Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike otti ne pois kun en maksanut suojelurahoja.En sano etten olisi kiinnostunut kertomuksestasi, mutta mies missä sun vipit!
Halataanko?
Mike otti ne pois kun en maksanut suojelurahoja.
Luit ajatukseni. Miten lentosuukko?
Menee jo vähä imeläksi.
Hmph... autokuume iski oiskohan kannattavaa ostaa ensi autoksi semmosta vähän päälle 500-600 €: koslaa? Täs joitakin hondia ja nissaneita katellu joista muutama näyttäis pelittävän hienosti (puheiden mukaan)
Lähinnä kyllä ajelen tässä pikku kylässä missä asustelen ja harvoin vähän isomassa kaupungissa. Mutta matkat pääsääntöisesti lyhyitä nii ei oikee huvittais alkuun ainakaan mitää päälle tonnin autoo hommata, ei oo kyllä sen verta rahaakaan.
Hmph... autokuume iski oiskohan kannattavaa ostaa ensi autoksi semmosta vähän päälle 500-600 €: koslaa? Täs joitakin hondia ja nissaneita katellu joista muutama näyttäis pelittävän hienosti (puheiden mukaan)
Lähinnä kyllä ajelen tässä pikku kylässä missä asustelen ja harvoin vähän isomassa kaupungissa. Mutta matkat pääsääntöisesti lyhyitä nii ei oikee huvittais alkuun ainakaan mitää päälle tonnin autoo hommata, ei oo kyllä sen verta rahaakaan.
Aattele miten rento on talvellakin heitellä sitä sladiin ojien välis ku ei oo niin tarkkaa..jos luiskahtaa ojaan ni voi kaverien kanssa nostaa sen takas tielle naureskellen ja laittaa popit isommalle ja jatkaa matkaa
Jos on liika arvokas peli ni menee ajamisen ilo ku joutuu olla lian tarkkanaEi mul kyl oo. Pahentaakse asiaa ku ei oo?Riippuu siitä onko sulla facebookki.
Eiku parantaa. Ei se sitte oo vakavaa jos on vain instantgram. Mäki oon twitter onely niin mullakaa ei oo hätää. Facebookki on pahinta kaikesta mitä tiiän. No ehkä hammaslääkäri ja tavallinen lääkäri on pahempia.
Kohta pääsee nukkumaan, jipii jipii jipii. Päivän kohokohta!
Mitä twitterillä tekee?
Mä en kärsi rilleistä. Päinvastoin ne on mulle hyvin mieleinen asuste, tällä hetkellä taitaa käytössä olla neljät eri pokat. Salilla vaan ovat joskus vähän epäkäytännölliset. Ja kesät kuljen usein piilareissa, että tulis mahdollisimman vähän rusketusrajoja ja uiminen ois kivempaa jii än ee.Kävin laseroinnissa 1,5 vuotta sitten, ja edelleenkin tulee niitä päiviä kun mietin että elämäni paras päätösTokihan ne riskit hirvitti, mutta luotin kehitykseen ja hyvään lääkäriin. Sen verran 20 vuoden aikana tuli muutenkin kärsittyä silmälasi-piilari-koulukiusaus-itsetunto-rumbasta, että päädyin tuohon ratkaisuun.
Mä hurahdin siihen nyt kun tajusin, että vaikka puhelimen kamera on ihan surkea, niin padin kameralla saa ees jotenkin siedettäviä kuvia. Kaikkee ihan tyhmäähän mä sinne vaan räpsin, mutta mä nyt oon muutenkin aika tyhmä. Minkä todistanee sekin, että löydyn pahamaineisesta Naamatusta.Mul on instagram.
Onko tämä paha?