen näköinen/muotoinen" ja sillä oli ihan ihmeellinen hauis möykky. Ei siis ollenkaan treenatun näköinen ja pullotti siinä. Karseen näkösiä tuommoset.

Vuokran ja laskujen jälkeen jäi apauttirallaa 40€ käteen ja osa-aikatyöstä saadut jämärahat + työttömyyskorvaus tulevat vasta ensi viikolla. Tuon palkankin piti tulla jo alkukuusta, mutta näköjään kusivat senkin.

Ok nyt riitti! Mun salilla ei tapahdu ikinä mitään hauskaa. Aivan liian ammattimaisia ihmisiä käy että ei ikinä pääsee nauraan millekkään :D. No siis tietty perus alottelijat joskus jtn räpeltää tai steroidiheikki huutaa kuin hyeena, mut ei se oo huvittavaa. Ainoo mikä tulee mieleen jonka aiemminkin maininnut täällä, on se kerta kun tein peckdeckiä ja vastakkaisessa selkäpenkissä oleva amigo ehdotti että lopettaisin sarjani koska näyttää että hän ottaisi minulta suihin(laitteiden väli vähintään 1 metri). salinvaihto ni pääsee nauraan ÄKSDEE?

Valkealan kuntokellari niin johan rupeaa nauruhermoja hiveleen. Tosin välillä seurailen puuhastelua kauhunsekaisin katsein... Yksi nuori jantteri on ihan "ässä".

Painin kaverin kanssa, se rysähti mun jalkaterän päälle ja nyt se on turvonnut+ sattuu ihan vitusti. Maanantaina röntgeniin... eihän tässä ookkaan ollu tarpeeks treenitaukoa, tai no, voinhan mä treenata yläkroppaa :curs:

Ei täällä ruotsinkielisten keskellä oikein meinaa millään viihtyä. Oiskohan se rikottava tuo säästöpossu ja tiukan budjetinkin uhalla ostettava auto ja muutettava Lohjalle. Jos alkais käymään sieltä käsin töissä. Ei tänne ruotsinkielisten sekaan vaan sopeudu millään, vaikka minulla ei ole mitään heitä vastaan. Ehkä ne eivät vaan sopeudu minuun.

Back
Ylös Bottom