Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mikään ei oo hirveempää ku illalta jäänyt jääkaappikylmä karvakäsilätty aamusella pienessä darrassa :D
Paskan marjat. Mikroon vaan ja sit järsimään sitä kumista lättyä krapulakaljan kera. Parhautta. Tosin tänään ei ollu krapula ja pizzakin oli ihan omin pikku (karva)kätösin veivattua.

^^öy nöy, määkin oon kuunnellu viime aikoina cheekkiä vaikken tyyliin pari päivää sitten ees tienny kuka se on (tai siis en halunnu tietää)

Jotain helkutin buustia mä sain jostain biisistä tänään tehdessäni ranskalaista salilla ja musta se oli jotenkin noloo..

Edit. Onpa täällä taas juopuneita liikenteessä. Ilmaki on lämmin niinku viime lauantainaki. Aika deja vu. Taidan hakea jotain hyvää huoltsikalta.

Mää oon kans humalassa ja töissäkin vielä! Ei ihmiselle saa syöttää näin paljon sokeria...

Olin tänään Marko Savolaisen pitämä seminaariota kuuntelemassa ja pääsin sen jälkeen vetää olkapää-ojentaja treenit Maken kanssa!

Aivan uskomaton fiilis! :)

En siis ole ainoa jolla tulee aina Miele mieleen kun joku sanoo että jotain tuli mieleen.

Itsehän en voi kuunnella enää säätiedotuksia välttymättä tältä

1305671002329

e. Tai siis en voi välttyä tuolta, huono suomi...

Vanhoissa westerneissä on aina tiet ihan mutaisia. Django - kostaja TV2:lla nyt. Pitkä aika kun viimeks kattonu oikeen kunnon spaghetti westerniä.

Herrajumala mä olin unohtanu mikä h0ttis tuo Franco Nero on ollut nuorempana. Ttu toi jätkä on pannu niiiin paljo!

Back
Ylös Bottom