Sunnuntaiaamuna lenkille, ahkera olet. Minä aattelin, että jos Simpsoneita heräis kattomaan... :D
Alkaa tuo kunto olla siinä pisteessä, ettei aerobinen ole pahaksi :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sunnuntaiaamuna lenkille, ahkera olet. Minä aattelin, että jos Simpsoneita heräis kattomaan... :D
Alkaa tuo kunto olla siinä pisteessä, ettei aerobinen ole pahaksi :D
Rakkaat! :haart:
Miksei Lahen rautatieasemalta saa kahvia tähän aikaan sunnuntaiaamusta?
Oisit ilmotellu niin olisin toki sumpit laittanu valuun, ei olis ollu pitkä matka siitä raiteilta. Siin rautatienkadulla on sata thaihieromoa(PikkuPattaya), nii oisko sieltä saanu kahviakin...?Miksei Lahen rautatieasemalta saa kahvia tähän aikaan sunnuntaiaamusta?
Mike vaihtaa kun pyydät.Saanko vaihdettua Nimimerkkiäni jotenkin, oon soheltanu tuolla asetukseissa mutta ei vaan kapasiteetti riittä keksimään
Hirvee homma oli ottaa hyvä peilikuva niin se saa olla,nimimerkin vaan päivittäisNo miks hyvää nimimerkkiis vaihtaisit? No pääasia että säilytät avatarin![]()
Okei, Kiitoksia!Mike vaihtaa kun pyydät.
Kauhea kohina UFC165:n main eventistä. Enhän minä enää muista mistä niitä jälkikäteen katottiin, tietääkö joku muu? Ei enää muisti pelaa ihmislapsella.
Torrentilla saa ladattua.
Miksei Lahen rautatieasemalta saa kahvia tähän aikaan sunnuntaiaamusta?