No mun mielestä Hirvisaarta ei ainakaan noiden lausuntojen perusteella voi verrata radikaali-islamistiin. Noi lausunnot nyt on tollasta perus hihhulitavaraa, mutta ei ne nyt mitenkään kuvottavia ole, eikä niissä ketään kehoteta vahingoittamaan toisia tms. Voi myös olla että Hirvisaari on jossain esittänyt jotain pahempiakin lausuntoja, sitä en tiedä, mutta ainakin tuossa edellisessä postauksessa aika selvästi haukuit häntä vain hänen uskontonsa liittyvien näkemyksien perusteella. Haukuit siis samalla näitä kristillisiä näkemyksiä, jotka ovat mahdollisesti samoja monella muullakin kristityllä, ja sitä kautta haukuit kristittyjä. En siis tarkoita että Hirvisaari edustaa kaikkia maailman kristittyjä, vaan että noi sun mielestä kuvottavat lauseet edustaa monia kristittyjä. Missään vaiheessa en puhunu kaikista maailman kristityistä, ja tuskin täälläkään moni haukkuu kaikkia maailman muslimeita.
20v rikollisen somalinuorukaisen käytös nyt ei vielä yksinään kerro mistään mitään, paitisi henkilöstä itsestään, mutta se että näitä muslimien aiheuttamia ongelmia näkyy joka puolella maailmaa, saattaa jo kertoa jotakin. Ja terrori-iskuja, vääräuskoisten teloittamisia yms. selkeästi islamista johtuvia ongelmia on turha selitellä millään sosiaalisella asemalla.
Jos joku muslimi olisi sanonu vastaavat jutut kun Hirvisaari, niin kyllä mä olisin sen ainakin lähes pelkällä olankohautuksella voinu ohittaa. Ei noissa mun mielestä mitään hirveen radikaalia ole, sanoi asian sitten muslimi tai kristitty.
Aivan oikein, ihmisapina!
Montakos ihmistä hirvisaari on tappanut uskontonsa tähden? Montako kristittyä hän on opettanut kulkemaan ihmisjoukkioihin panosvyöt ja räjähteet vartaloonsa sidottuna?
Allah voisi pikkuisen miettiä näitäkin asioita kun vertaa Hirvisaarta äärimuslimiin.