🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

Tuo Wanderlein paasaushan on ihan yhtä hauskaa kuunneltavaa kuin Sonneninkin. Wanderlei näyttäisi olevan kaiken lisäksi tosissaan. Siinä olen Wanderlein kanssa samaa mieltä, että Sonnen henkisesti luovutti matsit Silvaa ja Jonesia vastaan kun jäi makaamaan kilppariin. Sonnen on sitkeä ja määrätietoinen niin kauan kun on niskan päällä. Eiköhän Sonnen kuitenkin hoida tämän aika helposti. Itse matsia viihdyttävämpää tulee olemaan prefight-loanheitto.

En oo kyl ikinä tykännyt wanderleista ja ton videon jälkeen taas 3x vähemmän. "I go into fights to break nose" ym paskaa. Haluaa myös 5 eräisen mainin, että saa tapella 30min. Ilmeisesti sitä on hakattu vähän liikaa, jos 5*5 on jo liian vaikeeta laskea.

Olipahan huikeeta settiä Wandylta. Omat lempparit oli ''I will say it to your face'', ''Shogun was beating you'' ja ''butt face''. Eipä tainnut olla Sonnen kameramiehenä, joka vähän vie pohjaa tuolta kasvotusten keskustelulta. Mielenkiintoista myös oli Sonnenin haukkuminen pelkuriksi kun Wanderlei itse vaatii PPV-tuloja matsista suostuakseen.

..... Ilmeisesti sitä on hakattu vähän liikaa, jos 5*5 on jo liian vaikeeta laskea.

Tai sitten se kuka kirjoitti sen subin siihen videoon on sekoillut....

Ihme paskaa Wanderleilta. Sonnen sentää osaa hommansa ja on ihan helvetin hauska, komiikkaa parhaimmillaan.

"I will bareknuckle Wanderlei's head around the ring, and only on pay-per-view." :hyvä:

weird_fish_04.jpg

081813-UFC-Wanderlei-Silva-TV-Pi_20130818163157271_660_320.JPG

Olenko ainoa, jonka mielestä näissä on jotain samaa?
En haluaisi olla ilkeä, sillä ulkonäölleen ei mitään voi.

En oo kyl ikinä tykännyt wanderleista ja ton videon jälkeen taas 3x vähemmän. "I go into fights to break nose" ym paskaa. Haluaa myös 5 eräisen mainin, että saa tapella 30min. Ilmeisesti sitä on hakattu vähän liikaa, jos 5*5 on jo liian vaikeeta laskea.

image.png

Joo toi Wanderlei on kyllä vähä pelle. Soitti suutaa ennen kun kun tuli ekaa kertaa UFC ja sitten Tito anto sille elämäsä selkäsaunan ja palas takasi Prideen häntä koipien välissä :D

Joo toi Wanderlei on kyllä vähä pelle. Soitti suutaa ennen kun kun tuli ekaa kertaa UFC ja sitten Tito anto sille elämäsä selkäsaunan ja palas takasi Prideen häntä koipien välissä :D

Wanderlei Silvan puolustukseksi on sanottava, että aika ilkeä temppu UFC:ltä pistää heti maailman parasta vapaaottelijaa vastaan ensimmäiseen UFC -otteluun.

Wanderlei Silvan puolustukseksi on sanottava, että aika ilkeä temppu UFC:ltä pistää heti maailman parasta vapaaottelijaa vastaan ensimmäiseen UFC -otteluun.

Tässä hyvät ihmiset näkyy nyt se olennainen ero mitä tarkoitin Jonten ja trollin välillä.

Oikeasti high, mitäpä jos vaikka lopettaisit jo alkuunsa tuon. On meinaan harvinaisen väsynyt yritys.

No ei se nyt niin kaukaa haettua ole, kun high sanoi Tito Ortizin olleen maailman paras vapaaottelija vuonna 2000.
Ei se kerta vielä trollia tee.

Luepa kaverin kolme muuta viestiä, niin ei pitäisi jäädä paljoa epäselvää ainoasta motiivista luoda tunnus.. Se siitä, en ota tämän enempää kantaa selvän trollin tekemisiin.

Tässä hyvät ihmiset näkyy nyt se olennainen ero mitä tarkoitin Jonten ja trollin välillä.

Oikeasti high, mitäpä jos vaikka lopettaisit jo alkuunsa tuon. On meinaan harvinaisen väsynyt yritys.

Tito oli kyllä 2000 paras LHW, ainakin Wandy voiton jälkeen mies oli rankattu ykköseksi seuraavat 2,5 vuotta.

Luepa kaverin kolme muuta viestiä, niin ei pitäisi jäädä paljoa epäselvää ainoasta motiivista luoda tunnus.. Se siitä, en ota tämän enempää kantaa selvän trollin tekemisiin.

Ei millään pahalla, mutta olet aika nopea tuomitsemaan ihmisiä. Kuten olen tuonut viesteissäni esille niin nämä ovat minun omia mielipiteitäni. Vai ovatko kaikki ihmiset joilla on eri mielipide kuin sinulla niin trolleja? Taidat itse olla se trolli kuten tuosta nimimerkistäsi voi päätellä. Ja kuten voit lukea, moni on kanssani samaa mieltä ja pitää Titoa yhtensä historian ylivoimaisimmista ja parhaista vapaaottelijoista. Voit unohtaa tuon trolliksi haukkumisen yhtä nopeasti kun sen aloititkin. Ärsyttää tuollaiset suorat hyökkäykset minua kohtaan.

Joo kyllä tällä vapariosastolla näyttää olevan yleinen asenne se, että jos joku hieman kärjistäen (sehän tämän paikan sävy on ollut jo vaikka miten kauan, äärimmäinen kärjistäminen on tosi yleistä) on erimieltä asiasta niin trollinuija heiluu samantien.
Varsinkaan kun näistä asioista ei käytännössä juurikaan ole mitään absoluuttista oikeaa mielipidettä/faktaa edes olemassa, niin vähän turhaa ehkä moinen.

Back
Ylös Bottom