Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Josko sitä tänään tekis hampurilaisia, omaani ajattelin laittaa 300g pihviä, cheddaria, ananasta, pekonia, punasipulia, salaattia ja tomaattia+ kastikkeetja mitä mä sit jälkkäriksi syön?
Nyt ideoita, kaverille tulossa polttarit, asutaan tuppukylässä missä ei ole mitään erikoista (seinäkiipeilyä, tornistalaskeutumista yms.), mitä extremeä kaverille keksittäisiin? Paintball on jo listalla.
Voi vitun vitun vitun vitun vittu. Saatana.
Nyt ideoita, kaverille tulossa polttarit, asutaan tuppukylässä missä ei ole mitään erikoista (seinäkiipeilyä, tornistalaskeutumista yms.), mitä extremeä kaverille keksittäisiin? Paintball on jo listalla.
Minä yks päivä kattelin kuule jousipyssyt ja kaikki tuota varten, eli onnistuu myös ilman varsinaisia tuliaseita tai lupia.Salakaatakaa hirvi.
Oon opettanu noi liian hyvälle. Eivät edes taksia osanneet (muka) tilata ku en ollu pitämässä kädestä. No. Jatketaan. Nyt jo vähä jännittää. Kun sais rauhassa keskittyä. Tänään ei oo sijaa virheille. Ei sitten yhtään.
Voi vitun vitun vitun vitun vittu. Saatana.
Ei tainnut mennä putkeen.
Ei meiltä mikään pysy piilossa. Ammuit taulunvaihtajaa polveen.
Stop crying like a big, gay baby. Mikä leffa, HÄ?No vähän vaan. Kauhee nillitys jos vähän ampuu lumpioon.
Stop crying like a big, gay baby. Mikä leffa, HÄ?