Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Christnak wanha kunnon juuden

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Öööö. En tiiä mikä siinä on, mutta nauran välillä kaikelle Ephen tekstille. Se on yksinkertaisuudessaan ja askeettisuudessaan joskus niin nerokasta, että minä ihan hämmennyn.

Kirjottelen tässä asuntohakemusta PSOAS:ille. Ajattelin aloittaa Oulun avoimessa yliopistossa opinnot, mutta hakulomakkeessa oppilaitoksen kohdalla ei ole Oulun avointa vaihtoehtona. Laitanko siis vain siihen Oulun yliopisto?

Nyt mä sen pääsen sanomaan: Ens kuussa sataa jo lunta.

Mikä auto videossa?

Grishnackh? vokot?

T-Birdiltä näyttäs..

T-Birdiltä näyttäs..

Ai hitto, niin taitaa ollakin, olen ilmeisesti sokea:lol2:

Väliaikatietona: Sun serkku oli eilen juossut suoraan ohilaukauksen eteen, 166kg ja 13,5cm tassu.
Koirat toimii aika hienosti, kun näiltä kahdelta rekulta on kaadettu 11 päivän aikana 3 nallea.

aina vaan kerta toisensa jälkeen cheek aiheuttaa mussa allötysreaktioita ja siitä seuraa välittömöästi radiokanavan vaihto- vmp. Radio rock taitaa olla ainoa kanava, jolla tota ei soiteta.

aina vaan kerta toisensa jälkeen cheek aiheuttaa mussa allötysreaktioita ja siitä seuraa välittömöästi radiokanavan vaihto- vmp. Radio rock taitaa olla ainoa kanava, jolla tota ei soiteta.

"Hirveää sontaa" - Paavo Arhinmäki. Heti nousi Paavon pisteet mun silmissä.

Nyt on expoiltu. Pelottaa mennä salille. Oonk mää enski vuon näi piän? Perkele!!!

Eilen tuli pidettyä pienimuotoinen cheat meal -ilta, mutta kulkihan se tänään aerobinen kuin vettä vaan! Puolitoista tuntia eikä vauhti hyytynyt. :) Jospa nyt rentoutuisi vähän ja kattelis taas leffoja sunnuntain kunniaksi!

Oon kuullu Radio Rockilta Pikku-G:täkin soitettavan ;) taisi olla kappale "me ollaan nuoriso"

e. mutta se oli virkistävää, cheekissä ei ole mitään virkistävää :D

Ai hitto, niin taitaa ollakin, olen ilmeisesti sokea:lol2:

Väliaikatietona: Sun serkku oli eilen juossut suoraan ohilaukauksen eteen, 166kg ja 13,5cm tassu.
Koirat toimii aika hienosti, kun näiltä kahdelta rekulta on kaadettu 11 päivän aikana 3 nallea.

Voi suatana..

Jos pitää positiivista hakea tästäkin niin eipähän tarvi ostella niin paljon joululahjoja jos sukulaiset on kaadettu.

Back
Ylös Bottom