Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mun piti eilen aamulla laittaa piilarit silmään ja täytyy myöntää, että teki vähän häijyä mennä sormineen niin lähelle kun oli seurannut vierestä toisen kipuilua silmien kanssa. Jotenkin silmät on niin korvaamaton asia. Sen takia en oo uskaltanu harkita sitäkään, että menisin ottaan laseria silmiin ja hankkiutuisin laseista eroon.

Kävin laseroinnissa 1,5 vuotta sitten, ja edelleenkin tulee niitä päiviä kun mietin että elämäni paras päätös :) Tokihan ne riskit hirvitti, mutta luotin kehitykseen ja hyvään lääkäriin. Sen verran 20 vuoden aikana tuli muutenkin kärsittyä silmälasi-piilari-koulukiusaus-itsetunto-rumbasta, että päädyin tuohon ratkaisuun.

Minäpäs kävinkin jo salilla.

- - - Updated - - -

Jätän kertomatta että en päässyt vielä eilenkään puntille lauantain juopottelun seurauksena.

Mä meen parin tunnin kuluessa salille. Jes! Eilen oli venyttelypäivä. Semmoset on surkeita, mutta paree pitää kroppa toimivana kokonaisuutena ettei tuu appelsiinit kainaloon.

Mä meen parin tunnin kuluessa salille. Jes! Eilen oli venyttelypäivä. Semmoset on surkeita, mutta paree pitää kroppa toimivana kokonaisuutena ettei tuu appelsiinit kainaloon.

Tuli tuosta mieleen Seppo Rädyn näkemys venyttelyyn: "Parhaat venyttelijät venyttelee vielä silloinkin kun muut on jo palkintopallilla". No joo..

Joo, itälänsi on ihan yhtä vittusaatanaa täällä.

On joo, mullakin meni yli 1h kilometreissä mitattuna naurettavaan työmatkaan ku asuin stadissa. Kilsoja kuitenkin sen verran ettei fillari napannut. Olis sinne aamulla vielä polkenut mut sitten raksalla 8-12h niin ei mitään jakoja takaisin. Olin kyl mesun luottomies, eka piti antaa näytöt että tää jätkä tekee urakalla vaikka tuntipalkka juoksi.
Sitten sainkin pitää 2-3 päivän saikkuja ilman mitään lappuja. Näit tuli välillä pidettyä ku oli frendejä Hämeenlinnasta kylässä pidempään. Sitten kutsui intti, mesu sanoi että jos tarviin sen jälkeen duunia niin senkun soitat. Pakko vähän vielä kehua itseensä, se oli joulukuu ja pari astetta pakkasta niin siirsin/levitin helvetillisen hiekkakasan lapiolla t-paita päällä ja höyry vaan nousi selästä. Olin kyl aika ripped silloin, 75kg luuta,nahkaa ja vähän lihasta mutta kyllä lähti!:puntti:

Rädyllä nauratti se "Jalkaprässi on huono, siihen saa ladattua niin paljon painoja että se on helvetisti liikaa"

Aaargh! Oon joutunut töissä kahden projektin väliseen tilaan eli toisinsanoen ei ole mitään järkevää tekemistä ennen ensi viikkoa. Internetin olen ehtinyt jo surffata läpi ja ruokatunnillekkaan ei jaksa vielä lähteä. Varmaan tylsyyskuolema korjaa ennen perjantaita.

Aaargh! Oon joutunut töissä kahden projektin väliseen tilaan eli toisinsanoen ei ole mitään järkevää tekemistä ennen ensi viikkoa. Internetin olen ehtinyt jo surffata läpi ja ruokatunnillekkaan ei jaksa vielä lähteä. Varmaan tylsyyskuolema korjaa ennen perjantaita.
Tunnen tuskasi, nyt viikon venytelly ja ootellu..vielä vissiin menee jokunen päivä ennen seuraavaa projektia ja tuntuu et tulee hulluksi. Saamattomat arkkitehdit kusee kyl lahjakkaasti nuo aikataulut. huoh....

Ruff.jpg

Tänään on ollut jännä päivä, huomasin että vasemman käden nimettömäni on 5mm lyhyempi kuin oikean käden nimetön!

pasila___routalempi_stamp_2_by_nezukuro-d3bgltn.webp

Eilisen 75min kestänyt pk-lenkki ilmoittelee itsestään. Varmaan koskaan ei ole takareidet ja pakarat olleet näin jumissa, ei siis ainakaan tehot jääneet vajaiksi.

Joopajoo, treenasin noin kaks tuntia aamulla. Join hormooneja samalla ettei tuu katabolia, ja kun ne loppu aloin juomaan palkkaria.

Nyt tein kaikenkokoisia ja muotosia kanakuulia, jotka hyppää kohta kookosmaitoon hukkumaan. Tättädää, lisäks riisiä.

Joopajoo, treenasin noin kaks tuntia aamulla. Join hormooneja samalla ettei tuu katabolia, ja kun ne loppu aloin juomaan palkkaria.

Nyt tein kaikenkokoisia ja muotosia kanakuulia, jotka hyppää kohta kookosmaitoon hukkumaan. Tättädää, lisäks riisiä.

En sano etten olisi kiinnostunut kertomuksestasi, mutta mies missä sun vipit!

Back
Ylös Bottom