Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Neljän päivän vapaiden jälkeen on jopa ihan positiivinen fiilis mennä töihin! What is this madness? Hyväntuulinen maanantai? Jessöör! Ulkona sataa? EI HAITTAA!!! :D

Nyt on jossain ollut jaossa vahvat lääkkeet, kun Kaira on tällaisissä fiiliksissä maanantaina.

Nyt on jossain ollut jaossa vahvat lääkkeet, kun Kaira on tällaisissä fiiliksissä maanantaina.

Kyllä tää varmaan iltapäivään mennessä tästä häviää, mutta kyllä on itelläki kevyt olo! Shanti ja peace! Namaste, muthafuckaaaahs!! :D

Voi jumalauta. Äiti tyrkkäs mulle tossa taannoin jonku ryppyvoidepurkin ja käski kokeilemaan. Nyt tiedän miltä niistä koe-eläimistä tuntuu, naamaa polttaa ja silmät ihan turvoksissa. Uaaaaaaarrrggghhh!!!

Voi jumalauta. Äiti tyrkkäs mulle tossa taannoin jonku ryppyvoidepurkin ja käski kokeilemaan. Nyt tiedän miltä niistä koe-eläimistä tuntuu, naamaa polttaa ja silmät ihan turvoksissa. Uaaaaaaarrrggghhh!!!

Irtakk, 26v., levittää ryppyvoidetta naamaan. Aika överiä ennakointia.

Ulkona sataa joo. Ja sateenvarjo on jäänyt työpaikalle :jahas:

Pitäisköhä askarrella jätesäkistä sadetakki..?

Ulkona sataa joo. Ja sateenvarjo on jäänyt työpaikalle :jahas:

Pitäisköhä askarrella jätesäkistä sadetakki..?

Vedä kortsu päähän niin ei kastu tukka.

- - - Updated - - -

Mä oon kyllä överisti ennakoinut elämässäni enkä kadu hetkeäkään.

- - - Updated - - -

:wtf: Ettet laittanu vahingossa kylmägeeliä?

Vedä kortsu päähän niin ei kastu tukka.

Tukasta niinkää huolissaa mut vittumainen märillä vaatteilla olla koko päivä..

Se on kohta 27v, alkaa ikäkriisiä pukkaamaan ja ajattelin alottaa taistelun ryppyjä vastaan jo nyt.

No ei vaan, ajattelin tehä palveluksen ja käyttää sen pois, kun oli kuulemma "ihan helvetin kallista".:D Jää käyttämättä, kun näyttää pahasti siltä, että silmät muurautuu umpeen.

- - - Updated - - -

:wtf: Ettet laittanu vahingossa kylmägeeliä?

Kyllä se ihan kasvovoidetta on! Ja se polttaaaaaaaaaaaaaa!!!

Mökötti on niin rrrrrakastunu että unohtunu prätkäkuvatkin.

Ei sitä viikonloppusin tarvii viihdyttää itseään työajalla.

babes_cailin_04.webp

Tukasta niinkää huolissaa mut vittumainen märillä vaatteilla olla koko päivä..

Käytä nahkatakkia, pysyy alus housut ja paita kuivana.

Kävin hammaslääkärissä ja oikein odotan että pääsen seuraavan kerran! Nyt täytyy kyllä todeta, että käy sääliksi ihmisiä joilla on sen verran huono hammaslääkäri, että hoito sattuu.

Multa lohkes hammas. Täytysköhän ruveta varailee aikaa sinne tohtoriin jo? Vai onko se liian hätiköityä vielä.

Voi pahvi mikä kohmelo ja pitäis työhön kohta rientää. räääräääräää

Multa lohkes hammas. Täytysköhän ruveta varailee aikaa sinne tohtoriin jo? Vai onko se liian hätiköityä vielä.

Voi pahvi mikä kohmelo ja pitäis työhön kohta rientää. räääräääräää

Ei, älä turhaan. Kyllähän hammas paikkaa itse itsensä :)

Avasit pullon? Vai juoko kukaan enää kaljaa pullosta?

En. Ihan vaan kaivelin kun tuntu jotenkin niin erikoiselta se hammas. Sitten se vaan otti ja petti ja hajos ja lohkes. Ei kyl toistaiseksi vihlo yhtään, mutta ehkä sitä vois varata ajan tohtorille :jahas:

En. Ihan vaan kaivelin kun tuntu jotenkin niin erikoiselta se hammas. Sitten se vaan otti ja petti ja hajos ja lohkes. Ei kyl toistaiseksi vihlo yhtään, mutta ehkä sitä vois varata ajan tohtorille :jahas:
Kannattaa varata niin pääset helpommalla. Itellä kerran lohkes juureen asti ja en menny pariin kuukauteen ja sitkun menin niin 5krt juurihoitoo.

24 vuotiaana hajoilee hampaat ku vähän tökkii, ei hyvä!

Ei oo kyl, mut nyt on aika varattu. Huomenna aamulla lähtee sit varmaan tuhkatkin pesästä. En edes uskalla kuvitella mitä tää lysti maksaa :jahas:

Back
Ylös Bottom