Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No voi hellantelttas sentään. Että oikein fyysisesti ja henkisesti loppu, kuihtumassa, pällilomaalla jne jne. Vittu mitä hevonpaskaa. Tollasten epästabiilien yksilöiden olis oikeesti parempi miettiä jälkikasvun hankkimista. Muutenkin ihan hyvä, että kaikki eivät levitä geenejään jälkipolvien ihmeteltäväksi.

Kyllähän kyseinen pariskunta asiaa aikoinaan kovasti miettikin, siinä ensimmäistä muksua odotellessa asuntolainakin tuli hommattua ja muut perinteiset perhe-elämän peruskivet, noh syntyi toinenkin toukka maailmaan kuulemma harkittuna tapauksena. Nyt 2 vuotta viimeisen muksun syntymästä on ne elämän reaaliteetit kirkastunu ja jälkiviisaus astunut peliin. Siinä mielessä kunnioitan kovasti molempia, että ovat kuitenkin pysyneet kaikesta kurjuudesta huolimatta yhdessä, rakastaen toisiaan ja niitä muksuja vaikka vaikeaa tällä hetkellä onkin. Paremmin heillä kuitenkin menee kuin monella YH:lla. Lähinnä kait haen tällä avautumisella sitä, että ensinäkään edellä kerrottu tarina ei ole ainoaa laatua suomessakaan, toisekseen kai haen takaa sitä että ei tämä nykypäivän mualima ole kaikinpuolin terve paikka kakaroita hommata.

Mielestäni myös parempi, että pällilomalle kuin perisuomalaiseen tyyliin joko alkoholistiksi tai sitten suoraan köyden jatkoksi.

nojoo, tais taas se punainenlanka kadota tästäkin viestistä, noh netissä on kiva avautua...

ompahan törkee ja typerä kommentti, juntti mikä juntti

vesipään ja kusipään erotus pieni... se että sä et lisäänny on hyvä uutinen!

Älä nyt mölise, ei se mun vika oo jos sä et osaa käyttäytyä...

Vesipäänimitys oli koko jutun idea, älä möykkää kun et edes vaivaudu lukemaan viestejä.

Bodauksesta ja voimailusta nää jätkät tietää ihan vitusti, oikeesta elämästä ei hevosen vittua. Joka karju on sinkku jonkun meikkimissin kanssa. Ei perhettä. ei oikeeta elämää.
Karsee möykkä päällä kaikesta, ei mitään tajua elämän normiongelmista. Ajellaan citymaastureilla ja kuvataan sitä sun tätä, aika tärkeetä...ei siinä, mutta sit ku ruvetaan vittuilee elämästä...

lips,lips,

Jos on oikeesti tyhmä niin kannattais vastata lyhyesti.

Veikkaappa pari kertaa kauanko heilut vielä tällä forumilla? Ei meinaan näytä kamalan lupaavalta ja voisin pistää melkoisesti vetoa, että jos olet mitään kommentoinut mihinkään muuhun ketjuun tällä forumilla, niin vastaukset on samaa luokkaa, eli arvo nolla.

koko teksti.

Ne realiteetit pitäis olla selvillä ennenkun aletaan perhettä perustamaan. Monesti näissä tapauksissa on ongelmia jossain ihan muualla kun "perhe-elämän realiteeteissa".

Itsellä on aivan päinvastaisia kokemuksia. Olen kahden lapsen isä ja nyt vajaa nelikymppisenä tyytyväisempi kun koskaan. Mulla on aina tuhat rautaa tulessa, mutta en koe että olisin joutunut luopumaan mistään lasten takia; kiitos toki myös vaimolleni. Ihan samanlailla saan käytyä urheilemassa, hoitaa bänditouhut, käydä lätkämatseissa, käydä festareilla ja muutenkin tarvittaessa ottaa ukkojen kanssa viinaa kun siltä tuntuu. Mutta se tärkein mulle on aina ja ikuisesti perheeni; mikään asia ei aja sen edelle mun ajatusmaailmassa. Mun mielestä tärkeetä on se, että parisuhteen molemmilla puolilla on perhe-elämän lisäksi oma tilansa, kaverinsa, harrastuksensa jne. Näin saadaan hyvä balanssi perhe-elämän ja muiden juttujen välille.

Lasten hankkiminen tai hankkimatta jättäminen on jokaisen oma henkilökohtainen päätös eikä sitä ole oikeutta kenenkään tuomita oli päätös mikä hyvänsä. Se on täysin oikein jos ei koe haluavansa lapsia, niin jättää jälkikasvun myös hankkimatta. Mua ei mikään ota pannuun niin paljon kun ihmiset, jotka hankkivat lapsia, mutta eivät huolehdi lapsistaan. Loosereiden touhua. Tottakai lasten kanssa menee välillä hermot, vanhemmat ovat väsyneitä jne, mutta enemmän mulla hermot menee tyhmiin ja välinpitämättömiin aikuisiin.

Vähän offtopicia pukkaa, mutta kun nyt aihe oli tässä ketjussa tapetilla niin koitetaan kirjoitella jotain järkevääkin.

Nyt kun tuota lapsiasiaa on tuossa aiemmin sivuttu, miten Mike menettelisi jos puoliso pamahtaa yllättäen paksuksi?

Itse "jouduin" vajaa viisi vuotta sitten vanhemmuuden pariin juuri moisen sattuman kautta. Ei sitä olisi silloin uskonut miten paljon elämä muuttuu, nytkin lapsettomat kaverit fiilistelee uutta GTA:ta, itse en viitsi edes vaivautua. Sitä ei kuitenkaan ehdi/voi pelata koskaan. Onneksi ihminen on rakennettu sillä lailla, että sitä muuttuu itsekin aika paljon vanhemmuuden myötä :)

Benin kanssa olen kyllä samoilla linjoilla, lapset (tai minun tapauksessa lapsi) on suurin rikkaus elämässäni. Samalla kuitenkin ymmärrän hyvin, jos joku ei lapsia halua.

Viimeksi muokattu:
Itse "jouduin" vajaa viisi vuotta sitten vanhemmuuden pariin juuri moisen sattuman kautta. Ei sitä olisi silloin uskonut miten paljon elämä muuttuu, nytkin lapsettomat kaverit fiilistelee uutta GTA:ta, itse en viitsi edes vaivautua. Sitä ei kuitenkaan ehdi/voi pelata koskaan.

Hyvin ehtii :) Itsekkin kävin GTA:n hakeen heti julkaisupäivänä. Pitää osata vaan aiktauluttaa päivät sopivasti.

Ne realiteetit pitäis olla selvillä ennenkun aletaan perhettä perustamaan. Monesti näissä tapauksissa on ongelmia jossain ihan muualla kun "perhe-elämän realiteeteissa". .

Tämä on totta, mutta väitän että harvassa on ne, jotka asiaa pystyy harkitsemaan täysin järkipohjalta. Tunne vie varmasti voiton, kun
vastarakastunut pari alkaa tällaisia haaveilemaan. Sopeutuminen on avainsana, kaikkihan siihen ei pysty. Ja nyky-yhteiskunnassa kun tätä
yksilöä korostetaan eri keinoin erittäin paljon voimakkaammin kuin ennen, niin kyllähän sekin varmaan vaikuttaa perheiden hajoamisiin ainakin
joidenkin kohdalla. Väitän että kukaan ei pysty kuvittelemaan tai järkeilemään että miten elämä muuttuu lapsen myötä. Mutta nimenomaan nämä
henkilökohtaiset valinnat ja päätökset ovat jokaisen oma asia. Jossain aikaisemmin kirjoitin täällä, että juuri tästä mainitsemastasi balanssista muodostuu
perheen hyvinvointi kaikin puolin. Jos tuntuu olevansa jotenkin epä-arvoisessa asemassa toiseen nähden, ja ei osaa siitä kertoa järkevästi vaan
sortuu lapsellisuuksiin niin se ei ole oikea tie. Valintojen jälkeen tulee vastuu, siitä pidetään kiinni. Onneksi minullakin on puoliso jonka kanssa asioista
voi puhua realistisesti.

Off-topikiksi menee kyllä, mutta hyvää keskustelua!

Haaveilin itsekin eilen kaupassa tuosta GTA:sta, ajattelin että ei oo aikaa. Mutta taidan sen kyllä hommata ja järjestää aikaa. Onko se hyvä? :D

Paljon on myös pariskuntia jossa toinen osapuoli ei ole halunnut lapsia mutta painostuksen alla sitten suostuneet.. Lapsen/ien tulo on niin iso muutos että pitäisi olla laki joka määrää lapsihaaveilijat testiin joka kestäisi vaikka 3kk
1- ei saisi nukkua kunnolla
2- Sulle tärkeät asiat pitäisi lopettaa tai ainakin vähentää.
3- kerta toisensa jälkeen sun kämppä pitäisi räjäyttää ja tavaroita tuhota :)
4- olla selibaatissa
5-kieltäytyä kaikista kavereiden ehdottamista jutuista
6- opetella tulemaan toimeen vähemmällä rahalla..
7-pystyä suhtautumaan mihin vaan sekoamatta, esim vaikka sun levykokoelman syöminen ei saisi aiheuttaa itkuraivaria tai jos aiheuttaa niin pitäisi osata olla rauhallinen ja unohtaa menetys 15minuutissa.

Sit jos ton jälkeen vielä tekee mieli vaaveja niin anti mennä ;) Tossa oli kiteytys millaista herkkua se välillä voi olla..
Itsellä monen monta lasta ja päivääkään en vaihtaisi pois, mutta ymmärrän kyllä helvetin hyvin miksei joku halua lapsia.

Tuntuu varsinkin facebookkiin liittymisen jälkeen siltä ettei ihmisillä ole ollut mitään käsitystä kuinka paljon lapsi muuttaa elämää, suorastaan vituttaa lukea tekstejä joissa valitetaan väsymystä, lapsen sotkemista tai oikeastaan mitään mikä liittyy lapsen tuloon.

Eikö Linkolan Penaki sanonut jotta väestönkasvu on suurin riski ihmiskunnalle? Ja hei, kuka haluaa ajaa perheVolvolla jos vaihtoehtona on Porsche? En minä ainakaan! :-) Pääasia että koira mahtuu kyytiin!

Eikö Linkolan Penaki sanonut jotta väestönkasvu on suurin riski ihmiskunnalle? Ja hei, kuka haluaa ajaa perheVolvolla jos vaihtoehtona on Porsche? En minä ainakaan! :-) Pääasia että koira mahtuu kyytiin!

Väestö ei edes kasva Suomessa. Täällä akkojen hedelmällisyysluku on alle 2, kun taas Afrikassa ja Lähi-idässä se on monikertainen ja vajaan kymmenen lapsen perheet eivät ole sielläpäin mikään harvinaisuus. Kyllähän se on hyvä, että jotkut Suomessakin tekevät lapsia, jotta lapsettomillakin on mahdollisuus elää vanhuutta, kun on uusia sukupolvia veronmaksajia ja työntekijöitä syntynyt.

Kelannut joo ihan tosissaan.

Voi kasvaa takaisin yhteen ne johdot ja testotasot voi tippua myöskin entisestään nimim. Muutamalta lääkäriltä asiaa konsultoinut!

Että ei ihan huoleton operaatio sekään :/

Siinä pitäis sulassa sovussa päättää abortista, koska sehän olisi vahinko ja ei-toivottu lapsi.

Mites sit suu pannaan jos puoliso ei tekisi aborttia, naisellahan on suomessa tossa kaikki valta.

Ei sitten jos tasot putoaa.

- - - Updated - - -

Mites sit suu pannaan jos puoliso ei tekisi aborttia, naisellahan on suomessa tossa kaikki valta.
Se olis kyllä paska nakki, koska erohan siinä tulisi jos niin kusiset tekisi. Mutta sitten taas ei voisi totaalisesti ignoorata omaa jälkeläistään. Olis äärimmäisen vaikea tilanne, anyways, elämääni vakituisesti en lasta voisi enkä haluaisi ottaa. Koiratkin rajoittaa jo ihan tarpeeksi. Koirat sentään voi viedä piikille tai antaa pois jos oikeasti ne pistää elämää liikaa järjestykseen. Ihmisen pitää itse hallita elämäänsä, ei jonkun ulkopuolisen vaikuttajan.

Ei sitten jos tasot putoaa.

- - - Updated - - -

Se olis kyllä paska nakki, koska erohan siinä tulisi jos niin kusiset tekisi. Mutta sitten taas ei voisi totaalisesti ignoorata omaa jälkeläistään. Olis äärimmäisen vaikea tilanne, anyways, elämääni vakituisesti en lasta voisi enkä haluaisi ottaa. Koiratkin rajoittaa jo ihan tarpeeksi. Koirat sentään voi viedä piikille tai antaa pois jos oikeasti ne pistää elämää liikaa järjestykseen. Ihmisen pitää itse hallita elämäänsä, ei jonkun ulkopuolisen vaikuttajan.

Musta tuntuu, että kärkkäimmin lapsettomia ihmisiä arvostelevat ne joilla on muksuja. Oliskohan vaan se kateus meitä kohtaan, jotka ovat tajunneet koko elämän tärkeimmän merkityksen, eli nauttimisen elämästä (ilman kakaroita)? Lapsia jos hankit niin pilaat kyllä sillä kaiken nautinnon omasta elämästäsi.

...paskamyrskyä ootellessa...

Nyt kun tuota lapsiasiaa on tuossa aiemmin sivuttu, miten Mike menettelisi jos puoliso pamahtaa yllättäen paksuksi?

Itse "jouduin" vajaa viisi vuotta sitten vanhemmuuden pariin juuri moisen sattuman kautta. Ei sitä olisi silloin uskonut miten paljon elämä muuttuu, nytkin lapsettomat kaverit fiilistelee uutta GTA:ta, itse en viitsi edes vaivautua. Sitä ei kuitenkaan ehdi/voi pelata koskaan. Onneksi ihminen on rakennettu sillä lailla, että sitä muuttuu itsekin aika paljon vanhemmuuden myötä :)

Benin kanssa olen kyllä samoilla linjoilla, lapset (tai minun tapauksessa lapsi) on suurin rikkaus elämässäni. Samalla kuitenkin ymmärrän hyvin, jos joku ei lapsia halua.

Jos puoliso pamahtaa yllättäen paksuksi tietäen ettei mies halua lapsia ja asiasta ei ole puhuttu niin siinä alkaa varmaan oleen luottamus kyseistä puolisoa kohtaan aika vähissä.

Back
Ylös Bottom