Uusavuttomille suomalaisille taas uusi ruoka: Valmiiksi paistettu munakas

Tuohan on ihan loistava et lennosta saa napattua munaa napaan. Usein tarttuu kaupasta mukaan valmiiksi keitettyja kun esim reissussa/toissa on ja ei kerkea syomaan kunnolla.

Olen Crowleyn kanssa samoilla linjoilla: olet vaikka keikkareissulla jossain, ni ei siellä niin vaan voi kokkailla aitoa munakasta. Kyllä se helposti menee siihen roiskeläpän jyrsimiseen, koska sen voi syödä kylmänäkin. Ja jotain banaania voit tieteski puputtaa, mutta alkaahan se vituttaa pidemmän päälle.

Mitä haittaa jos helpottaa elämää? Mun mielest nois on vaa kaksi isoa ongelmaa, ihan suolasen hintasia suhtees kaloreihin ja kyllähän ne myös ovat suolaisia... suurinosa einespakkauksista on luokkaa 8. osa päivän energia tarpeest mut suolaa onki jo puolet tai peräti koko päivän tarpeen mukaa... xD

Sivistyneissä maissa saa 7-11 kaupoista kananmunia sekä keitettyinä että paistettuina. Näiden lisäksi erilaisia valmisaterioita, joita voi pyytää mikrolämmitykseen. Suomessa on ainoastaan suhteellisen kallista einespaskaa. :(

Varmaan tosi herkullista kuten kaikki muutkin einespaskat.Luultavasti sataa eri lisäainetta tuossakin. Mikä ongelma tehdä munakas ja laittaa johonkin rasiaan ja ottaa mukaan?

Miten puolukka liittyy näihin valmismunakkaisiin?

Minä en koskis noihin kyllä tikullakaan.

Miksi et? Puolukkahan on terveellistä. Jos ei ole mahdollista tehdä evästä (harva tekee evästä esim. viideksi päiväksi), kokata tai syödä ravintolassa ja olet reissussa, mitä ostat kaupasta?

Nyt puhuttiin valmismunakkaasta eikä mistään lisäaineista...silti ne vaan hyppäsivät ketjuun mukaan jonkun katsomaksi päteväksi argumentiksi.

Totesin vain että valmismunakassakin varmaan helvetisti lisäaineita. Tutkittuani 7 lisäainetta, joten oli erittäin pätevä argumentti

Mikä ongelma tehdä munakas ja laittaa johonkin rasiaan ja ottaa mukaan?

Koska aina ei vaan tieda et tuleeko jotain menoa paivan aikana. Ei ole tama laji niin tarkea etta alkaisin varalta jotain evasboxeja pitamaan mukana. Kaupasta vaan sitten se vahiten paska vaihtoehto jos pikasafkaan joutuu turvautumaan.

Ei idea ole huono, toteutus on, kananmunamassaa vain 32% painosta, mitä muuta voi HK:n eineiltä odottaakaan. Olisi ollut kätevä jossain reissun päällä, kun kaipaa vaihtelua peruseväisiin, mutta tuon luettuani no thanks.

Totesin vain että valmismunakassakin varmaan helvetisti lisäaineita. Tutkittuani 7 lisäainetta, joten oli erittäin pätevä argumentti

Kyllä....tuo lisäainehysteria on vain sikäli huono argumentti kokonaisuutena, että ns. lisäaineita ja E-merkintöjä on myös niissä ruoka-aineissa, joita "tässä on varppina kosolti lisäaineita" -koulukunta ei ikinä kritisoi, esimerkkinä puolukka. Sekin kannattaa jättää syömättä! Etenkin koska se on valmiissa muodossa = ei voi olla hyvä!

no on siinä mun mielest aika paljon protskuu, en tuotetta mitenkää halua puolustella, sillä epäterveellinen se varmasti on, mutta kyllä nuo proteiini suositukset ihan kohdallaan mun mielest on, itse oon 88 kiloinen äijä ja punttaan enkä tod ole huolissani saanko tarpeeks proteiinia jos sitä noin reilu 100 grammaa tulee päiväs... et general population on enemmä ku kyllästetty tol 50 grammal... siis itse lasken sen nii et toi about 50grammaa on sellanen hyvä, vähän safesiden puolel menevä määrä proteiinia, ei punttaaval, ni siihen voi heittää 50grammaa lisää urheilijal about ni riittää mainiosti. Hyvin oon tälläsil "mini"proteiineil saanu gainssei kuitenkin... Ei ne proteiinit vaan ne kalorit imo

Ei ole omatekemän munakkaan voittanutta. Ei vaikka kuinka olis jauhosinistälenkkiä kyllästettynä maito- ja perunajauhoilla tarjolla.:D Munakas josta 32 prossaa kananmunamassaa. Good luck.:D

Harvat einekset varsinaisesti terveysruokaa ovat, mutta tämä ei varmaan ainakaan pahimmasta päästä ole.

Ei kai valikoiman kasvaminen varsinaisesti keneltäkään pois ole, ja on helppoa keksiä tilantreita jolloin ei pysty tekemään itse ruokaa tai varautumaan annakolta ottamalla etukäteen tekemänsä eväät mukaan,

Back
Ylös Bottom