7,5 tuntii töitä enää tällä viikolla, sitten kaks viikkoa eli 75 tuntia töitä ja lomalle lompsis.
Ei paha siis loppujenlopuks...
Ei paha siis loppujenlopuks...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Sinne kouluun pitäisi saada joku videopalaveripalvelu. Tai eihän tuossa tarvitse, kuin nakittaa joku kollegoista siihen, että menee käskemään luokkaan "lukekaa kappaleet x-y." Tuota duunias meinaan leimaa minulle varmaan ikuisesti se, kun meidän historian (tai yhteiskuntatieteiden) opettaja joskus sanoi "opettajan sijaistyö on todella helppoa. Olen joskus jopa opettanut ruotsia, kun menin luokkaan, ja käskin oppilaiden lukea kappaleita itsenäisesti, ja minun piti vain esittää kaikkitietävää" :D
Vittu mikä mielentila, tuntuu siltä kun elämässä ei olis mitään tarkotusta, tulee kaikki kännisähläykset mieleen, ihan ku ne olis tapahtunu eilen.
Tekis mieli pyydellä kaikilta anteeks kuinka vittumainen mä oon joskus ollut, ihan kun olis kossua vetänyt.
Tuntuu siltä ku ei olis ketään frendejä eikä yhtään mitään, tuntuu siltä että mä en tiedä edes kuka mä oon.
Huhhuh mitkä treenit oli. Torstain treenit on kyl melkosia...
Mie siirryin jo treenamisesta teoriaan. Tietotasolla olen luultavasti jo seuraavalla tasolla. :D
Mihinkähän teorioihin sinä oot oikeen siirtyny?! :lol2: Jaha, myöhäseks menee tänäänki ku pitää kerrata huomista tenttiä varten. Vähän jäi ku oli töiden jälkeen niin kädet täynnä kaikenlaista ja sit menin vielä nukahtamaanki... hrmph.

Sain vanhoilta parroilta vinkkejä kirjallisuudesta, niin kävin hakemassa hetimiten yhen. Se oli tosi lyhyt, joten ei tullu edes kova hiki. :D Vastoin jopa omaa luontoani, ostin sipsipussin ja hedelmäaakkosia ja mässytin niitä samalla ku luin! ...Sen jälkeen huomasinkin että navan tietämille ilmesty uus lihas, heti siihen niitten kahen pitkulaisen lihaksen väliin...
Hah, virhe! Tosin ehkä riittää sit energiat kertailla tenttiä... Se on mahoton tehtävä mennä "aikasin" nukkuu. Ei sellasta olekaan, aina on liian myöhä.![]()
Minkälaista kirjallisuutta ne jäkälänaamat on sulle ehdotelleet? Minä oikein ootan sitä kun pääsen olemaan vapaa kaikesta ylimääräsestä ja sit saa ruveta taas oikeesti lukemaan viihdyttäviä kirjoja. Kaks vuotta ollu nyt Water for Elephants kesken. Se on hyvä kirja, mutta haluaisin keskittyä ihan rauhassa siihen lukemiseen.
Joo, nyt täytyy toivoa, että suihkun jälkeen en sammu samantien vaan saisin oikeasti vielä kerrattua kunnolla. Ja joo, ikinä en pääse aikaisin nukkumaan, ei vaan onnistu.
Kuka haluais tehdä mun lopputyön? Ei tarvii olla häävi. Olis kiva saada muodollinen pätevyys tähän ammattiin. Kalju! Tee se niin mä voin tehdä sen teidän alakerran valmiiksi.
Oon kyllä surkea, sorrun helposti plagioimaan..vaikka nykyiseen rehelliseen elämään se ei toki enää sovi 
''Vihaako'' joku muu perus penkkipunnerrusta vaan sen takia koska se on niin yliarvostettu liike?
Siis ottaahan se hyvin mm. rintalihaksiin mut jokanen helvetin jantteri kyselee penkkimaksimia ja tekee pelkästään penkkiä.
Nojoo, mutta ite edustan sitä ikäluokkaa, niin sattunut varmaan kohille just sen takia :DOisko tuo alle kakskymppisten ongelma enemminkin?
Huh! Viiden tunnin yöunien jälkeen tosiaan väsyttää. Hyvää huomenta vaan.