Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Muutenki oon ajatellu et moni aloittelija just ehkä ekan jumppaa vaan jossai koton tai häröilee miten sattuu salil, eikä esim ees tee penkkiä lainkaan, joten ku alottaa sen ni se alkaa just jostai 50 kilost koska on ne aloittelijal voimat kasvanu jo kaikest, esim väitän et jos teet 10 _puhdasta_ punnerrust ni saat noin 10 puhdasta penatoistoo 50 kilol. En tiiä kui tieteellinen lähestystapa mut koittakaapa laittaa kädet vaa'al, itel näyttää ainakin 60 kiloo siin ja esim. penas 50 kiloo menee kevyemmin ku punnerrukset kehonpainol... Ni jos oot tehnyt ennen saliuraa edes punnerruksia ja leukoi koton ni ei tasan ala pena noin pienist :D
En usko et on kauhean puhtaita... Mitäs veikkaatte et jos jaksaisin tehdä punnerruksia 40kiloa lisäpainoi seläs (omapaino 88, jolla siis tosiaa vaaka käsie al näyttää 60kiloo..), rauhallisia hitaita toistoja rinta lattiaan asti ja siitä ylös suoril käsil, selkä koko aika tikkusuorana, että meniskö 100 kiloo penkist? Mä väitän että kyllä menis... Joten edelleen väitän et pena korreloi aika hyvin punnerruksiin, mut tiedän myös et kovin moni ei varmasti tee etunojia nii puhtaasti ku penkkiä, esim selkä pääsee kiemurteleeNoihin punnerruksiin vielä pakko puuttua. Itselläni on penkkiykkönen 65 kiloa. Luulisi tuolla logiikalla menevän enemmän kun 78 kiloa on elopainoa ja 44 puhdasta etunojaa on tämän hetkinen ennätys.
Tälle pitäisi tehdä oma ketju. :D
Tänään etsin salilla niitä pieniä 1,25kg lätkiä ja löysin ne sitten sellaisesta vipuvarsireisiojennuskoneesta. Heti tuli mieleen, että siinä on joku kiinteyttäjä ollut asialla. :D

Salilla joku mimmi, nätti naama ja kroppa, teki tiukkoja sarjoja.
Kaikki nyt varmaan jotenkin ääntelee tiukoissa toistoissa mutta tää kuullosti siltä kuin olisi
työnnetty sormi pimppiin joka toiston lopussa.
Eikä siinä, hauskaa tässä oli ehkä minun ja muutaman muun mieshenkilön kiemurtelu. Sekä se että
ympärille vilkuilu todisti sanattomasti näiden muiden ajatelleen täsmälleen samaa
Aika paljon nähny ja kuullu mut nyt oli pakko poistua paikalta.
miltä sellanen kuulostaa?kuullosti siltä kuin olisi työnnetty sormi pimppiin joka toiston lopussa.
miltä sellanen kuulostaa?
Kaikki nyt varmaan jotenkin ääntelee tiukoissa toistoissa mutta tää kuullosti siltä kuin olisi
Eikä siinä, hauskaa tässä oli ehkä minun ja muutaman muun mieshenkilön kiemurtelu. Sekä se että
ympärille vilkuilu todisti sanattomasti näiden muiden ajatelleen täsmälleen samaa
miltä sellanen kuulostaa?