Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Uskomatonta tosiaan, ottaen huomioon sen, ettei itse ohjelma edes ole maahanmuuttovastainen millään tavalla. Tai on, jos asiaa katsotaan median punavihreitten lasien läpi ja jokainen realismiin pohjautuva poikkilausuma on rasismia. Näinköhän yksikään kukkahattutäti on vaivautunut lukemaan koko ohjelmaa. Ilkka Kanerva ei ainakaan lukenut muuta kuin Hesarin artikkelin.Aika uskomatonta touhua. Opetus- ja kulttuuriministeriö saattavat evätä Kokoomusnuorilta valtion avustukset mamikulttuurin vastaisten lausuntojen takia.
Kokoomusnuorten 650 000 ? vaarassa? ? ?Räväköitä suunnitelmia? | Uusi Suomi
"Nuorisolain mukaan järjestön toiminnan lähtökohtina pitää olla muun muassa yhteisvastuu, yhteisöllisyys, yhdenvertaisuus, tasa-arvo ja monikulttuurisuus. Kokoomuksen nuorten liiton avaukset ovat osittain päinvastaisia laissa lueteltujen arvojen kanssa."
Ovatko nuo ryöstäjät nyt arabeja vai Itä-Euroopan manneja? Itse en erota kuvasta.
"Nuorisolain mukaan järjestön toiminnan lähtökohtina pitää olla muun muassa yhteisvastuu, yhteisöllisyys, yhdenvertaisuus, tasa-arvo ja monikulttuurisuus. Kokoomuksen nuorten liiton avaukset ovat osittain päinvastaisia laissa lueteltujen arvojen kanssa."
Miten voidaan vaatia järjestöltä monikulttuurisuutta? Jännä tämä Suomen hypetetty demokratia ja sananvapaus.
Vittu mä tarvin kohta verenpainelääkkeitä :curs::curs::curs::curs:
Kiitos kaikille mokuttajille. Kaikki jotka on äänestäny väärin, on osasyyllisiä tähän, ja lukuisiin muihin rikoksiin. Kaikki pitäs passittaa linnaan.
Tosissas oot? Ei ihme jos ei maahanmuuttokriitikoita oteta tosissaan.Geneettinen/ rodullinen piirre tuo ryöstely ja ihmisten piekseminen.
Mitä väliä sillä on mistäpäin noi kaverit on, pitäs keskittyä siihen ettei tälläsia tyyppejä päästetä tänne.
Senpä takia jokainen hakija pitäis ottaa erikseen omaan tarkasteluun. Kyllä mä sen tiedän, että suurin osa näistä ongelma tekijöistä tulee islamin uskon edustajista, mutta epäreilua se on niitä kohtaan jotka oikeasti haluaa integroitua tänne.Aika ristiriitainen virke. Onhan sillä väliä, mistä nämä tyypit ovat, jos ei halua enempää samaa kehitystä.
Tosissas oot? Ei ihme jos ei maahanmuuttokriitikoita oteta tosissaan.
Mitä väliä sillä on mistäpäin noi kaverit on, pitäs keskittyä siihen ettei tälläsia tyyppejä päästetä tänne.
Senpä takia jokainen hakija pitäis ottaa erikseen omaan tarkasteluun. Kyllä mä sen tiedän, että suurin osa näistä ongelma tekijöistä tulee islamin uskon edustajista, mutta epäreilua se on niitä kohtaan jotka oikeasti haluaa integroitua tänne.
Siihen pääsyn estämisen yhtenä kriteerinä pitäis nimenomaan olla se, että mistä tulija on kotoisin.
- - - Updated - - -
Tough luck. Näillä tulijamäärillä on turhaa resurssien haaskaamista yksitellen tarkastella jokainen tulija.
No joo näin se taitaa olla. Mutta jos nää rikosten tekijät on pääosin nuoria miehiä niin pitäsikö ennemmin sitten rajottaa niitten pääsyä kuin pistää koko maa mustalle listalle?
Mä odotan innolla sitä uutista missä sitten pari suomalaista saa pahoinpitelysyytteet siitä, että on käyty vähän kouluttamassa...
Näin käy siinä vaiheessa, kun väärän vanhuksen sattuvat ryöstämään. Koska ryöstäjät ylipäätään kansallisuuteen katsomatta on niin vitun urpoja, että yleensä asuvat kilometrin säteellä siitä ryöstöpaikasta.