Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Koskahan mä raaskin sinne hammaslekuriin mennä. Varmaan ois kohta yleisellä aika edessä, jos olisin silloin varannu ajan ku rupes vihloo. Örgh

Juu eipä niistä haittakaan olisi. Muakin hitsaus kiinnostais jonkin verran, mutta en oo nyt sit kuitenkaan perehtynyt peruskoulutusta enempää ja nyt olenkin ajautunut puualalle.

Jeh, peruskurssille tuppasin itteni ja jos se sujuu niin jatkan siitä sitten niin pitkään kun homma miellyttää :)

Ite kanssa. Viime viikolla alako. Samalla mentaliteetilla. Pelekkä sali alako maistuu puulta. :thumbs:

Kappas kehveliä. Sielunveljeni Por0 :) Monestiko viikkoon on reenit nyt sit ja mitä oot toistaseks tykänny?

:whip: 2 kertaa viikkoon. En sitten tiedä onko mahollista useammin. Yks treenikerta takana. :D Mutta ekan treenikerran perusteella vaikuttaa hyvältä. Huomaa kyllä et mies on ku ylikeitetty makaroni... :D

:whip: 2 kertaa viikkoon. En sitten tiedä onko mahollista useammin. Yks treenikerta takana. :D Mutta ekan treenikerran perusteella vaikuttaa hyvältä. Huomaa kyllä et mies on ku ylikeitetty makaroni... :D

Mulla tulee oleen reenit kolmesti viikkoon ja pyrin kyl joka kerta meneen kun kerran oon kurssille värväytyny. Mä tiedän jo valmiiks, että alku tulee olemaan aivan kauheaa koska oon niin järkyttävän paskassa kunnossa :D Täytyy toivoo, että keskivartalo alkais voimistuu tuolla.

Mulla tulee oleen reenit kolmesti viikkoon ja pyrin kyl joka kerta meneen kun kerran oon kurssille värväytyny. Mä tiedän jo valmiiks, että alku tulee olemaan aivan kauheaa koska oon niin järkyttävän paskassa kunnossa :D Täytyy toivoo, että keskivartalo alkais voimistuu tuolla.

Ehotomasti menet, kuten minäkin niihin kahteen. Siitä piämmä huolen! :D Mie kanssa luulen, että jos ton kevyen ekan kerran jäläkee jo keskivartalo oli tulessa, niin mitä se on jatkossa... Tuota keskivartalon vahvistumista minäkin odottelen. Ei se ole oikein et tällänen hylje lähtee tollasiin.

Ehotomasti menet, kuten minäkin niihin kahteen. Siitä piämmä huolen! :D Mie kanssa luulen, että jos ton kevyen ekan kerran jäläkee jo keskivartalo oli tulessa, niin mitä se on jatkossa... Tuota keskivartalon vahvistumista minäkin odottelen. Ei se ole oikein et tällänen hylje lähtee tollasiin.

Hylykeille raippaa vaan nii vahavistuu! :D Nyt unille ni jaksaa aamulla taas komennella ja höpöttää. Hyvää yötä, kuutit.

Itteäki kyllä kiinnostais brassijujutsu mutta loukkaantumisten pelossa en lähde siihen hommaan. Ja yleensä on paikat rikki salin jäljiltä kun neljä kertaa viikossa pyrkii käymään ettei siitä oikeen mitään tuliskaan.

Itteäki kyllä kiinnostais brassijujutsu mutta loukkaantumisten pelossa en lähde siihen hommaan. Ja yleensä on paikat rikki salin jäljiltä kun neljä kertaa viikossa pyrkii käymään ettei siitä oikeen mitään tuliskaan.

Paskana nuo on paikat salinkin jäljiltä joten eipä tuo sen parempi ole siinä suhteessa. :D

Wahahaa! Made it this far!!! Pyöreet tuli enkä oo kuollu!!

Niin siis huomenta arvon väki.

Kyllä se vaan mieltä lämmittää, kun vanha kauluspaita ei istu selästä, mutta muuten istuu. Ei ole se treeni ihan hukkaan ole mennyt, vaikka paita taitaakin olla H&M:n muotoisille miehille.

Back
Ylös Bottom