Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mäkin ihmettelin mitä rimppa tarkoitti. Kyllähän Suomessa korvaushoitokäytäntö on.

Vai meinattiinko tässä esim. jotain että oman testo-tuotannon rajat on vedetty korvaushoitovaatimuksissa liian tiukalle, eli onnistuu vasta sitten kun tasot helvetin alhaalla?

Nimenomaan. Ja vähä pitää tietää mille lekurille menee, julkisen puolen kautta ihan turhaa. Vaikka olis oireet selkeät ni jos on desimaalinkin alarajan yläpuolella viitearvois ni ei apuja, mutta ilmeisesti niiden mielestä ihminen on joku kone..sitte 2 desimaalii alempana onki sitte vajetta..

Katos perkele, taas rupes vituttaan kun verot mainittiin. Vittu tätä maata.

Miten sua tuo verotus niin harmittaa? Kyllä mun mielestä kovatuloista palkansaajaa raiskataan tässä valtiossa oikein olan takaa.. Yrittäjällä on kaikenmaailman vaihtoehtoja keplotella, tosin toisella alalla on helpompi kikkailla kuin toisella.

Anaboliset steroidit on kilpailijoille, testo taas tuo etua niillekin, jotka eivät edes urheile. Testosteroni on miehelle niin äärimmäisen tärkeää, että jos ne tasot on alhaalla, tehokkuus kaikessa putoaa merkittävästi.

Mä laskisin ainakin testosteroni korvaushoidon samaan kastiin naisten vaihdevuosi hormoonikorvaushoidon kanssa, mutta tuppaa vaan tuo testosteronin "väärin käyttö" aiheuttamaan ihmisille ihmisille väärän mielikuvan korvaushoidoista. ja olen itse hakemassa hoitoa kun sille on tarvetta.

Olisi mielenkiintoista jos kävisit antamassa oman mielipiteesi "kun puhe ei riitä."-threadissä. Tuo kiusaaminen on ajankohtainen aihe nyt ja aina.

ostin samsung nx1000 ja oon aivan pihalla tosta kuvaamisesta, en tajuu valotuksista tahi mistään mitää mut hirvee into on kuvata, onko jotain laadukasta linkkiä aloittelijalle?

Korvaus

Mäkin ihmettelin mitä rimppa tarkoitti. Kyllähän Suomessa korvaushoitokäytäntö on.

Vai meinattiinko tässä esim. jotain että oman testo-tuotannon rajat on vedetty korvaushoitovaatimuksissa liian tiukalle, eli onnistuu vasta sitten kun tasot helvetin alhaalla?

My bad, tarkoitin lähinnä tällaista jenkkityylistä yksityis-sektorin kautta haettavaa apua vanhenemiseen.. Vähän kuin naaman kiristykset ja muut perseimplantit. Toki suomessa varmaan terveydellisin perustein sitä korvaushoitoa saa oikeisiin vaivoihin. Ameriikoissa vaan tuntuu, että tuo vanheneminen on sinällään sairaus ja sen ainakin ulkupuolelle näkyviin "oireisiin" löytyy jos jonkinlaista apua. En tiedä ollaanko siellä vain turhamaisuudessa ihan toisella tasolla kuin täällä, vai pitäisikö se miesten testotasojen lasku oikeasti laskea sairaudeksi.. Luonnollinen hommahan se on, mutta jos elämänlaatu paranee korvauksella niin miksei?

Pakkiskin on 30 vuoden päästä täynnä juupas jaapas vääntöä siitä, millä korvausannostuksilla kukakin on natu, vai saako joku tutulta lekurilta extraa kun esim. maastaveto kulkee hieman liian hyvin ;)

Miten sua tuo verotus niin harmittaa? Kyllä mun mielestä kovatuloista palkansaajaa raiskataan tässä valtiossa oikein olan takaa.. Yrittäjällä on kaikenmaailman vaihtoehtoja keplotella, tosin toisella alalla on helpompi kikkailla kuin toisella.
Ketä nyt ei verotus nyppisi, ainoastaan muiden rahoilla hilluvat vätykset siitä nauttii.

Aiotko ostaa uuden DT:n lätyn ? Entä iskeekö turmion kätilöt ?
En osta, kuuntelen kaiken nykyään Spotifyllä.

ostin samsung nx1000 ja oon aivan pihalla tosta kuvaamisesta, en tajuu valotuksista tahi mistään mitää mut hirvee into on kuvata, onko jotain laadukasta linkkiä aloittelijalle?
Painele nappeja ja kato mitä tapahtuu, niin opit parhaiten.

Luonnollinen hommahan se on, mutta jos elämänlaatu paranee korvauksella niin miksei?

Niinpä.

Ja toi koko "luonnollisuus" argumentti on näissä asiossa vähän hölmö, jos mennään jokunen vuosituhat taaksepäin niin ihmiset ei oo hirveesti paria-kolmeakymmentä vuotta kauemmin elänneet. Eli ne 50+ vuotiaat on jo itsessään melkoisia luonnonoikkuja jos katsotaan vähääkään lähihistoriaa kauemmaksi. Ei ihmisen hormonitoiminnalla ole ollut minkäänlaista tarvetta pelittää vielä eläkeiässä, kun ei niin vanhaksi luonnossa eletty.

Bodauksesta ja voimailusta nää jätkät tietää ihan vitusti, oikeesta elämästä ei hevosen vittua. Joka karju on sinkku jonkun meikkimissin kanssa. Ei perhettä. ei oikeeta elämää.
Karsee möykkä päällä kaikesta, ei mitään tajua elämän normiongelmista. Ajellaan citymaastureilla ja kuvataan sitä sun tätä, aika tärkeetä...ei siinä, mutta sit ku ruvetaan vittuilee elämästä...

Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.

Varsin osuvasti sanottu. Itse olen seurannut melkeimpä junnusta asti parin bodariystäväni elämää ja siitä tylsempää elämänmuotoa ei ihmisellä enää olla voi. 7 vrk viikossa, 365 vrk vuodessa pyörii enempi vähempi vain ja ainoastaan sen patin kasvattamisen ympärillä eivätkä arkipäivät eroa viikonlopuista tavallisemman tallaajan silmin katsottuna millään lailla, imo ihan vitun tylsää elämää. Jossain vaiheessa jokaiselle tulee iän myötä se vaihe ettei se pala enää olekaan niin iso eikä kroppa enää kestä kemikaaleja, tässä vaiheessa karu totuus paljastuu näille elämännuoransa vain salin ja treenaamisen ympärille keskittäneille kun ei todellisuudessa olla saatu mitään konkreettista aikaiseksi. Voi sitten korkeintaan vanhoilla päivillä katsoa jotain videoklippiä että olempas mä ollut "kova" jätkä kun olen voinut tehdä penassa 150 kg:lla sarjaa. Näiden samaisten heppujen vuoden kohokohdat ovat tyyliin expon kaltaiset tapahtumat joissa tyhjäpäiset bikinikumitissimissit keikistelevat korkkareisaan halpojen lorttojen lailla ja niitä sitten touhutippa hepin päästä kuolataan. Empä muista aikoihin nähneeni jonkun ns. hc-bodarin vierellä muita naistyyppejä kuin enempi vähempi näitä meikkimissejä. Mitä lapsien hankkimiseen/saantiin tulee niin moni ns. nappihirmu ei niitä valitettavasti enää myöhemmällä iällä välttämättä edes kykene saamaan vaikka ajatusmaailma muuttuisikin kun ne viikunat ei vain enää kaiken jäljiltä toimi kunnolla.

haters-gonna-hate.jpg

Sattumalta tämä kaapista poistuminen ja totuuden ulostautuminen tapahtui lauantai-iltana klo 23 jälkeen. Eikös sun kaltaisilla menestyjillä ole mitään parempaa tekemistä tähän aikaan lauantai-illasta?

Siellä on ensin perjantai-ilta oltu baarissa ja katsottu, kun rhp:t vie muodollisesti pätevimmät nenän edestä. Sitten on yö vedelty lapaseen yöchatin juontajaa vahdatessa. Tänään uusi yritys ja heti alkumetreillä eilinen toistunut, joten muiden elämä on perseestä, kun omassakin elämässä kaikki muu paitsi sukupuolielin menee päin vittua.

Tuntuu aina, että törmää tähän samaan argumentiin että bodareilla/voimaurheilijoilla ei ole mitään elämää, silloin kun he panostavat kyseiseen urheiluun tosissaan. Harvoin kuulee samaa esim. himo pyöräilijöistä, lenkkeilijöistä tai ihan mistä muusta urheiluharrastuksesta. Jos joku haluaa olla koko ikänsä vahvassa kunnossa, näyttää hyvältä ja ennenkaikkea pitää/rakastaa siitä mitä tekee niin tämä on sitten ilmeisesti jotenkin paha asia?. Tottakai on aina poikkeuksia, ketkä elävät vain saman asian ympärillä, mutta suurin osa on varmasti sellaisia, ketkä saavat elantoa tästä mm. kilpailemalla. Tästä asiasta voisi taas vääntää, mut ei nyt vaan jaksa. Syömään-->

Vaikka elämä ei pyörisi muun ympärillä, kuin patin kasvatuksessa niin onko se muilta pois, jos oikeesti nauttii siitä mitä tekee? Ihmiset on erilaisia ja nauttii eri asioista, jos jollekin bodaus on numero ykkönen niin tottakai siihen panostetaan sen vaatimalla tavalla. Omassa elämässä on luultavasti jotain vialla, jos netissä tarvitsee itkeä siitä miten muut oman elämänsä elää.

Back
Ylös Bottom