Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onks sulle ikinä tultu soittamaan poskea tän foorumin tai joidenki sun sanomies takia IRL?

Ja tiedän että on vittumaista kun kysellään mutta millon Olympia podcasti tulee ulos? :D
Mä voin vastata. Ei ole tullut kukaan sanomaan Mikelle mitään päin naamaa. Ei ole MIkelle eikä ole mulle. Jengi haistattelee netissä aika kovaan tahtiin nimimerkkien takaa, mutta kenelläkään ei ole koskaan ollut tarpeeksi munaa tulla sitten sanomaan päin naamaa yhtään mitään. Se että Mike (tai minä) kertoo omia mielipiteitään ei taida kuitenkaan olla riittävän suuri syy turpaan vetämiselle tai päin naamaa uhoamiselle? Miksi edes olisikaan? Netillä on tapana vääristää asioita, kun ihmisten äänenpainoja ei kuulu taikka kasvojen ilmeitä ei näy. Huumori otetaan vakavasti tai vitsi otetaan vittuiluna. IRL on aika hankala saada aikaseksi vastaavanlaisia taisteluja mitä forumeissa tai blogeissa saadaan!

Ai niin, torstaina "kuvataan" podcasti.

Hauska nappula :D. Ei taida lähtee iha hirveesti noist koirist karvoja?

edit.
Villakoirista ei lähde joo yhtään karvaa, koska puudelin karva kasvaa ikuisesti, se ei koskaan katkea. Siksi niitä pitää trimmata säännöllisesti tai menee takkuun ja sitten rastoille. Takut voi mennä niin tiukalle, että ne kiristää ihoa ja siitä tulee ikäviä kutinoita koiralle. Me trimmataan kaikki kolme joka toinen kuukausi ja yhden trimmaaminen maksaa noin 70 euroa pesuineen.

Onks sulle ikinä tultu soittamaan poskea tän foorumin tai joidenki sun sanomies takia IRL?

Ja tiedän että on vittumaista kun kysellään mutta millon Olympia podcasti tulee ulos? :D
Kuten Pislari sanoi, ei ole tullut kukaan soittamaan livenä suutaan, joka on suorastaan maailman seitsemäs ihme. Luulis nyt reippaan 10 vuoden aikana joku rohkea uskaltautunut avautumaan IRL. Netissä sitten taas on exponentaalisesti sitä paskaa mitä enemmän menestyy.

Jos sua pyydettäis ovelle hommiin nykyään, niin paljonko tarttisit liksaa tunnilta että lähtisit ? Stadissa ilmeisesti teit niitä hommia, niin mikä oli kovin tuntiliksa silloin ?

Ja mikä oli mukavin mesta ? Olisitko muuten aloittanut roinaamisen jos et olis tehnyt ovihommia/ olisitko aloittanut ovihommat jos et olis roinannut ?

Pedros Pub Tesoma. Tesoma on Tampereen persereikä ja Tesoman persereikä on Pedros Pub. Siellä kävi semmoisia saamattomia vitun vätyksiä lojumassa ja tuhlaamassa veronmaksajien rahoja. Joka ilta sai tapella ja heitellä niitä kusipäitä kaaressa vittuun sieltä. Sit yksi ilta 4 aikaan tyhjentelin baaria ja siellä oli DJ:n muija sitten siideripullonsa kanssa. Koska se oli sen DJ:n akka, niin annoin sen imeskellä sitä sidukkaansa varttia ylitte. Sitten piti päästä himaan kun kaikki oli kunnossa. Tää lehmä ei suostunut lähteen ulos, vaan lipitteli sitä juomaansa kaikessa rauhassa. Vaihtoehtona oli heittää se ulos kun ei millään tahtonut lähtee. Ratkaisin sen sitten niin, että ota se juoma mukaan, niin päästään kaikki kotio. Seuraavana viikonlopppuna kun menin sinne duuniin, niin sain suoraan fudut, syynä oli se, että olin antanut asiakkaan mennä ulos juoman kanssa. Se vitun lehmä oli mennyt suolaamaan mut sitten samointein. Olen siitä päivästä lähtien toivonut, että se baari palaa maan tasalle ja se omistaja joutuu 10 kiimaisen pingviinin raiskattavaksi lopuksi elämää.

- - - Updated - - -

Ja mikä oli mukavin mesta ? Olisitko muuten aloittanut roinaamisen jos et olis tehnyt ovihommia/ olisitko aloittanut ovihommat jos et olis roinannut ?

Mukavin oli varmaan Oriveden hotellin yökerho, jossa olin Bullin kanssa duunissa vajaan vuoden. Dropittelut alkoi jo ennen ovihommia. En olis ovelle mennyt ilman uskottavaa kokoa. Vaikka kuka tahansa kamppis-ninja tulee lässyttämään, niin bodarit on parhaita ovella. Niiden ei tartte niin paljoo painia kun ne toimii peloitteena kokonsa puolesta, selviää paremmin puhumalla. Kylän kovin bjj-ninja taas joutuu painimaan kokoajan kun kukaan ei semmoista vitun rusinaa pelkää tai usko hyvällä. Ja tämä on fakta. Niiden känniläisten kanssa pärjää voimalla ihan tarpeeksi, päästä kiinni ja ulos. Siinä mitään vitun mattopainia tartte osata. Sit jos tulee paha tapaus, niin kaverit apuun ja jos ei sittenkään saada kuriin, niin poliisit paikalle, anyways, se hankala tapaus kesytetään, piste.

Kylän kovin bjj-ninja taas joutuu painimaan kokoajan kun kukaan ei semmoista vitun rusinaa pelkää tai usko hyvällä. Ja tämä on fakta.

Jep. Kukas nyt sellasia rusinoita kunnioittais kuten Hämeenlinnassa Tuhkasaaren Uhi tai Stadissa Mika Ilmen. Kyllähän se on fakta.

Siinä lentää kreatiinipöhöissään oleva bodari kun kukkakeppi jos jompikumpi edellämainituista herroista nappaa kiinni.

Jep. Kukas nyt sellasia rusinoita kunnioittais kuten Hämeenlinnassa Tuhkasaaren Uhi tai Stadissa Mika Ilmen. Kyllähän se on fakta.

Ei sano nimet yhtään mitään. Luuletko tosiaan että keskiverto idiootti siellä raflassa tunnistaa päällepäin minkä tason ninjoja siellä ovella seisoo?

Siinä lentää kreatiinipöhöissään oleva bodari kun kukkakeppi jos jompikumpi edellämainituista herroista nappaa kiinni.

Tuhkasaari ja Ilmen on melkoisen kookkaita jätkiä. Mut hyvä että sulle meni pointti perille.....not.

Kyse oli siitä, mitä tavallinen pulliainen kokee ovella kun vastassa on poke. Kyse ei ollut siitä kuka voittaa tappelun, bodari vai kamppis.

Saatko reenata rauhassa, ettei mitään nimmarin pyytäjiä tule vastaan salilla?
Mikä on vaikein/inhottavin lihas treenata?
Miltä tuntuu kuvata bodymuijia esim pajulahti vähissä vaatteissa, ja miten valmistaudut siihen?

Saatko reenata rauhassa, ettei mitään nimmarin pyytäjiä tule vastaan salilla?
Mikä on vaikein/inhottavin lihas treenata?
Miltä tuntuu kuvata bodymuijia esim pajulahti vähissä vaatteissa, ja miten valmistaudut siihen?
Saan treenata aivan rauhassa, ei kukaan tule sanomaan ikinä mitään. Valitettavasti olen kuullut, että olen pelottava ja sitten jälkeenpäin että en olekaan. Mulla on siis Resting asshole face.

Inhottavin on jalat ja vaikein jalat.

Olen jo tottunut noihin tyttöihin vähissä vaatteissa, ei siinä sen kummempaa. Enemmän siinä on vain luomisen tuskaa kun koittaa tehdä hienot kuvat.

Facen cover kuvana ollut jo hyvän aikaa.

1069363_10151717764527241_699702207_n.webp

Niin joo, sun oman, ei bisneksen. Onko Facebookilla ollut aina tuo sama kuin Google+, eli cover ei näy kokonaan kun avaa profiilin vaan pitää skrollaa ylös? Huomasin vasta nyt kun kävin tota sun coverii tsekkaa. Sit kun menee omaan, niin se näkyy kokonaan.

Sun tarttis positioida alalaitaan se teksti. Nyt se on vaan valkonen missä overlay gradientti.

Back
Ylös Bottom