Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Huomiselle pyörän huudatusta, rugbya stadissa ja kruununa häät...kuulostaa kohtuulliselta lauantailta :kippis1:

Mää en kerkee ollenkaan.

Mun on pakko keretä ainaki vähä, näönvuoksi, terveydeksi. Olenhan PP. Täytyy yrittää suotriutua siitä rastista la-su yönä ennen sunnuntain mopoiluja. Huominen päivä menee naisten peräs juostessa. Meinaan saada mitalin!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun on pakko keretä ainaki vähä, näönvuoksi, terveydeksi. Olenhan PP. Täytyy yrittää suotriutua siitä rastista la-su yönä ennen sunnuntain mopoiluja. Huominen päivä menee naisten peräs juostessa. Meinaan saada mitalin!

Mua pyysi eräs daami kahville sunnuntaina, onneks en kerkee sinnekään:lol2:

Sinä annoit, minä sain. Haastoin tänään yhtä naista, jolta oon saanu pakit aina, kaljalle, ja pakit tuli tänäänkin. Kävin sitte kostoksi kaikille yksi juomas alkoholitonta, HAH!

Okei, nyt en just tiiä mitä ulkona tapahtu, mutta kauhea huuto. Noh, telkkaria vähä isommalle ja karkkia suuhun. Futikset alkaa tunnin päästä, ellei töllöstä tuu mitää järisyttävän hyvää leffaa niin vois seurailla vähän futista. Ehkä. Ei jumalauta, oon oikeesti sekasin kun aion katsoa futista. Telkkarista. Krooh!

Mua pyysi eräs daami kahville sunnuntaina, onneks en kerkee sinnekään:lol2:

Se oli sen naisen onni kyllä. Ai nii, unohin vastata sulle sunnuntaina, mutta mä löysin nuorempaa, paremman näköstä ja muutenkin parempaa seuraa. Röhröh.

Ei jumalauta, oon oikeesti sekasin kun aion katsoa futista. Telkkarista.

No oot! Oot "naapuris" ja lippu oli niin tölsystä ny sitte meinaat kattoa vaikka äärestäki olis päässy hieman eri viiliksellä ihmettelemään.

Tattadaadadaa

No oot! Oot "naapuris" ja lippu oli niin tölsystä ny sitte meinaat kattoa vaikka äärestäki olis päässy hieman eri viiliksellä ihmettelemään.

No joo. Ainakin siellä on nyt ehkä joku vähän innokkaampi katselija. Mulla oli sen verran örmäkkä työviikko, että lataan nyt kyllä ihan mielelläni ja poistan tämän räkäisen yskän systeemeistäni. Joo, ehkä mä nyt sit vaan röhnään ja katon leffoja.

Se oli sen naisen onni kyllä. Ai nii, unohin vastata sulle sunnuntaina, mutta mä löysin nuorempaa, paremman näköstä ja muutenkin parempaa seuraa. Röhröh.

No todellakin oli:D Ja tuohon jälkimmäiseen ei paljon tarvita että mun seuran harjaa 6-0.

Heeeil tuu töö kiiing! Tätä vois vetää jopa karaokessa tai kanssamatkustajien iloksi. :D :rock:

Toi on kyl KOVA biisi!

Mulla on jäätävä nälkä ja kukaan ei lähde mun kans syömään :( Joudunko syömään jauhelihapiffejä sit vaan kotona.

Suomalaiset on heeeellkutin suppeeta porukkaa eiks niin?

Mulla on jäätävä nälkä ja kukaan ei lähde mun kans syömään :( Joudunko syömään jauhelihapiffejä sit vaan kotona.

Ei kovin suppeeta näytä olevan jos ei edes yksin voi mennä syömään! Vai mitä tarkottaa suppee porukka?

Mä oon käynyn äkkiä laskettuna viimesen viikon sisällä 5 kertaa yksin illalla syömäs. Ulkoruokinnas siis. Kaks kertaa oon jaksanu keittää puuroa kotona.

Back
Ylös Bottom