Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ja niin me taas lainattiin tunti lisää elämään, joka pitää palauttaa keväällä. Pelkkää plussaa, niin tänään ehtii siivota.

Mä sain nukkua rauhassa, käydä koiran kanssa kunnollisen aamulenkin ja sit kerkesin viel hetkeksi peiton alle. Nyt pitää kuitenki ruveta valmistautuun taas töihin. Jospa tänään ei soiteltaisi ambulansseja ja siivottaisi verijälkiä...

Hetkinen, olisko kello nyt siis kymmenen oikeasti? Tai vähän yli? Olettaen, että tää läppärin kello on siirtänyt itse itseään.

muoks. oikeasti ja oikeasti...

kullannuppu.webp

Niin kelloja on siirrelty joku jonnekin.

Huushollista löytyy kelloja 9:40, 10:40 ja 11:40.

Kaipa noista joku oikeessakin.

Hassua kuin tää koneki on aina aamujumissa samalla tavalla ku mä. Työkänny ei oo näköjään osannu päivittää itteään oikeeseen aikaan. Tässähän menee koko aamu ku vääntelee kelloja.

Ja niin me taas lainattiin tunti lisää elämään, joka pitää palauttaa keväällä. Pelkkää plussaa, niin tänään ehtii siivota.

Mä heräsin tänään 5.40 ja siitä asti oon ollu ihan :hyper:. Ehtiny siivoomaan ja pyykkäämään ja lukemaan kirjaa ja kutomaan ja surffaamaan netissä ja siivoomaan vähä lisää. Oon aivan rasittavan pirteä ja energinen, eikä tää kyllä oo ollenkaa normaalia.

Kohta heiluttelemaan varovaisesti jalkoja pitkän sairastauon jälkeen. Harmi että täytyy ottaa aika rauhassa kun ei oo kunnon kovaa jalkatreeniä päässyt about kolmeen kuukauteen vetämään, kun olis niin kiva kyykätä ärjyen pitkästä aikaa ja yökätä reidenojennuslaitteessa :)

Jassoo, lunta näyttäis sataneen lissää.

^Hyvä biisi, mutta ei.

Suomessa siirryttiin normaaliaikaan taas?

Joo, voitais kyllä unohtaa jo moiset kellonsiirto hölynpölyt pikkuhiljaa ja mennä yhdellä ajalla vuoden läpi.

Back
Ylös Bottom