Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Samalla kaavalla voidaan siis yleistää, että suomalaiset on väkivaltaisia ja tappaa vaimojaan.. mutta kukaan ei näin tee
Ai ei? Nyt silmät auki. Yksi pahimpia mokutuksen muotojahan on juuri tuo "kyllä suomalaisetkin.." ja "Mutta suomalaiset on kännissä väkivaltaisia -> ei siis ole mitään ongelmaa jos mamut tekee rikoksia!"

Mites muuten nuo henkirikosluvut maissa joista näitä maahanmuuttajia tänne tulee?

Btw, muistaakseni Britanniassa ja Ruotsissa tehdään enemmän väkivaltarikoksia kuin Suomessa. Jostain syystä tätä ei yleensä mainita tai puhuta siitä kuinka britannialaiset tai ruotsalaiset on väkivaltaisia, mutta suomalaisista kyllä moni mokuttaja noin puhuu.

Muutenkin, jos meillä täällä on väkivaltarikollisia (kuten onkin) niin millä helvetin logiikalla me tarvitaan niitä lisää?!

Pointti oli siinä kuinka monta prosenttia muslimimamuista syyllistyy raiskauksiin SUOMESSA. En tiedä kuinka paljon tämä prosentti eroaisi jos otettaisiin kaikki maailman muslimit otantaan, mutta tämä Suomen otanta on varmaan suuri syy tähän yleistämiseen.

Aivan, jos suomalaisetkin ovat noin helvetin väkivaltaisia juoppoja niin minkä ihmeen takia meidän pitäisi hommata itsellemme vielä lisää ongelmia ottamalla tänne humanitäärisiä maahanmuuttajia, joiden rikollisuusaste on 20-40% eli ihan perkeleesti.

Luulisi omissa ongelmissakin olevan riittävästi huolta.

e. Jos suomalaiset olisivat suhteellisesti yhtä rikollista ainesta, kuin esim. muslimimaahanmuuttajat niin ihan varmasti tälläkin foorumilla olisi kymmeniä ketjuja aiheesta. Toisaalta jos tosiaan suomalaiset olisivat yhtä rikollisia niin tämäkin foorumi olisi täynnä rikollisia, hehe.

Mä oon kyllä alkanut viime vuosina kääntymään maahanmuuttoa vastaan, koska Suomi ei ole kyllä kiva paikka maahanmuuttajalle tulla. Valtion toimesta joo, mutta ihmisten ja niiden mentaliteetin kannalta ei. Paljon on tuttuja, jotka asuu eri puolilla Eurooppa ja kukaan ei tunnu valittavan omasta uudesta maastaan.. näitä on mm. Norja, Saksa ja Tanska. Jotenkin täällä Suomessa monella maahanmuuttajalla vaan on yksinkertaisesti paha olla. Näitä antti65:ia kun tuntuu riittävän..

- - - Updated - - -

Väitit että kukaan ei yleistä jos kohteena on suomalaiset. Olet väärässä.

Sori jos olen väärässä. Itse en ole tämmöistä havainnut.

Tässä nyt ei ollut pointtina vertailla mamujen raiskauslukuja ja kantaväestön henkirikoslukuja. Pointti oli, että täällä yleinen linjaus on, että "useimmat muslimit raiskaa, on pedofiilejä, tukee terrorismia tms paskaa". Yleisellä linjauksella tarkoitan, että iso osa tässä ketjussa vaikuttavista kirjoittajista on tätä mieltä (mikä kertoo paljon tässä ketjussa vaikuttavien yleistiedosta ja älykkyysosamäärästä). Vailla mitään lähteitä siis väitetään tämmöistä, vaikka pallolla tosiaan on se 1,4 miljardia muslimia. Käyttäjämerkki BB0 vielä pisti tutkimuksen lähteeksi, jossa kumottiin nämä väitteet. Mutta eipä paljoa auttanut..

Joten itse kirjoitin, että on todella tyhmää ja yksinkertaista alkaa yleistää kaikkia muslimeja vain koska todella pieni osa tekee tätä. Samalla kaavalla voidaan siis yleistää, että suomalaiset on väkivaltaisia ja tappaa vaimojaan.. mutta kukaan ei näin tee. Ei tässä ketjussa luonnollisestikaan, kun ketju ei käsittelee kantasuomalaisia, mutta ei muuallakaan. Miksi? Koska se on vitun tyhmää ja yksinkertaista ja saa puhujan näyttämään dorkalta.

En minä ainakaan ole koskaan väittänyt, että kaikki 1,4 miljardia muslimit raiskaa ja rötöstelee. Olen vain tuonut esille tilastollisen faktan, että muslimitaustaiset maahamuuttajat ovat rankasti yliedustettuina läpi Euroopan kaikissa rikos- ja raiskaustilastoissa.

Käytän vain asiasta puhuessa yleiskäsitettä "muslimit", koska en jaksa joka kerta laittaa mukaan disclaimereita, joissa tarkennetaan mitä käsitteellä "muslimit" tarkoitan.

Et ole lukenut mokuttajien tekstiä? Yksi osa-alue monen heidän teksteissään on haukkua kuinka suomalaiset on paskoja jne. (mitä muuten juuri itsekin teet). Siitä sitten jotenkin pääsevät sellaiseen "johtopäätökseen" että tarvitsemme maahanmuuttajia koska suomalaiset on paskaa väkeä. Mielenkiintoista miten ruokkivaa kättä purraan.

Itse toki olen samaa mieltä. Ei tänne tarvitse tulla.

Onhan suomalaiset niin paskaa väkeä, että maailman mittakaavalla meillä menee hyvin ja moni mamu tänne silti tulee ja jää..

Mä oon kyllä alkanut viime vuosina kääntymään maahanmuuttoa vastaan, koska Suomi ei ole kyllä kiva paikka maahanmuuttajalle tulla. Valtion toimesta joo, mutta ihmisten ja niiden mentaliteetin kannalta ei. Paljon on tuttuja, jotka asuu eri puolilla Eurooppa ja kukaan ei tunnu valittavan omasta uudesta maastaan.. näitä on mm. Norja, Saksa ja Tanska. Jotenkin täällä Suomessa monella maahanmuuttajalla vaan on yksinkertaisesti paha olla. Näitä antti65:ia kun tuntuu riittävän..

Hienoa! Levitä sanaa kaikille 'kavereillesi' :)

En minä ainakaan ole koskaan väittänyt, että kaikki 1,4 miljardia muslimit raiskaa ja rötöstelee. Olen vain tuonut esille tilastollisen faktan, että muslimitaustaiset maahamuuttajat ovat rankasti yliedustettuina läpi Euroopan kaikissa rikos- ja raiskaustilastoissa.

Käytän vain asiasta puhuessa yleiskäsitettä "muslimit", koska en jaksa joka kerta laittaa mukaan disclaimereita, joissa tarkennetaan mitä käsitteellä "muslimit" tarkoitan.

Voisiko olla mahdollista että humanitaarisessa maahanmuutossa juuri se epämääräinen sakki ottaa helpoiten hatkat.

Jos yht'äkkiä Suomessa leviäisi kulovalkean tavoin tieto että Somaliassa saa mitään tekemättä paremman perustoimeentulon kuin Suomessa töitä paiskimalla, ei ole vaikea arvata etteikö ensimmäisenä Somaliaan olisi lähdössä juurikin suomalainen sossutuilla, päihteiden ja pikkurikosten kanssa puuhaava porukka. Yhteiskuntaa rakentava, töitä paiskiva porukka tänne varmaan jäisi vaikka täällä olisi jotain kähinääkin pohjalaisten ja savolaisten kesken.

Jos tämä pitää paikkaansa, ongelma ei todellakaan rajoitu pelkästään muslimeihin vaan liittyy koko humanitaariseen maahanmuuttoon. Onko tämä sitten positiivinen uutinen mamuttajien mielestä, empä usko :)

Voisiko olla mahdollista että humanitaarisessa maahanmuutossa juuri se epämääräinen sakki ottaa helpoiten hatkat.

Jos yht'äkkiä Suomessa leviäisi kulovalkean tavoin tieto että Somaliassa saa mitään tekemättä paremman perustoimeentulon kuin Suomessa töitä paiskimalla, ei ole vaikea arvata etteikö ensimmäisenä Somaliaan olisi lähdössä juurikin suomalainen sossutuilla, päihteiden ja pikkurikosten kanssa puuhaava porukka. Yhteiskuntaa rakentava, töitä paiskiva porukka tänne varmaan jäisi vaikka täällä olisi jotain kähinääkin pohjalaisten ja savolaisten kesken.

Jos tämä pitää paikkaansa, ongelma ei todellakaan rajoitu pelkästään muslimeihin vaan liittyy koko humanitaariseen maahanmuuttoon. Onko tämä sitten positiivinen uutinen mamuttajien mielestä, empä usko :)

Perkeles, että oli mielenkiintoinen näkökulma. En ole itse tällaista skenaariota osannut ajatellakaan. Periaatteessa hyvinkin uskottava teoria. Ainoa aukko tuossa teoriassa on vain se, että ainoastaan muslimitaustaiset mamut ovat rankasti yliedustettuina rikostilastoissa. Joinakin vuosina myös vietnamilaiset. Mutta silti, hyvä teoria.

Et ole lukenut mokuttajien tekstiä? Yksi osa-alue monen heidän teksteissään on haukkua kuinka suomalaiset on paskoja jne. (mitä muuten juuri itsekin teet). Siitä sitten jotenkin pääsevät sellaiseen "johtopäätökseen" että tarvitsemme maahanmuuttajia koska suomalaiset on paskaa väkeä. Mielenkiintoista miten ruokkivaa kättä purraan.

Itse toki olen samaa mieltä. Ei tänne tarvitse tulla.

Onhan suomalaiset niin paskaa väkeä, että maailman mittakaavalla meillä menee hyvin ja moni mamu tänne silti tulee ja jää..

Moni tulee ja jää koska ovat tyytyväisiä ja kiitollisia. Moni tulee ja jää, koska ei ole muuta vaihtoehtoa eikä täältä enää niin vaan lähdetä + parempi täällä kuin lähtömaassa, poliittisten ongelmien takia. Moni tulee ja lähtee toiseen maahan, kun mahdollisuus tulee.

Mä vaan sanoin mun mielipiteen. Ei tarvii olla noin herkkä.

- - - Updated - - -

Fair enough

Hienoa! Levitä sanaa kaikille 'kavereillesi' :)

Älä huoli, niin teenkin. Aina kehun Suomea ja Suomen hyviä puolia. Muistan vaan aina mainita, että miinuspuolena ihmiset vaan tahtovat olla vähän robottimaisia, kontaktia vältteleviä ja kylmiä. Muuten kaikki jees.

Sain aikoinaan pari kaveria houkuteltua tänne Norjasta. Viihtyivät vajaa vuoden ja lähtivat takaisin. Juurikin yleisen ilmapiirin takia. Onhan se valitettavaa..

Olisi mielenkiintoista tietää kuinka paljon valtiolta tulee mamuille rahaa esim. siellä Norjassa? Ja mikä siellä on mamujen rikos/työllisyysprosentti?

Olen muistaakseni linkannut joskus näitä tilastoja myös Norjasta. Ulkoa muistan ainoastaan sen, että Oslon raiskauksista 100% on maahanmuuttajien tekemiä. Näin on ollut jo vuosia.

Jos muslimeja on 1,4 miljardia ni moniko prosentti näistä hyväksyy terrorismin? Jos ois vaikka 20% keskimääräinen, joitakin sivuja sitten sanoin väärän prosentin mutta oliko se Disgust mikä linkkasi tänne niitä prosentteja, eli otetaan keskiarvo vaikka 20%, ni se tekis 280 miljoonaa muslimia hyväksyy pikkulasten räjäyttämisen ja päitten leikkaamisen, mikäköhän on kristityillä sama prosentti ja määrä? Oma mutu veikkaus että hyvin hyvin hyvin pieni, oiskohan edes promillea.

Iso poliisioperaatio Vantaalla - poliisi vaikenee | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Iso poliisioperaatio Vantaalla - poliisi vaikenee

Iltalehteen yhteyttä ottaneen silminnäkijän mukaan Hakunilan ostoskeskuksen läheisyydessä oli syttynyt joukkotappelu.

Itä-Uudenmaan poliisista vahvistetaan tapauksen olevan tutkinnassa, mutta tutkinnallisista syistä asiasta ei voida toistaiseksi kommentoida mitään.

-Tällainen iso paletti siellä on ollut, vanhempi konstaapeli Keijo Törmälä kertoo.

Poliisien lisäksi paikalla käväisi myös ambulanssi.

-Tapausta tutkitaan väkivaltapuolella, muuta en voi sanoa, Törmälä hiljenee.

Itä-Uudenmaan poliisin on määrä tiedottaa asiasta tarkemmin myöhemmin lauantain aikana.

En tiedä muista.. mutta itselläni tulee auttamatta mieleen näistä "poliisi vaikenee" tappeluista, että kyseessä on ollut rikastajat joiden edesottamuksista ei haluta lausua sanaakaan ettei vaan tulisi joku vähemmistöedustaja poliisilaitokselle huutamaan että missä todisteet rasismia vääryys jne.

Älä huoli, niin teenkin. Aina kehun Suomea ja Suomen hyviä puolia. Muistan vaan aina mainita, että miinuspuolena ihmiset vaan tahtovat olla vähän robottimaisia, kontaktia vältteleviä ja kylmiä. Muuten kaikki jees.

Sain aikoinaan pari kaveria houkuteltua tänne Norjasta. Viihtyivät vajaa vuoden ja lähtivat takaisin. Juurikin yleisen ilmapiirin takia. Onhan se valitettavaa Norjalle

Täydensin kesken jääneen lauseesi, hehe

Back
Ylös Bottom