antti65
Banned
Värisevän ihanaa monikulttuuria, 10v meillä sama homma!Näyttävät ihan belgialaiselta nuorisolta
[video]http://www.liveleak.com/view?i=3ba_1381591889[/video]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Värisevän ihanaa monikulttuuria, 10v meillä sama homma!Näyttävät ihan belgialaiselta nuorisolta
[video]http://www.liveleak.com/view?i=3ba_1381591889[/video]
Lisää rahaa kotoutukseen, niin tuommoiset ongelmat on vältettävissä.
Sellaista rahamäärää ei ole keksittykään, että nuo elukat saadaan kotouttettua.Lisää rahaa kotoutukseen, niin tuommoiset ongelmat on vältettävissä.
Lisää rahaa kotoutukseen, niin tuommoiset ongelmat on vältettävissä.
Äsken Lainvalvojia katsoessa mamujen keskenään riehumista enemmän ihmetytti se, että suomalainen nuori nainen oli lähtenyt näiden itselleen tuntemattomien mamujen mukaan kadulta heidän asunnolle ryypiskelemään, kun mamut pyysivät. Kyllä voi olla tyhmää ja helppoa sakkia, etenkin suomalaiset naiset.
Onneksi löytyy vielä kunnon naisiakin/tyttöjä, jotka ei näitten paskakasojen matkaan lähde. Mutta kyllä kun näitä ohjelmia katsoo, niin lähes joka ohjelmassa on näit rikastuttajia asialla. Rautatieasemalla notkuu monikymmenpäisiä laumoja näitä rikastajia, ja aina joku ongelma. On se perkele ettei nykynuorisosta ole mihkään, ja antavat näitten mesoa kuinka tahtovat.Äsken Lainvalvojia katsoessa mamujen keskenään riehumista enemmän ihmetytti se, että suomalainen nuori nainen oli lähtenyt näiden itselleen tuntemattomien mamujen mukaan kadulta heidän asunnolle ryypiskelemään, kun mamut pyysivät. Kyllä voi olla tyhmää ja helppoa sakkia, etenkin suomalaiset naiset.
Vaikutat aika vihaiselta nuorelta mieheltä. Pakko kysyä: Millä tavalla jonkin asian tai ihmisryhmän vihaaminen edistää omaa onnellisuuttasi?
Eräässä vankilasarjassa eräs murhaaja ja raiskaaja sanoi monesti, että hänellä on leijonasydän. Tuo elokuva tuo kyseisen hahmon mieleeni:Leijonasydän
Hei mitä helvettiä. Nyt pitää jo maksaa päästäkseen näkemään mokutusta ja kokemaan valkoisen miehen taakkaa?
Joo. Kotiutetaan heidät sinne mistä ovat tulleetkin.Lisää rahaa kotoutukseen, niin tuommoiset ongelmat on vältettävissä.
Itse uskon että suuri rotuteoreetikko (muuttomies työnimikkeeltään) lakipiste tuntee pelkoa ja kenties kateutta näitä Afrikkalaisia alfauroksia kohtaan, ja näinollen pienellä munalla ja heikolla itsetunnolla varustettu Halmeen oppipoika kokee nämä mustat miehet uhkaksi itselleen. Tätä katkeruutta esiintyykin tämän tästä nimimerkki lakipisteen viesteissä.
Noh, koska olen itse varsin empatiaan kykenevä ihminen, voin vain sanoa, että kyllä se siitä.
Se voi olla ihan terve ihailun kohde - jos meinaan ajatellaan että Tony Halme on sinun märkä uni.
Huono ulosanti ja matala älykkyyosamäärä on Halme-fanien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre.
Et kuvittele. Ihan selvä trendi.Onko muut huomanneet tuossa IS:n sivuilla, et se poistaa (vai kuvittelenko vain?) kommentointi mahdollisuuden aroista aiheista? Esim. tuo yökerho juttu.

Itse uskon että suuri rotuteoreetikko (muuttomies työnimikkeeltään) lakipiste tuntee pelkoa ja kenties kateutta näitä Afrikkalaisia alfauroksia kohtaan, ja näinollen pienellä munalla ja heikolla itsetunnolla varustettu Halmeen oppipoika kokee nämä mustat miehet uhkaksi itselleen. Tätä katkeruutta esiintyykin tämän tästä nimimerkki lakipisteen viesteissä.
Noh, koska olen itse varsin empatiaan kykenevä ihminen, voin vain sanoa, että kyllä se siitä.
Se voi olla ihan terve ihailun kohde - jos meinaan ajatellaan että Tony Halme on sinun märkä uni.
Huono ulosanti ja matala älykkyyosamäärä on Halme-fanien kansallinen, ehkä suorastaan geneettinen erityispiirre.
Jep, vanha kunnon somalineekeri-abdulhan se. Muna pystyssä trollaa nyt kun uusinta nimimerkkiä ja/tai IP:tä ei ole bannattu, hehe.Mistä noitä jälkeenjääneitä trolleja riittää, onko kyseessä tuo sama avohoitopotilas, joka kirjautuu bannien jälkeen aina uudella nimimerkillä.
Kyllä noista Abdulin kommenteista kyllä huomaa kuinka tyhmä on, siis naapuri.Seitsemän vuotta uusnatsina - Uusnatsit - Elämä - Helsingin Sanomat
Hesari jatkaa aivopesuaan Ylen rinnalla. Ei sillä, etteikö Suomessa tapahtuisi rasistisia rikoksia, mutta aikamoista asioiden suurentelua. Mamujen kantasuomalaisiin kohdistamia rikoksia ei käytännössä ikinä kirjata rasistisina, vaikka mamut ryöstelevät käytännössä pelkästään suomalaisia ja pahoinpitelyt ja raiskauksetkin kohdistuvat pääosin suomalaisiin lukuun ottamatta joitakin mamujen välisiä välienselvittelyjä.
Edit. En kyllä edelleenkään usko, että Abdul multinimimerkkeineen on mitään muuta kuin trollaava etnisesti suomalainen.