Fedor Emelianenko

MESSU100: ilmainen M-Nutrition Protein Bar (Crispy Caramel)! Yli 100 € tilauksiin
Piti etsiä että mikä tuossa Japin linkittämässä sopumatsissa oikein oli takana ja löysin haastattelun, missä asiaa kysytäänAleksander Emelianenkolta (2:38 eteenpäin).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
MESSU150: Ilmainen MWEBSTORE.FI Shaker! Yli 150 € tilauksiin
Piti etsiä että mikä tuossa Japin linkittämässä sopumatsissa oikein oli takana ja löysin haastattelun, missä asiaa kysytäänAleksander Emelianenkolta (2:38 eteenpäin).
Aleks puhuu tuossa haastattelussa aiemmasta vastaavasta matsista, se oli sellaista semi-aidon näköistä sparrausta. Tässä viimeisessähän ei jäänyt niinkään paljon epäselvyyttä oliko homma sovittu vai ei. :) Mutta sama syy molemmissa tietysti taustalla.

Todella outoa että minkäänlaisia sanktioita tuosta ei kolahtanut kummallekkaan. Kiva olis ostaa liput ja mennä esim suomessa katsomaan jotain sm finaaleja joissa tapahtuis tollasta.

Eiköhän siellä yleisössä ole suurinpiirtein kaikki tienneet jo lippuja ostaessaan, että jos veljekset päätyy vastakkain, niin ne ei ota tosissaan toisiaan vastaan. Siitä olen samaa mieltä, että jotain sanktioita kuuluisi tuollaisesta saada (onko varmaa, ettei annettu?), mutta tuo matsi ei edelleenkään todista millään tavalla, että Fedorin sambon mm-kullat olisi fiksattuja. Joku täällä esiintyy ja kirjoittaa asiasta ikään kuin se olisi nyt faktaa ja todistettua tuolla yhdellä matsilla.

- - - Updated - - -

Mitä kun Rory pääsee haastamaan GSPn, GSP vetää hyppyjujin ekalla sekunnilla, ja Dana ei sano mitään eikä NCAC, nousisiko häly? Tiedän ettei niin käy joten siihen on turha puuttua mut jos kävisi..

Vaikka GSP luovuttaisi matsin verbaalisesti ensimmäisellä sekunnilla ja poistuisi sen kummempia selittelemättä suoraan pois paikalta, niin en alkaisi väittää GSP:n aikaisempia saavutuksia vapaaottelussa fiksatuksi. Enkä väittäisi tuollaisen olevan riittävä todiste siitä.

Sen verran on pakko kompata japia että asettaahan tollanen sopupeli tota lajia huonoon valoon. Itse entisenä kamppailulaji harrastajana en ymmärrä tollasta olkoon vastassa veli tai treenikaveri sieltä samalta salilta. Todella outoa että minkäänlaisia sanktioita tuosta ei kolahtanut kummallekkaan. Kiva olis ostaa liput ja mennä esim suomessa katsomaan jotain sm finaaleja joissa tapahtuis tollasta.
OT: Mielenkiintonen kaveri tää pedor coleman. Ilmeisesti kolauttanu päätään turhan usein...

jaaha no eihän sekään ole hauska nähdä a silvan häviävän koska ei ota tosissaan ihan sama juttu kyl alexander ois hävinny fedjalle vaik ois yrittänyt. ja en ole päätäny mihinkään kolautellu vituttaa vaan tollaset juntit jotka ei edes ite treenaa koko lajia(japi) mut edelleen TULE GB GYMILLE JUTELLEEN MUN JA KUIVASENKANSSA NIIN KATELLAAN vähän vielä. :)

Mä veikkaan,että Kuivasella ei olisi paljon sanottavaa japille vaan olkapäitään kohauttaen poistuisi tilanteesta ja ihmettelisi mitä vittua täällä tapahtuu.

jaaha no eihän sekään ole hauska nähdä a silvan häviävän koska ei ota tosissaan ihan sama juttu kyl alexander ois hävinny fedjalle vaik ois yrittänyt. ja en ole päätäny mihinkään kolautellu vituttaa vaan tollaset juntit jotka ei edes ite treenaa koko lajia(japi) mut edelleen TULE GB GYMILLE JUTELLEEN MUN JA KUIVASENKANSSA NIIN KATELLAAN vähän vielä. :)

Onks Antton muuten tietoinen et sä täällä huutelet sen nimissä?

Pedor oletko aivan varma, että Anton on tulossa sun kanssa tekemään noita uhoamiasi asioita?
Miksi ei voi tulla juttelemaan sun kanssa kun pitää Anton ottaa siihen mukaan?

Ymmärrätkö miten typerältä nuo sun juttusi kuulostaa ja näyttää kun Capsilla kirjoitat. ^^

edit: vaikka mä fanitan feukkaa en mä silti mieltäni pahoita sun tavoin vaikka siitä kirjoitetaan mitä sattuu.
kaikilla on oikeus omaan mielipiteeseen!

Eiköhän siellä yleisössä ole suurinpiirtein kaikki tienneet jo lippuja ostaessaan, että jos veljekset päätyy vastakkain, niin ne ei ota tosissaan toisiaan vastaan. Siitä olen samaa mieltä, että jotain sanktioita kuuluisi tuollaisesta saada (onko varmaa, ettei annettu?), mutta tuo matsi ei edelleenkään todista millään tavalla, että Fedorin sambon mm-kullat olisi fiksattuja. Joku täällä esiintyy ja kirjoittaa asiasta ikään kuin se olisi nyt faktaa ja todistettua tuolla yhdellä matsilla.

- - - Updated - - -

Vaikka GSP luovuttaisi matsin verbaalisesti ensimmäisellä sekunnilla ja poistuisi sen kummempia selittelemättä suoraan pois paikalta, niin en alkaisi väittää GSP:n aikaisempia saavutuksia vapaaottelussa fiksatuksi. Enkä väittäisi tuollaisen olevan riittävä todiste siitä.

Niin eli yleisökin tiesi että oikeaa kilpailua on turha odottaa, kultamitali on jo takahuoneissa päätetty. Kertoo lajista vielä enemmän. Mikseivät suoraan siis anna mitalia Fedorille ilman että tulee edes paikalle? Tuo matsi ei tietenkään todista että muut ovat fiksattuja, mutta tuohon matsiin viitaten voi kyllä epäillä ihan jokaista muuta mitalia. Ja minä pyysin sinua etsimään tietoa sanktioista, ei tunnu löytyvän kun nyt jo huutelet että löytääkö muut.

Niin eli yleisökin tiesi että oikeaa kilpailua on turha odottaa, kultamitali on jo takahuoneissa päätetty. Kertoo lajista vielä enemmän.

Mikäli näin on ollut, silloinhan kyse ei olisi yleisön tai minkään osapuolen huijaamisesta verrattuna sellaisiin matseihin missä sopupeli pyritään salaamaan.

Tuo matsi ei tietenkään todista että muut ovat fiksattuja, mutta tuohon matsiin viitaten voi kyllä epäillä ihan jokaista muuta mitalia.

Tulihan se sieltä viimein, mitään muuta en missään vaiheessa halunnutkaan sinun myöntävän. Olen tyytyväinen, saat nyt jatkaa epäilyjäsi minulta rauhassa.

Itse en ihan rehellisesti enempää osaa sanoa, onko tuosta jotain sanktioita pojille tullut. Olen tuossa silti kyllä ihan sitä mieltä, että tuo on todella häpeällistä, että pojat tuolla tavoin asian hoitivat. Pointti on se, että jos ei haluta vastakkain otella, ei oteta osaa samaan turnaukseen.

En kuitenkaan ole sitä mieltä, etteikö Sambon maailmanmestaruuksilla ole arvoa. Sambo on tehokas laji ja jos siinä on maailmanmestariksi asti itsensä taistellut, on varmasti ainakin potentiaalisesti ihan UFC-kaliiberin jätkä, kuten nämä 155 paunaisten venäläiset osoittavat. Tuo kyseinen finaali on häpeäksi lajille, muttei kuitenkaan minun silmissäni onnistu turmelemaan koko lajia.

3 kpl Supermass Nutrition GOOD MORNING

Loistava viherjauhe

-50%
Mikäli näin on ollut, silloinhan kyse ei olisi yleisön tai minkään osapuolen huijaamisesta verrattuna sellaisiin matseihin missä sopupeli pyritään salaamaan.

Tulihan se sieltä viimein, mitään muuta en missään vaiheessa halunnutkaan sinun myöntävän. Olen tyytyväinen, saat nyt jatkaa epäilyjäsi minulta rauhassa.

Niin, no ei se myöskään todista että muut olivat puhtaita, senpä takia kun tuota katsoo niin jokainen objektiivinen tarkastelija miettiikin että ei taida muissakaan olla puhtaat jauhot pussissa, vaikkei todisteita ole suuntaan jos toiseenkaan. Sinä voit jatkaa kieltämistäsi kuinka pitkään haluat.

Joku on laittanut muuten nettiin Giffin Fedorin ja Lesnarin treeneistä, onhan tuo kokoero huomattava Lesnarin hyväksi ja näyttää ainakin treenien perusteella että Lesnar on vahvempi näistä kahdesta. Joku värivirhe eksynyt kuvaan tosin.

8RCw94i.gif

Maulerille: Mä en väitä että kaikki tai edes mikään muu noista sen sambo saavutuksista olis fiksattuja. Käsittääkseni noista ei mitään sanktioita ole tullut tai en ole ainakaan siitä tietoa löytänyt. Pointtini vain oli että ei se hyvää kuvaa lajista anna jos sen kotimaassa mestaruus ottelussa finaalissa käy noin ja liitto ei siihen mitenkään reagoi.
Pedor: Sun kirjoituksista päätellen olet lyönyt päätäsi liian usein. Väität että lajista ei voi tietää mitään jos ei itse treenaa sitä? Ja mitäköhän helvettiä sä revit Kuivasta koko ajan näihin juttuihin? Se varmaan pistäis sut ite pötkölleen jos näkis nää sun kirjotukset.

Joku on laittanut muuten nettiin Giffin Fedorin ja Lesnarin treeneistä, onhan tuo kokoero huomattava Lesnarin hyväksi ja näyttää ainakin treenien perusteella että Lesnar on vahvempi näistä kahdesta. Joku värivirhe eksynyt kuvaan tosin.

8RCw94i.gif

Itse matsihan olikin sitten ohi varsin nopeasti.

ea-mma-fedor-vs-lesnar-o.gif

Sun kuva on jostain pelistä, ei toi oo ees oikee. :face:

Mutta kuvaa hyvin todellisesti sitä, miten Lesnarille ois käyny. Lesnarhan ei mikään kummonen ottelija ole ikinä ollut, myöntänyt sen itsekin.

Sama recordi Fedorin kanssa sillä on sanktioiduissa matseissa. Turha niitä pilipali matseja on laskea, kävihän Lesnarkin kannumettällä Japaniassa.

Sama recordi Fedorin kanssa sillä on sanktioiduissa matseissa. Turha niitä pilipali matseja on laskea, kävihän Lesnarkin kannumettällä Japaniassa.

Japi lopeta jo toi paskanjauhaminen. Fedor on kevyesti paras HW ottelija ja Lesnar tappelee paikasta top15 joukkoon.

"Fedor Emelianenko's run in the heavyweight division will likely never be matched. Emelianenko ruled the division for years, going undefeated from 2001-2010. The Russian-born fighter possessed world class Sambo skills but also had some of the most powerful strikes in the division.

What made Emelianenko so great was that he'd routinely defeat his opponents where they least expected him to: in their worlds. He out-struck the K-1 strikers like Mirko “Cro Cop” and survived inside the dangerous guard of BJJ expert Antonio Rodrigo Nogueira.
His downfall may be remembered most by fans today, but we should never forget the run of dominance Emelianenko had inside the Pride ring."

Japi lopeta jo toi paskanjauhaminen. Fedor on kevyesti paras HW ottelija ja Lesnar tappelee paikasta top15 joukkoon.

"Fedor Emelianenko's run in the heavyweight division will likely never be matched. Emelianenko ruled the division for years, going undefeated from 2001-2010. The Russian-born fighter possessed world class Sambo skills but also had some of the most powerful strikes in the division.

What made Emelianenko so great was that he'd routinely defeat his opponents where they least expected him to: in their worlds. He out-struck the K-1 strikers like Mirko “Cro Cop” and survived inside the dangerous guard of BJJ expert Antonio Rodrigo Nogueira.
His downfall may be remembered most by fans today, but we should never forget the run of dominance Emelianenko had inside the Pride ring."

Subbed the great bjj champion Hong Man Choi, subbed the three time adcc winner Kevin Randleman, Subbed also those great bjj and submission wrestling notables Mark Hunt and Coleman. Knocked out the amazing former kickboxing champion Satoshii Ishii.,

Miten määritellään sanktioitu matsi?

Komission valvoma. Mennään tietyillä säännöillä joita valvotaa, roinatestit etc. Jenkkilässä yleensä on komissiot, UFC kuljettaa toki komission mukanaa ulkomaille myös, monesti on jäänyt Englannissakin ottelijoita roinasta kiinni.

Komission valvoma. Mennään tietyillä säännöillä joita valvotaa, roinatestit etc. Jenkkilässä yleensä on komissiot, UFC kuljettaa toki komission mukanaa ulkomaille myös, monesti on jäänyt Englannissakin ottelijoita roinasta kiinni.

Ts ei taida yksikään noista vanhoista eventeistä mennä sun kirjoihin mukaan otteluihin. Jää aika moni lajin legenda ja pioneeri siis ilman otteluita...

Ja siks toisekseen jos nyt puhutaan testaus menetelmistä niin aika yks ja sama niin pitkään ku ne ei oo olympia tyyliset. IFBB:n kehonrakennuskilpailujen MM kisat on testien alaiset. Ketään nyt tässä haukkumatta roinaajaksi niin väittäisin, että siellä osallistujat ovat joskus jotain muutakin ottaneet kuin kaurapuuroa.
Hyvähän se silti on, että testaillaan. Tasottaa kenttää kummasti, mutta silti on aina joku joka käyttää ja toisella on paremmat aineet kuin toisella jotka ei näy testeissä.

Rauhottukaa nyt hiukkasen taas... Happea vähän ja keskitytään vaikka niihin otteluihin. Jotenki tuntuu siltä et nää epäolennaiset sivuseikat alkaa olemaan enemmän valloillaan kuin itse ottelut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom