Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Löysin päivällä hauskan testin missä kerrotaan "miten tulet kuolemaan" :D
http://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/43999-miten-tulet-kuolemaan/

Omalla kohdallani joku Los Angelesin rikollisjengi ampuu mut... hauskaa tässä on myös se että facebookissa oli joskus muutama vuos sitten semmonen sovellus "missä olet 10 vuoden päästä" ja sain vastaukseksi että oon pummina losissa :D

TV5:ltä kohtapuoliin (20.8.) alkava sarja Last Resort kannattaa tsiigailla! Eka kaudella 13 jaksoa ja oon jo viitosessa menossa. :D

Löysin päivällä hauskan testin missä kerrotaan "miten tulet kuolemaan" :D
http://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/43999-miten-tulet-kuolemaan/

Omalla kohdallani joku Los Angelesin rikollisjengi ampuu mut... hauskaa tässä on myös se että facebookissa oli joskus muutama vuos sitten semmonen sovellus "missä olet 10 vuoden päästä" ja sain vastaukseksi että oon pummina losissa :D

"Your next door neighbor beats you to death with a shovel." :D

Onneksi en noita naapureita ole tässä kyllä pahemmin tavannut, mutta pidetäämpä mielessä jos/kun vastaan tulee..

E: Katotaan kumpi kerkeää eka :evil:

TV5:ltä kohtapuoliin (20.8.) alkava sarja Last Resort kannattaa tsiigailla! Eka kaudella 13 jaksoa ja oon jo viitosessa menossa. :D
Oli kyllä loistava sarja! Harmi että ABC:n pamput päättivät ensimmäisen kauden olevan myös viimeinen.

Oli kyllä loistava sarja! Harmi että ABC:n pamput päättivät ensimmäisen kauden olevan myös viimeinen.

Aika lannistava tieto. Kaikki hyvä aina canceloidaan. Esim. Carnivàle oli yksi suurimmista menetyksistä. Tämän LR:n hyvyydestä vielä tiedä, mutta sama jättää katsomatta nyt sitten. Maailma on sitten julma paikka!

Että minä oon lehmä vai että naiset ylipäätään on?! :D

Lukekaa Delgadon ketju niin ymmärrätte. Ongelma on siinä ettei naisia voi oikein sonniksikaan sanoa :D Vetoan Delgadon itsensä sanomiin asioihin.. Ei ole miesten keksintöjä tämä :D

Aika lannistava tieto. Kaikki hyvä aina canceloidaan. Esim. Carnivàle oli yksi suurimmista menetyksistä. Tämän LR:n hyvyydestä vielä tiedä, mutta sama jättää katsomatta nyt sitten. Maailma on sitten julma paikka!
Niinpä, tuollaiset perutaan ja sitten jokaisesta kokkaus-, sisustus-, laulu- ja häärealitysarjasta paskotaan ulos 10 tuotantokautta ja 4 erilaista versiota. Ei ole oikeutta tässä maailmassa, ei.

Back
Ylös Bottom