Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Olenko jollain kalkkis ja jälkeenjäänyt, kun BB castista tunnistin vain Frederikin ja tuhannen sooseissa olevan Andyn?

Sama, paitsi kun katsoin kuvaa iltalehden sivuilta andysta ni en ois kyl sitä tunnistanut enää ulkonäöstäkään.

Mitä muita lisäravinnepuljuja suomessa on fitnesstukun ja massin lisäksi joilta löytyy toimiva verkkokauppa? Geevoima toki yks mutta paska valikoima.
Sportsnutritionillta olen tehnyt pari tilausta. Myyvät pääasiassa Selfin tuotteita. PPS Shop taasen on IMO erikoistunut kaiken maailman treenibuustereihin ja rasvanpolttajiin, mutta kyllä niiltäkin perustuotteita saa.

Onko kannattavaa laittaa pyykinpesukone keittiöön, kun se ei vessaan mahdu eikä ole pesutupaa. Voiko koneen vuoto mahdollisuus
olla suuri, vai pelkäänkö turhaan?

Samanlailla se astianpesukonekkin voi vuotaa ja aiheuttaa ikäviä vaurioita. Kotivakuutus vaan kuntoon ja konetta kiinni keittiöön. Millaiseen paikkaan meinasit laittaa? sellaseen kaapiston aukkoon mihin tulee astianpesukone vai?

Olen rekisteröitymässä securitas eventsiin järkkäriksi ja siinä kun pitää tilinumero ilmoittaa palkanmaksua varten. Kun laitan siihen tilinumeroni, niin tulee tämä teksi: Syötä oikea tilinumero (muodossa 123456-785)

Mitä hittoa tää tarkoittaa? Mikä tilinumero muka on tuossa muodossa?

Kyllä, siis helvetin monella jotka asuu esim. pienessä yksiössä on just keittiössä pyykinpesukone.
Ja kyllä, eihän sillä mitään muuta väliä ole kuin jotta letkut yltää koneeseen kiinni ^^

Paitsi jos tykkää jättää koneen pyörimään aina yksikseen. Jos tuolla keittiön puolella liitokset irtoaa / tulee muuta hämminkiä niin vesivahinko alkaa olla aika eri mittakaavassa kuin kylppärissä jossa on viemärit.

Olen rekisteröitymässä securitas eventsiin järkkäriksi ja siinä kun pitää tilinumero ilmoittaa palkanmaksua varten. Kun laitan siihen tilinumeroni, niin tulee tämä teksi: Syötä oikea tilinumero (muodossa 123456-785)

Mitä hittoa tää tarkoittaa? Mikä tilinumero muka on tuossa muodossa?

Vanhat tilinumerot on tuossa muodossa. Nykyään ovat IBAN muodossa. Googlaamalla löytyy varmaankin ohjeet.

Kauhea tappelu interpentissä. Nyt ihan tavallista yläkoulumatikkaa. Mikä tulee vastaukseksi seuraavaan laskutoimitukseen?

6/2(1+2)= ?

9

Hitto, painoin ysiä ja klikkasin vielä pikavastausta niin nopeasti kuin kerkesin, mutta silti olin hitaampi :(

Hehhehhee, enpä ollu hitain :dance:

Back
Ylös Bottom