Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Normaalisti poliisit puuttuvat väkivallan tekijöiden toimintaan, mutta ilmeisesti myös amerikassa musut saa massallaan käyttäytyä miten haluavat.

Mitähän Disgust tuumaa videosta? :D

Edit. Kuinka moni täyspäinen vanhempi antaa lapsensa huudella aikuisille: "vitun kissimirrit?

En puolusta noiden mehmettien toimintaa, mutta aika sekopäitä nuo kivitettävätkin olivat, kun menevät arabifestivaalille solvaamaan mehmettejä ja uhkaamaan helvetin tulella.

?Laillistettua pedofiliaa?: Iran sallimassa adoptiolapsen naimisen | Kansan Uutiset | Verkkolehti

Iranin parlamentti hyväksyi runsas viikko sitten lakiesityksen, jonka mukaan adoptiovanhempi saa mennä naimisiin adoptoidun lapsensa kanssa.

.
.
.

Iranissa tyttöjen alhaisin sallittu avioitumisikä on 13 vuotta. Tällöin avioliittoon vaaditaan isän suostumus. Pojilla alin ikä on 15 vuotta.

Myös tätä nuoremmat lapset voivat mennä avioliittoon, mutta siihen vaaditaan tuomarin lupa.

Lupia myönnetään runsaasti. Peräti 42 000 lasta ikähaarukassa 10–14 vuotta avioitui vuonna 2010, kertoi Guardian-lehti lainaten iranilaista Tabnak-nettisivustoa. Samana vuonna vähintään 75 alle 10-vuotiasta lasta sai avioliittoluvan yksin Teheranissa.

:hyper::hyper:

Kyllä pitää muslimimiehille nussimaan pääsy tehdä helpoksi esim. Iranissa

- Jos nainen raiskataan niin nainen itse joutuu siitä syytteeseen aviorikoksesta -> Raiskauksista ei paljoa poliisille kerrota -> Muslimimiehen on helppo päästä nussimaan milloin tahansa kenet tahansa raiskaamalla ilman isompaa pelkoa tuomiosta

- Lapsia pitää luonnollisesti päästä nussimaan. Alin avioitumisikä tytöillä on 13v mutta luojan kiitos niin kauan ei muslimimiehen tarvitse odottaa näin kauan vaan erityisluvalla pääse jo nussimaan 10-vuotiasta. Extraerityisluvalla jopa alle 10-vuotiasta

- Kirsikkana kakun päällä nyt pukkaa uutta lakia, joka sallii muslimimiesten myös nussia adoptiolapsiaan.

Löytyisiköhän vielä jotain lisää, joiden nussiminen voitasiiin sallia muslimimiehille? Saatanan vitun elukat.

al-Qaidan lippu liehui Göteborgissa - rahmispossu.net

Vittu mitä selityksiä noilla muslimeilla. Videossakin ton haastateltavan ääni värisee paljastaen aika hyvin taka-ajatukset... Ihan sama asia olis jos joku heiluttais hakaristilippua ja selittäisi että se on vain onnen symboli, eikä sillä ole mitään tekemistä kansallissosialismin kanssa.
Eikös Ruotsi ole jonkun ennusteen/laskelman mukaan 2050 muslimienemmistöinen maa.

Tuli tossa mielee ku kuulin autos radiost sen palefacen kappalee mis se sanoo jotai et maahanmuuttopolitiikka kusee jos timo soinin traumat takaa äänestyksen vilkkaan, ni aattelin et ei serhana onpa pelle jätkä. Voi vaa ihmetellä mitä sen pääs on liikkunu tota rustates. Niiku et miten maahanmuuttopolitiikka voi kusta? Ei sillä oo mitää tavoitetta minun käsittääkseni, muuta ku ehkä mielistellä muita valtioita kuinka lempeitä täällä ollaankaa. Enkä nyt kirjoittaisi tästä muuten mut ku vieläkin kuulee politikkoje suust näit perus, että Suomeen tarvitaan ulkomailt väkee töihin. Siis täh?! Mites niille pakolaisil yms täält löydetää muka niit töitä ku jopa kaunisteltu työttömyysaste on perhanan korkeel. Ees koulutetut kantasuomalaiset saa töitä, ni mitä me tääl mistää työvoimapulasta kärsitä.. Ja ku porukkaa vanhenee ni kyllä täällä niitä nuoria työttömiä löytyis paikkaa, jos muuta väittää ni ei mikää kovi välkky oo. Sit tullaa siihe et tarkottaak nää maahanmuuton puolesta puhujat sitä et he haluavat tänne ulkomaalaisia polkee palkkoi oikee kunnol et otetaa mielummi ulkomaalaiset tänne jollai 4 euron tuntipalkal ni ei tarvii maksaa 5 euroa kieli lisää kantaväel.. Koska vaikee uskoa et sielt pakolaisleirelt tulee jotai it-alan ammattilaisii perustaa kasvu yrityksii, et sitäkää ne tuski meinaa.. :face:

Eikös Ruotsi ole jonkun ennusteen/laskelman mukaan 2050 muslimienemmistöinen maa.

Jonkun ennusteen mukaan 2050 koko euroopan musu vs. ihmiset saavuttaa suhteen 50/50.

Edit. Sukkapossu. Tuleehan sieltä koulutettuakin porukkaa. Meillä on läjäpäin Somalialaisia koneinsinöörejä, mutta niiden todistukset ovat vain jääneet Somaliaan. Harmi juttu :(

[provo] Siinä sitä oltais. Ryssät idässä ja jihad lännessä. [/provo]

Neljää nuorta ammuttiin Ruotsissa | m.iltalehti.fi Tenstassa on riehuttu aiemminkin. Asukkaat pääosin afrikkalaisia ja aasialaisia. Ihan mielenkiintoinen paikka: Tensta ? Wikipedia nykyään 86% ulkommaalaistaustaisia, poliitikko häädetty, 17 000 asuu 6000 asunnossa. Melkosen täynnä asunnot suurimmaksi osaksi. Keski-arvolla 2,8 per asunto.

Eikö tää Tensta oo just sitä samaa seutua missä poltettiin taannoin ne muutama sata autoa ja kivitettiin paikalle tullut palokunta.. Sitä vaan mietin kun tuossa jutussa mainittiin että 20 minsaa kesti lanssin tulo, voipi olla että vähän vaikuttaa asiaan jos tietää saavansa kivityksen kun saapuu paikalle.. Siellä on lanssimiehet vetänyt pitkää tikkua ketä lähtee...

Kyllä pitää muslimimiehille nussimaan pääsy tehdä helpoksi esim. Iranissa

- Jos nainen raiskataan niin nainen itse joutuu siitä syytteeseen aviorikoksesta -> Raiskauksista ei paljoa poliisille kerrota -> Muslimimiehen on helppo päästä nussimaan milloin tahansa kenet tahansa raiskaamalla ilman isompaa pelkoa tuomiosta

- Lapsia pitää luonnollisesti päästä nussimaan. Alin avioitumisikä tytöillä on 13v mutta luojan kiitos niin kauan ei muslimimiehen tarvitse odottaa näin kauan vaan erityisluvalla pääse jo nussimaan 10-vuotiasta. Extraerityisluvalla jopa alle 10-vuotiasta

- Kirsikkana kakun päällä nyt pukkaa uutta lakia, joka sallii muslimimiesten myös nussia adoptiolapsiaan.

Löytyisiköhän vielä jotain lisää, joiden nussiminen voitasiiin sallia muslimimiehille? Saatanan vitun elukat.

Sinänsä mielenkiintoista, että ihmisellä, joka ymmärtääkseni säännöllisen epäsäännöllisesti ostaa seksiä maksullisilta naisilta ympäri maailmaa ja näin toimien tukee maailmanlaajuista ongelmaa nimeltä prostituutio, on varaa arvostella muiden tekemisiä. Onhan tietenkin todella väärin, että lapsia, kehittymättömiä ja hauraita olentoja, käytetään häikäilemättömästi hyväksi vain joidenkin mieleltään sairaiden tekemisiä ja haluja varten, mutta eipä ne uhrit oikeasti eroa toisistaan muuten kuin iältään, jos verrataan tuota esille nostamaasi ongelmaa ja prostituutiota keskenään - molemmista löytyy ne alistetut ja vaiennetut raukat (yllätys, että useimmiten naispuoleiset), joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin antautua valtaa pitävien käsiin.

Että otetaan se malka omasta silmästä pois ensin, ennen kuin aletaan tuomitsemaan muita - ei pahalla.

mutta eipä ne uhrit oikeasti eroa toisistaan muuten kuin iältään, jos verrataan tuota esille nostamaasi ongelmaa ja prostituutiota keskenään - molemmista löytyy ne alistetut ja vaiennetut raukat (yllätys, että useimmiten naispuoleiset), joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin antautua valtaa pitävien käsiin.

Sä niinkun oikeesti vertaat prostituutiota ja pedofiliaa? ei vittu sä oot sekasin.
Prostituutiossa on melko ääripäistä toimintaa. Mun mielestä jos aloite lähtee naisesta ansaita lisää rahaa huoraamalla, niin siinä ei pitäisi olla mitään väärää. Jos taas naisia kaapataan rannoilta ja pakotetaan huumekoukulla huoraamaan, niin se on se toinen ikävä ääripää.

Vähän valoja vertauksiin.

Tuli tossa mielee ku kuulin autos radiost sen palefacen kappalee mis se sanoo jotai et maahanmuuttopolitiikka kusee jos timo soinin traumat takaa äänestyksen vilkkaan, ni aattelin et ei serhana onpa pelle jätkä. Voi vaa ihmetellä mitä sen pääs on liikkunu tota rustates. Niiku et miten maahanmuuttopolitiikka voi kusta? Ei sillä oo mitää tavoitetta minun käsittääkseni, muuta ku ehkä mielistellä muita valtioita kuinka lempeitä täällä ollaankaa. Enkä nyt kirjoittaisi tästä muuten mut ku vieläkin kuulee politikkoje suust näit perus, että Suomeen tarvitaan ulkomailt väkee töihin. Siis täh?! Mites niille pakolaisil yms täält löydetää muka niit töitä ku jopa kaunisteltu työttömyysaste on perhanan korkeel. Ees koulutetut kantasuomalaiset saa töitä, ni mitä me tääl mistää työvoimapulasta kärsitä.. Ja ku porukkaa vanhenee ni kyllä täällä niitä nuoria työttömiä löytyis paikkaa, jos muuta väittää ni ei mikää kovi välkky oo. Sit tullaa siihe et tarkottaak nää maahanmuuton puolesta puhujat sitä et he haluavat tänne ulkomaalaisia polkee palkkoi oikee kunnol et otetaa mielummi ulkomaalaiset tänne jollai 4 euron tuntipalkal ni ei tarvii maksaa 5 euroa kieli lisää kantaväel.. Koska vaikee uskoa et sielt pakolaisleirelt tulee jotai it-alan ammattilaisii perustaa kasvu yrityksii, et sitäkää ne tuski meinaa.. :face:

Karri avautuu: Paleface dissaa Jussi Halla-ahoa - YouTube

Sinänsä mielenkiintoista, että ihmisellä, joka ymmärtääkseni säännöllisen epäsäännöllisesti ostaa seksiä maksullisilta naisilta ympäri maailmaa ja näin toimien tukee maailmanlaajuista ongelmaa nimeltä prostituutio, on varaa arvostella muiden tekemisiä. Onhan tietenkin todella väärin, että lapsia, kehittymättömiä ja hauraita olentoja, käytetään häikäilemättömästi hyväksi vain joidenkin mieleltään sairaiden tekemisiä ja haluja varten, mutta eipä ne uhrit oikeasti eroa toisistaan muuten kuin iältään, jos verrataan tuota esille nostamaasi ongelmaa ja prostituutiota keskenään - molemmista löytyy ne alistetut ja vaiennetut raukat (yllätys, että useimmiten naispuoleiset), joilla ei ole muuta mahdollisuutta kuin antautua valtaa pitävien käsiin.

Että otetaan se malka omasta silmästä pois ensin, ennen kuin aletaan tuomitsemaan muita - ei pahalla.

1. Minä en raiskaa ketään
2. Minä en nussi alaikäisiä
3. Minä en nussi adoptiolapsia
4. Kaikki maksulliset naiset lähtevät aina omasta halustaan minun mukaani
5. Minä maksan palveluista aina sovitun summan, usein enemmänkin
6. Minä käytän vain high-class maksullisia, jotka tekevät sitä vapaaehtoisesti omasta tahdostaan, joka edelleen ei eroa nitenkään mistään muusta liiketoiminnasta, jossa myyjä myy palveluitaan

Jos sinä et hyväksy maksullista seksiä niin se ei ole minun ongelmani eikä se ole laitonta. Oliko vielä jotain?

Chunky Monkey, vuoden 2013 aasein aasinsiltarakentaja.

1. Minä en raiskaa ketään
2. Minä en nussi alaikäisiä
3. Minä en nussi adoptiolapsia
4. Kaikki maksulliset naiset lähtevät aina omasta halustaan minun mukaani
5. Minä maksan palveluista aina sovitun summan, usein enemmänkin
6. Minä käytän vain high-class maksullisia, jotka tekevät sitä vapaaehtoisesti omasta tahdostaan, joka edelleen ei eroa nitenkään mistään muusta liiketoiminnasta, jossa myyjä myy palveluitaan

Jos sinä et hyväksy maksullista seksiä niin se ei ole minun ongelmani eikä se ole laitonta. Oliko vielä jotain?

Ymmärrän osittain pointtisi. Jos jossain joku nainen haluaa OMASTA TAHDOSTAAN saada rahaa myymällä itseään ja löytää halukkaan miehen, niin parempi että panevat ja nainen saa rahaa. Pahimmillaanhan tässä yhtälössä sitten käy se, että rangaistuksien ja kukkahattutätien pelossa eivät pane ja tämä ko. nainen köyhtyy ja nääntyy nälkään. Lisäksi tämä mies ei saa mistään pillua ja lähtee lopulta aseen tai pommin kanssa johonkin ostoskeskukseen tms. tehden "petri gerdtit" tai "pekka-eric auviset".

Oli miten oli, niin siinä olen eri mieltä, että nuo "high class"-huorat olisivat automaattisesti omasta tahdostaan toimivia. Ihan aikuisten oikeasti; mistä vitusta me voidaan tietää? Varsinkin jos puhutaan jonkun vieraan kulttuurin maksullisista naisista ja heidän ympärillään olevasta kulttuurista. Suomessa on kuitenkin vähän eri meininki. Mutta tosiaan silloin kun nainen tosiaan haluaa oikeasti myydä itseään, niin mikäpäs siinä sitten.

Ymmärrän osittain pointtisi. Jos jossain joku nainen haluaa OMASTA TAHDOSTAAN saada rahaa myymällä itseään ja löytää halukkaan miehen, niin parempi että panevat ja nainen saa rahaa. Pahimmillaanhan tässä yhtälössä sitten käy se, että rangaistuksien ja kukkahattutätien pelossa eivät pane ja tämä ko. nainen köyhtyy ja nääntyy nälkään. Lisäksi tämä mies ei saa mistään pillua ja lähtee lopulta aseen tai pommin kanssa johonkin ostoskeskukseen tms. tehden "petri gerdtit" tai "pekka-eric auviset".

Oli miten oli, niin siinä olen eri mieltä, että nuo "high class"-huorat olisivat automaattisesti omasta tahdostaan toimivia. Ihan aikuisten oikeasti; mistä vitusta me voidaan tietää? Varsinkin jos puhutaan jonkun vieraan kulttuurin maksullisista naisista ja heidän ympärillään olevasta kulttuurista. Suomessa on kuitenkin vähän eri meininki. Mutta tosiaan silloin kun nainen tosiaan haluaa oikeasti myydä itseään, niin mikäpäs siinä sitten.

Huomaa, että sinulla ei ole käytännön kokemusta aiheesta. Vapaaehtoisesti alalla toimivat on pelkällä maalaisjärjellä helppo erottaa samoin kuin vastentahtoisesti toimivat. Ei se ole mitään rakettitiedettä. Esim. Strippiklubien tanssijoilla on usein toinen päivätyö ja strippausta tehdään lisäansioiden takia. Nämä tanssijat eivät yleensä lähde edes asiakkaiden mukaan ellei tarjous ole poikkeuksellisen hyvä, jolloin ahneus voittaa periaatteen.

Thaimaan gogo baareissa KAIKKI työskentelevät siellä vapaaehtoisesti ja voivat lopettaa milloin tahansa mutta eivät kuitenkaan lopeta, koska rahan saa niin paljon helpommalla sieltä kuin riisipellolta tai tehtaasta.

Nämä asiat on helppo nähdä, kun on kokemusta eikä pelkästään lue HS:n propagandaa limaisista valkoisista äijistä. Tälle on muuten olemassa ketju toisaalla tällä foorumilla. Ei liity maahanmuuttopn.

Huomaa, että sinulla ei ole käytännön kokemusta aiheesta. Vapaaehtoisesti alalla toimivat on pelkällä maalaisjärjellä helppo erottaa samoin kuin vastentahtoisesti toimivat. Ei se ole mitään rakettitiedettä. Esim. Strippiklubien tanssijoilla on usein toinen päivätyö ja strippausta tehdään lisäansioiden takia. Nämä tanssijat eivät yleensä lähde edes asiakkaiden mukaan ellei tarjous ole poikkeuksellisen hyvä, jolloin ahneus voittaa periaatteen.

Thaimaan gogo baareissa KAIKKI työskentelevät siellä vapaaehtoisesti ja voivat lopettaa milloin tahansa mutta eivät kuitenkaan lopeta, koska rahan saa niin paljon helpommalla sieltä kuin riisipellolta tai tehtaasta.

Nämä asiat on helppo nähdä, kun on kokemusta eikä pelkästään lue HS:n propagandaa limaisista valkoisista äijistä. Tälle on muuten olemassa ketju toisaalla tällä foorumilla. Ei liity maahanmuuttopn.

Olen firman piikkiin reissannut ulkomailla ja nähnyt kyllä nuo "hienovaraisempien huorien spa't", Frankfurtin "rappuset", gogo-tanssijat jne. Kuinka paljon enemmän mun pitäisi siis kiertää? Vai sittenkin kuulua johonkin Pakkis-sisäpiiriin, jotta voi puhua asioista totuutena?

Se, että voi 100% varmuudella sanoa jostain huorasta, että hän toimii vain ja ainoastaan omasta tahdostaan, edustaa todella mustavalkoista ajattelua. En ainakaan itse koe itseäni niin kaikkitietävänä ja kristallipallon omistavana guruna, että voin tietää 100% vieraan kulttuurin edustajien todelliset motiivit erilaisille ammateille.

Viimeksi muokattu:

Yksi juttu vielä ja sen jälkeen voidaan siirtää tämä jauhaminen oikeaan ketjuun. Olen autossa kännykän varassa joten en jaksa alkaa etsimään nyt mikä se oli.

Mutta siis, kysyt että miten voi olla satavarma, ettei kyseessä ole ihmiskaupan uhri. No, minäpä kysyn sinulta, että kun ostat uudet hienot VHS-videot, banaanitertun yms. kulutushyödykkeitä, niin mitä teet varmistuaksesi, ettei niitä ole tuetettu lapsi/orjatyövoimalla vai eikö kiinnosta selvittää? Ostat vaan näitä tuotteita kun halvalla saat etkä välitä lasten mahdollisesta kärsimyksestä niiden takana, niinkö? Jos et varmista tätä asiaa niin sinulla ei ole varaa arvostella minun tekemisiäni.

Back
Ylös Bottom