Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Arvasin, että tämä tulee :D Se on vaan minun tapauksessa ihan fakta, etten silloin pelaa sitäkään vähää, jos PC:lle hommaan.
Eli mä en ole ainoa joka ei osaa pelata PC:llä? Huh, ihan ku ois kivi vierähtäny sydämeltä ja tanko harteilta. :D Jotenki vaan vammasta näppiksellä ja hiirellä naputella, ei siitä mitään tule.

Maikkol Monroen horns and halos kiertue on sitte niin kovaa tykiystä että kaikkien pitää käydä se kattomas. Pitkästä aikaa oli keikka joka meni kategoriaa "älä lopu vielä".

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pieniä flashbackeja havaittavissa, ku kaffekuppi käesä ja villasukat jalasa kotopuolesa soffan uumenisa. Huomenna joutaa varmaan lämmittämmään taas leivinuuniakin! Talavi tullee. :haart:

Mä harrastan käsityöt kotona ja ehtoolla tecnopaskaaa kuuntelemaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huh tuli eilen juotua. Jonkinverran. Heräsin jo 11 maissa, mutta nyt vasta tuntuu että järki leikkaa kunnolla.

Krapulaa, mullako?? Älä naurata

"Kiitos, ja hyvää päivänjatkoa!" (iloisella äänellä, asiakaspalvelun piinkova ammattinainen.)
"Sää et mua määräile, saatana" (minä, vihaisesti.)
"..." (asiakaspalvelija hiljaa.)
"HAHAHAAH, kiitos tästä!" (asiakaspalvelija nauraa ääneen ja kiittää.)

Päivän hyvä työ, tehty. Neiti Asiakaspalvelija ei edes revennyt, vaan suorastaan sirpaloitui.

Vitun peura, päätit sit juosta auton alle. Eise mitään, 2viikkoa vanhasta A3:sta keula paskaks, lompakko kiittää. :(

....rahaahan se vaan on murhaaja! Jos on varaa ajaa uudella Audilla, on varmaan varaa korjatakin se sen jälkeen kun on tappanut viattoman luontokappaleen väärän tilannenopeuden johdosta :D

ennen viestini lukemista varmista sarkasminäppäin ON-asentoon

17554464_uu.webp

- - - Updated - - -

Minä olen tuo hevosnaamaähly.

Ohjelmassa jokasyksyinen spektaakkeli eli prätkäkamojen pesu.

FB:n mukaan kaverini on juuri kaatanut 9-piikkisen, hieno mies.

Tämä bloggaaja just painotti, että Sofian käytös oli sopimatonta, eikä haukkunut kuten otsikosta voisi päätellä. Ellet sitten hämmästellyt bloggaajan ärsyttävää tapaa kirjoittaa...
Tyylikästä dissata Soffen kuvallista kritiikkiä, ja sitten lisätä omaan tekstiinsä kuvalinkki sarkastisilla saatesanoilla kilpatreenaajien rumuudesta.

Back
Ylös Bottom