No hei tää! Nyt löyty lopullinen keino! Tack
Palkkaa musta henkivartija. 25€ tunti+ lisät.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No hei tää! Nyt löyty lopullinen keino! Tack
jos vaikka korjais Denniksen pizzalla tilannetta
Pizzat - Dennis tuolta esim toi nro 41 eli pizza RubenSe mafialuigi? Varo, muista kiss of death.
Mutta eikö sulla ollu joku äijäviritys täällä kotimaassaki? Sulhanen joka sormelle.Eiku tää on eri. Met praatasimma italiaa poistiekseen. Pari kertaa piti pyytää toistamaan ku jäin niitä viheriöitä silimiä muikistelemaan. Höhö.
Mutta eikö sulla ollu joku äijäviritys täällä kotimaassaki? Sulhanen joka sormelle.
Löysin päivällä hauskan testin missä kerrotaan "miten tulet kuolemaan" :D
http://www.pakkotoisto.com/netista-poimittua/43999-miten-tulet-kuolemaan/
Omalla kohdallani joku Los Angelesin rikollisjengi ampuu mut... hauskaa tässä on myös se että facebookissa oli joskus muutama vuos sitten semmonen sovellus "missä olet 10 vuoden päästä" ja sain vastaukseksi että oon pummina losissa :D
Sinä sonni.Eikä ole. Paha akka on paha akka.
Oli kyllä loistava sarja! Harmi että ABC:n pamput päättivät ensimmäisen kauden olevan myös viimeinen.TV5:ltä kohtapuoliin (20.8.) alkava sarja Last Resort kannattaa tsiigailla! Eka kaudella 13 jaksoa ja oon jo viitosessa menossa. :D
Sinä sonni.
Oli kyllä loistava sarja! Harmi että ABC:n pamput päättivät ensimmäisen kauden olevan myös viimeinen.
Eiku lehmä, eiks tää käsitelty muistaakseni jo Delgadon ketjussa..?
Että minä oon lehmä vai että naiset ylipäätään on?! :D
Palkkaa musta henkivartija. 25€ tunti+ lisät.
Niinpä, tuollaiset perutaan ja sitten jokaisesta kokkaus-, sisustus-, laulu- ja häärealitysarjasta paskotaan ulos 10 tuotantokautta ja 4 erilaista versiota. Ei ole oikeutta tässä maailmassa, ei.Aika lannistava tieto. Kaikki hyvä aina canceloidaan. Esim. Carnivàle oli yksi suurimmista menetyksistä. Tämän LR:n hyvyydestä vielä tiedä, mutta sama jättää katsomatta nyt sitten. Maailma on sitten julma paikka!
Iso hauki, fyysillisesti.