Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tulin just ekaa kertaa huhtikuun jälkeen kämpille, alivuokralaisia ollut siitä asti.

- Ovi oli lukitsematta, ollut sunnuntaista asti.
- Imuri oli rikki.
- Marsut on kasvanu jo niin isoiksi että kiipeävät vanhan asumuksensa reunojen yli ja oikea häkki tulee vasta sunnuntaina.

Sellasta tänään.

Ei sovi kyllä julkisten käyttö mulle. Pitäis varmaan tykätä tai osata käyttää niitä helsinkiläisenä, mutta ei. Se ainoa kerta kun kää fillari kotiin niin sittenhän sitä odotellaan kokopäivä niitä busseja, jotka muutenkin ovat helvetin hitaita tai paskan hajusia. Noh autokorttiin ei enää montaa kuukautta ja jatkossa taas fillaroiden.

Kuuntelin kanssa tänään tota biisiä radiosta "mitä vitun paskaa" fiiliksellä.

Ylppö yrittää olla niin veetun ismoalanko että...koko suomen tylsimmät jätkät o ylppö ja hynyne. Kuunnelkaa vaik radio rockilta...No ehkä Kauko Röyhkän fb-postaukset on vielä noitakin tylsempii...

Ohan se aivan vitun kumma, että suomalaisen rockscenen mielenkiintosin jätkä alkaa olla Anssi Kela...ja vielä ihan kevyesti.

Tää onkin oikein hyvä ketju alottaa tänne kirjottelu.. En muista oisko ikinä vituttanu näin paljon ku viime aikoina tai sit tänä iltana kun tää fiilis sai ihan uuden tason keskustelussa tulevan exän kanssa ett mites rahat jaetaan kun kämppä myydään. Sanois vaa suoraan ett haluu kostaa eikä vetois kaikennäkösiin ämmämäisyyksiin

Jos ois yhtään alkoholistin vikaa ni saattas olla ett joutus riipasee kovemmanlaisen kännin

Tää onkin oikein hyvä ketju alottaa tänne kirjottelu.. En muista oisko ikinä vituttanu näin paljon ku viime aikoina tai sit tänä iltana kun tää fiilis sai ihan uuden tason keskustelussa tulevan exän kanssa ett mites rahat jaetaan kun kämppä myydään. Sanois vaa suoraan ett haluu kostaa eikä vetois kaikennäkösiin ämmämäisyyksiin

Jos ois yhtään alkoholistin vikaa ni saattas olla ett joutus riipasee kovemmanlaisen kännin

...muista että se on vaan rahaa ja periaatehan kuitenkin on se että jos naisten kanssa aletaan olemaan niin rahat menee. Ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä. Keskity vaan olennaiseen ja siihen mikä sinulle on tärkeää!

...muista että se on vaan rahaa ja periaatehan kuitenkin on se että jos naisten kanssa aletaan olemaan niin rahat menee. Ei pitäisi tulla kenellekään yllätyksenä. Keskity vaan olennaiseen ja siihen mikä sinulle on tärkeää!

Kyllä mä sanosin, että kylmästi(kin) kannattaa pitää puolensa raha-asioissa. Kyllä nainen (ei saa lyödä vaikka yleistänkin, koska mulla on rillit nyt päässä) osaa eron tullessa olla hyvinkin kylmä sekä laskelmoiva, ja monet miehet vikisevät mukana, mikä voi jälkikäteen harmittaa. Toki raha on vain rahaa ja jos rahalla selviää, se on halpaa.

Joo sillähän täst selviää mutta kyse ei ihan oo tonnista eikä parista ja jotenki arvostaa ehkä vähän liikaa reilu 10v asuntojen remppailutoimintaa ja siihen käytettyä aikaa ja rahaa. Asiaa ei helpota about kivikova pää, jonka joustovara alkaa olee aika limiiteillä =) onneks ei oltu aviossa, tein vaa tyhmän diilin ku myin osan kämpästä. Eli :wall:

Ei ehkä voi yleistää kaikkiin naisiin, mutta itellä kans ero tulossa ja kämppä menossa myyntiin. Ite lupauduin ottamaan mahdolliset takkiin tulemiset omalle kontolleni, vaikka yhteinen laina onkin. Ja minä olen tässä tapauksessa se joka laittoi rahaa ja aikaa siihen remppaamiseen. Myöskään elareita en pyytänyt, koska toisella jokseenkin vittumainen tilanne rahallisesti, hoidetaan lapset sitten yhdessä.. Rahan takia en todellakaan ole valmis menettämään välejä lasteni isään ja ihmiseen jonka kanssa olen kuitenkin viettänyt lähes kolmasosan elämästäni.
Ajattelin nyt kertoa ennen kuin kaikki naiset saa rahan ahneen maineen..

Jotenkin tämä epämiellyttävään työpaikkaan meno vituttaa, vaikka samalla oon kiitollinen, että henkkoht konkurssi on pian selätetty. Silti, kun tietää, mikä ero on mielekkään työn ja tämän välillä :wall:

Voi vittu mitä paskaa toi kalastus ei jumalauta. Ostin viikko sitten veneen ja virveliin vähän tarvikkeita; siimaa, haavin, kaks uistinta ja perukkeita. Kalassa kävin 5pv putkeen ja mikä on saldo: Siimaan tulee jatkuvasti solmuja = siima on jo loppu. Perukkeen solmut luistaa jotenkin auki = kolme uistinta menetetty ja itse perukkeet. Jos nyt jotain positiivistä haluu hakee niin sain kaks haukee tässä ajassa kuitenkin = haaviin tuli reikiä vitusti. Molemmat uudet uistimet pohjassa ja yksi vanhakin, kaikki perukkeetkin meni. Haavi käyttökelvoton. Tuntuu hyvältä menettää 70e vaan sormia napsasemalla =)

Niin ajattelin että kyllä kalojen lukumäärä korvaa ton hinnan. Ja paskat. Nyt täytyy tuhlata uudet 70e, ja en enää ikinä osta tota vitun paskaa kuitusiimaa ei helvetti. Noh 70 taimenta/kirjolohta pitää saada niin eiköhän hinta oo jo maksettu takaisin.... Onneks siinä kiukussa kuitenkin hillittin itteni ja en paskonut virveliä vaikka kuinka mieli teki..

Voi vittu mitä paskaa toi kalastus ei jumalauta. Ostin viikko sitten veneen ja virveliin vähän tarvikkeita; siimaa, haavin, kaks uistinta ja perukkeita. Kalassa kävin 5pv putkeen ja mikä on saldo: Siimaan tulee jatkuvasti solmuja = siima on jo loppu. Perukkeen solmut luistaa jotenkin auki = kolme uistinta menetetty ja itse perukkeet. Jos nyt jotain positiivistä haluu hakee niin sain kaks haukee tässä ajassa kuitenkin = haaviin tuli reikiä vitusti. Molemmat uudet uistimet pohjassa ja yksi vanhakin, kaikki perukkeetkin meni. Haavi käyttökelvoton. Tuntuu hyvältä menettää 70e vaan sormia napsasemalla =)

Niin ajattelin että kyllä kalojen lukumäärä korvaa ton hinnan. Ja paskat. Nyt täytyy tuhlata uudet 70e, ja en enää ikinä osta tota vitun paskaa kuitusiimaa ei helvetti. Noh 70 taimenta/kirjolohta pitää saada niin eiköhän hinta oo jo maksettu takaisin.... Onneks siinä kiukussa kuitenkin hillittin itteni ja en paskonut virveliä vaikka kuinka mieli teki..

Muista ostaa sit Catch a Fish!
Kummeli - Catch A Fish ( USKOMATON VIEHE ! ) - YouTube

Kuhan osaat sitoa perukkeen hyvin siimaan niin ei luista vaikka mikä olisi, ennemmin katkeaa siima. Oletko koittanut selvittää sotkut siimassa, vai oletko suoraan katkaissut sen?

Back
Ylös Bottom