Videoita. Videon sisällön kuvaus pitää lisätä aina viestiin

Meta title: 💥 Videoita – ketju jossa rauta, huumori ja hullut tilanteet tallentuvat ruudulle

Meta description: Netin parhaat videot yhdessä paikassa. .

Ei jumalauta :face:

Vajaa kolme minuuttia pystyin katsomaan ensiyrittämällä. Jäätävää rallienglantia ja jes, jes:iä, ilman että (toimittaja) ymmärtää puoliakaan toisen puheista.

Nyt täytyy levätä hetki, ja katsoa sitten vähän taas eteenpäin tota videota :D

Mä en ymmärrä miksi ne pistää aina ton saatanan Läski-Laten haasttelemaan englanninkielisiä vieraita! "Vittu Matti!"

Ei jumalauta :face:

Vajaa kolme minuuttia pystyin katsomaan ensiyrittämällä. Jäätävää rallienglantia ja jes, jes:iä, ilman että (toimittaja) ymmärtää puoliakaan toisen puheista.

Nyt täytyy levätä hetki, ja katsoa sitten vähän taas eteenpäin tota videota :D
Mä en kanssa saanu suoraa lähetystä katottua kun max. kaks minuuttia. Viikonloppuna kuitenkin kaverien kanssa alkoholin rohkaisemana katseltiin tuo kokonaan. Oli sen verran kova meininki Karhuvaaralla, että nyt oon hihitelly tolle videolle viikon sisällä yhteensä jo varmaan yli pari tuntia. Kaikkeen sitä ihminen aikaansa käyttääkin.

Komiaa kuvaa lentokoneista! (Olis vaan vehkeet millä sais hyödynnettyä nuo kaikki pikselit! :D)

[video=vimeo;70994185]http://vimeo.com/70994185#[/video]

KHL-seura Vladivostok Admiralsin esittelyvideo a'la Hannu Jortikka kohdissa 0.36 ja 2:07. Jast pörfekt inglis:

We are Admiral - YouTube

PS: en selannu ketjua taaksepäin, mutta ei ollut tätä ainakaan tällä vikalla sivulla. Pahoittelut jos on jo ollut.

Älytön pr-töräys Shelliltä, maallikon silmiin savethearctic näytti Shellin omalta kampanjalta kunnes Tero Turvamies tuli siihen soheltamaan.

Back
Ylös Bottom