Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

facebookissa:

Mike Siren -nimeä kantava paskahousu taas jotain vikisee mun suuntaan pakkiksella asiasta, johon mulla ei ole osaa eikä arpaa. Minä en lataile M-radion kuvia mihinkään. Pitää ilmeisesti nenästä sitä paskahousua kunhan seuraavan kerran näen sitä..

Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu? Vaatii jo aikamoista pokkaa omalla nimellään huudella tollasia juttuja ympäri nettiä. Mietin jo että joku päivä Mannisen kamoja testaisi, mutta jos kerran käytös on tollaista, niin taitaa tilaukset jäädä tekemättä. Uskomatonta.

"Kunhan kotiosoite selviää niin käyn laittaan Mikelle hameen päälle" :face:

Kannattaa alkaa jo vallihautaa rakentamaan talon ympärille + Nyyssölä ja Wilenius vahtivuoroon

Osoitteen selvittämisessäkään ei kauhea sherlock tarvitse olla...

Mielenkiintoista kuitenkin tuollainen julkinen presentaatio yrityksen omistajalta. Ei jätä kauhean vakuuttavaa kuvaa.

Onks tää manninen joku 15 vuotias?

anssi.jpg

Kantsii varoa!

Hävettää meidän Oululaisten puolesta, että tämän kertaluokan spede ainakin yrityksensä puolesta vaikuttaa täällä. Vaikka ollaanki ehkä vähän vajaata pohjoisen sakkia, niin ei me oikeesti noin idiootteja olla.

Mike Siren -nimeä kantava paskahousu taas jotain vikisee mun suuntaan pakkiksella asiasta, johon mulla ei ole osaa eikä arpaa. Minä en lataile M-radion kuvia mihinkään. Pitää ilmeisesti nenästä sitä paskahousua kunhan seuraavan kerran näen sitä..
Kunhan kotiosoite selviää niin käyn laittaan Mikelle hameen päälle

:D Onko tää jätkä aikuinen?

E. Hidas

Nyt se vaihteeksi uhkaa oikeudella mailissa.

Ensiksi se hakkaa sut, pukee hameen päälle ja soittaa kytille et vievät sut oikeuteen. Se on D-vitamiiniparonin kosto!

Tosta tulee mieleen kun kerran joku ukko yritti baarissa pokea lahjoa että ei tulisi väliin kun lähtee pihalle matsaamaan. Otti turpaan ja soitti sitten itse poliisit paikalle.:D

Mike ja Mannine BB-taloon.

Tuleekohan tästä uus Amirkhani-Simola-feudi. Amirkhanihan on Mannisen tiimissä niin passais teemaan. Matsi sitten vaikka CAGE:ssa ja Pakkikselle vedonlyönti pystyyn.

feud.webp

Minkälaisen viestin sä alunperin laitoit Anssille kun se noin kierroksia otti?

Mutta oliko Mikeltäkään kovin aikuismaista julkaista henkilökohtaisen sähköpostin koko kansalle? Ja eihän toi Anssin vika edes ollut? Hauskaa huumoria kylläkin.puolin sun toisin.

Kyllä muuttu munkin käsitys nyt mannisesta enkä tule ikinä tilaamaan kyseisen speden puljusta yhtään mitään, sun kantas toki ymmärrän kun mannisen leirissä olet... :rolleyes: Onhan toi ihan vitun lapsellista ja naurettavaa kommentointia manniselta ja luulempa jos nokat vastakkain olisivat Miken kanssa niin jäisi teot vähemmälle mitä puheet.. :face:

Tuntuu että noilla lääkäreillä on päänsisäisiä ongelmia noin yleisestikin. Ovella tulee nähtyä neljää keski-iän ylittänyttä lääkäriä, eikä sanat riitä kuvailemaan niitä herroja. Tähän lisäksi mun kunnallisen puolen omalääkäri sekä kainuun prikaatin ex-ylilääkäri Anttonen :D

Back
Ylös Bottom