Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ainiinjoo, se miitti. Muistinko sanoa jo, etten pääse tuleen?

Kyllä. Eikä me tällä kertaa mennä ees paintballia pelaan, joskus myöhemmin sitten! :)

Onkohan mun pohkeissa gainssit, ku kävin eilen juoksulenkillä?

Ei näkyny tiukkaperseisiä naisia :( Ei edes löysäperseisiä :( Ei näkyny naisia ollenkaa. Nyyyyh!

Jengi skibaa ketjuissa, taitaa olla se aika kuusta.

Outoa: ei tunnesidettä tähän päivään, huomennaki töitä. Kroppa tyhjä, over and out.

Muuten, miksi ei ole kovia xylitol -tervapastilleja? Vituttaa.

Oi ennen, siis oikeesti kakskyt vuotta sitten oli niitä kunnon terviksii, missä oli sitä tervamömmöö sisällä. Kaltaisiaan en ole kuunaan löytänyt, snif. Niitä me kaverin kanssa vejettiin aina koulumatkalla, ooooi ku herkkistä.

Morriconen konsertti eilen oli niin mahtava, ettei sitä voi edes käsittää mitä tuli nähtyä ja missä tuli oltua. Kuu nousi Verona-areenan ylle, maailman vanhin edelleen toiminnassa oleva amphiteatteri täyttyi ihmisistä ja sitten oli Ennio. Kaksi tuntia, kolme encorea. Vetreä pappa.

Mä meinaan alottaa viikonlopun kosteissa merkeissä. Joko menne uimaan tai sitte menen kaljalle. Tai sitte menen ensi uimaan ja sitte kaljalle.

Mulla on 100%

100.webp

Morriconen konsertti eilen oli niin mahtava, ettei sitä voi edes käsittää mitä tuli nähtyä ja missä tuli oltua. Kuu nousi Verona-areenan ylle, maailman vanhin edelleen toiminnassa oleva amphiteatteri täyttyi ihmisistä ja sitten oli Ennio. Kaksi tuntia, kolme encorea. Vetreä pappa.

Uuh. Saatan olla ihan pikkuisen kateellinen.

Huhhuh mikä aamu! Höylättiin 850 metriä ja noin 2020 kiloa lautaa ja kuskattiin ne peräkärrillä himaan ja pinottiin.. Toivottavasti ei ihan heti uusiks.

Back
Ylös Bottom