Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jalkatreenit meni hyvin, sain melkein erektion.

Kumma muuten kun jalkatreenien päälle yläkroppa näyttää pirun pieneltä, kaikki veri on alhaalla. Mitenkähän paljo mulkku kasvaa moisessa?

Olipas ajankohtaista; juuri markkinoinnin kirjaa tässä pyörittelin ja esseetä aloittelin. Ja koska markkinointi on sellaista sanahelinää, tulee tuokin essee aika vaivattomasti oksennettua.
Kiva kuitenkin opiskella pitkästä aikaa siitäkin huolimatta, että topic tällä hetkellä on tuo markkinointi.

Nätti tyttö, jolla on syvä, hempiä ääni.
norahtop2.webp

Yövuoron jälkeinen päivää imee!
Ei huvita, ei jaksa, ei kiinnosta, pääsis jo nukkumaan..

Jalkatreenit meni hyvin, sain melkein erektion.

Kumma muuten kun jalkatreenien päälle yläkroppa näyttää pirun pieneltä, kaikki veri on alhaalla. Mitenkähän paljo mulkku kasvaa moisessa?

Eikö se näytä pienemmältä kun kaikki veri on pakkautunut reisiin? ;)

Näin ainakin asian naispuoliselle henkilölle selittäisin.

Vittusaatana. Lähtis opiskeleen vaikka kaivosmieheksi. Sais olla loppuelämänsä aikuisten ihmisten kanssa pimeässä luolassa.

Jossain välissä mietin alanvaihtoakin kun pistettiin isolla kädellä porukkaa ulos. Kaivos-inssi oli yksi vaihtoehto jota aloin jo miettimään tosissaa. Myöhäistähän se ei olis vieläkää. Sitten vielä jos opettelis ruotsin kielen niin ruottista sais vielä paremman palkankin samoista hommista.

Hkujan mulkku näyttää pieneltä ja elsulla on vaan banaani.
Mä yritän kasvattaa paksuutta ku tainnu pituuskasvu loppua jo.
Jeah, lepis. Mannapuuro odottaa, lurps.

nyt mulla on myös mokkapaloja :kuola: banaani oli kyllä hyvän kokonen, iso ja käyrä!

- - - Updated - - -

tarttee taas mennä treeneihin ja muksut tulee tälläkertaa nyrkkeilemään mun kanssa :D

Ei voi kuin hattua nostaa. Vihaan vaatekaupoissa käymistä, mutta nyt oli pakko, kun piti ostaa kauluspaitoja paria väriä. Nielin vitutuksen, ja kävin kaupassa, mutta oli sen verran ammattitaitoinen myyjä, että 1-2min aikana neuvoi koon ja suorittanut kassahommat. Näin sen pitääkin mennä.

Ei voi kuin hattua nostaa. Vihaan vaatekaupoissa käymistä, mutta nyt oli pakko, kun piti ostaa kauluspaitoja paria väriä. Nielin vitutuksen, ja kävin kaupassa, mutta oli sen verran ammattitaitoinen myyjä, että 1-2min aikana neuvoi koon ja suorittanut kassahommat. Näin sen pitääkin mennä.

Itekki käyn aina vaatekaupassa siten, että kävelen ekana myyjän luo, pyydän apua, ilmotan mitä tarvin ja yleensä alta 10min. koko sessio suoritettu!

Nyt meikä on pudonnu viimeistää teidän jutuista.. En ymmärrä :(

Back
Ylös Bottom