Oona Tolppanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heraiini
  • Aloitettu Aloitettu
Näissä kuvissa sitä löytyy kyllä todella hyvin! Kisakuvissa tuo peppu vaan pisti itelle silmään heti.

Kröhöm, katoppa uuvestaan..

1176132_567974143268433_735331371_n.jpg

Rakkaat pakkisveljet,

Pyydän teitä lopettamaan tämän säälittävän kuolaamisen Oonasta. Etenkin nimimerkit SIC ja Tompsu18:sta voivat mennä muualle. Oona tulee olemaan minun vaimoni joku kaunis päivä, valitettavasti hän ei vielä tiedä tästä.

Hypertrofisin terveisin

Stubborn

Pidä vaan, minulle riittää se, että Oona päivittelee ahkerasti Instagramia ja laittaa kuvia nettiin.

Ei hyvää morjesta miten tyylikkäitä kuvia ja miten näyttävä nainen! Taustakuva menee heti vaihtoon..

Ei liity mitenkään kuviin, mutta oliko Oonalla(kin) voimistelutaustaa? Jotenki sellanen käsitys että aika monella näistä mimmeistä löytyy jumppataustaa, mistä on varmasti pelkästään etua näissäkin lajeissa.

No en nyt tiiä onko sen enempää järkee pitää kuntoo yllä, ihan vaan sen takia että saadan pari hassua kuvaa pakkiksen runkkareille.. :rolleyes:

Kuten mikä? Ei se terveys mene siinä että viikon verran katsotaan vielä syömisten perään.
Oliko näissä kuvissa nyt sitten tarkoitus kisakuntoa esitellä? Ei taida yleensäkkään olla se pointti suuressa osassa näistä kuvauksista.

Itse harvoin blondeista sytyn mutta Oonassa on kyllä jotain sellaista mikä muakin viehättää. Nätti ja sporttinen likka, ei voi olla tykkäämättä.

Oonalla on ainakin asenne kohdallaan, hyvä kroppa ja nättikin, mutta silti nämä bikini yms sarjalaiset ei eroa mielestäni tarpeeksi jostain missikisoista.

Oonalla on ainakin asenne kohdallaan, hyvä kroppa ja nättikin, mutta silti nämä bikini yms sarjalaiset ei eroa mielestäni tarpeeksi jostain missikisoista.
Toivottavast et viitannu Oonaan, koska saa olle sokee jos ei erota tollasta urheillullista ja lihaksikasta kroppaa jostain laihasta lahnamissistä.

Back
Ylös Bottom