Oona Tolppanen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heraiini
  • Aloitettu Aloitettu
Sinänsä olin yllättynyt että Oonasta ei löytynyt omaa ketjua.

1176299_567505639981950_912707683_n.jpg

Ihme tosiaan, että ei aikaisemmin ketjua jo ole aloitettu. Oonan blogia jonkin aikaa seuranneena voin ylpeänä ilmoittaa olevani positiivisesti kateellinen :D Huippu mimmi!
Harvoja fitness-blogeja jaksaa lukea tai selata,..ehkä Oonassa on niin paljon samoja piirteitä, että voi melkein samaistua? ;)

FITOONA

Tuosta blogiin :)

On kyllä. Oon seurannu Oonaa IG:n puolella ja voi hyvänen aika miten herttasen olonen mimmi. Nuori, ilonen, järjettömän kaunis ja minun mielestäni Oonalla on todella upea kroppa. Seuraan myös Eve Tistelgreniä ja Piia Pajusta. Tää kolmikko on kyllä mun ehdoton TOP3 Suomen body-ympyröissä tällä hetkellä. Iloisia, kauniita ja ihania tyttöjä.

voi hyvänen aika miten herttasen olonen mimmi. Nuori, ilonen, järjettömän kaunis

I second that - Varmaan sympaattisin sporttimimmi mitä valtakunnasta löytyy :) Vielä kun saisi säilyttää tuon valloittavan luonteensa eikä altistuisi liiaksi kaikenmaailman hcbb-höpötykselle..

Panisin.

Mutta jottei nyt mene aivan OT:ksi niin on kyllä Oonalla loistava asenne. Itse blogia en jaksa lueskella kun hän puhuu mielestäni liikaa treenaamisesta ja kaikkeen siihen liittyvästä.

:pano: Unelma muija ja niin kaunis ja mahtava kroppa ai että. Tosta on hyvä Oonan (4.sija) jatkaa eteenpäin kokemusta rikkaampana!

Takareidet heikot, selkä heikko, nätti muuten.

Pakkiksen runkkkareille uutta matskua...

Back
Ylös Bottom