Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joo se on joskus aika hankala sanoo jos ei ole mitään selkeetä yksityiskohtaa mistä tunnistaa.

Eiku siis tuo on esimerkkikuva jossa on juuri tuo selkeä yksityiskohta. Vähä niinköö siikkerin kuvas pikku vink vink oli z1000. Siitä kaikki tietää että kysmys oli kawasakista.

Missä baaris vilkku perseet? Mä olisin menny karmaan, mutta oli tunnin jono niin emmä. Arvaan siis: ilona? Onneks mä en käytä ilonaa niin ei harmita että juuri sielä baarissa jäi vilkkumiset näkemättä.

Eiku siis tuo on esimerkkikuva jossa on juuri tuo selkeä yksityiskohta. Vähä niinköö siikkerin kuvas pikku vink vink oli z1000. Siitä kaikki tietää että kysmys oli kawasakista.

Missä baaris vilkku perseet? Mä olisin menny karmaan, mutta oli tunnin jono niin emmä.

Ai eiku emmää sitä Siikkerin kuvaa ees kattonu kunnolla. Niinku en tuota sunkaa omaas, muuta ku sen että tuon auton nyt tunnistaa kattomattaki. :D

Ensi Palsus ja sitte Ilonassa, se vilkkuperse oli samassa seurassa. Meki meinattiin mennä Karmaan, mutta ei jaksanu jonotella.

Jasså. Keikan jälkeen yheltä oli puoleentoriin jono. Tais olla yliki.

Saiko vilkkuvalla perseellä miestä?

Nii ja siis koko arvuutteluha lähti tänään liikenteeseen siitä videosta jossa oli se tuunattu mopo jota ei meinannu tunnistaa.

Jasså. Keikan jälkeen yheltä oli puoleentoriin jono. Tais olla yliki.

Saiko vilkkuvalla perseellä miestä?

Nii ja siis koko arvuutteluha lähti tänään liikenteeseen siitä videosta jossa oli se tuunattu mopo jota ei meinannu tunnistaa.

Puol kahen mais oli sama homma. Baari oli kuitenki puolityhjä sisältä, pitivät vaan imagojonoa.

Sillä oli oma mies siinä mukana, eli sai.

Mun pitää näköjään alkaa seuraamaan näitä keskusteluja tarkemmin etten huutele mitää typeryyksiä väliin.

Just. Eipä se joulukalenterin 3.luukku sitten avautunut klo 00.00 vaikka piti. Hulluja nuo itävaltalaiset.

Back
Ylös Bottom