Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Siinä ja siinä kannattaako noista kauheasti enää stressata, jos ikää on 28 eikä 18 vuotta. :rolleyes:

Ikää on oikeesti 22,5v, toi 28v on van hämäystä, ku en tykkää et tietyt ihmiset tunnistais mut ja lukis kirjoituksia mitä oon joskus muinoin kirjoitellut

Ikää on oikeesti 22,5v, toi 28v on van hämäystä, ku en tykkää et tietyt ihmiset tunnistais mut ja lukis kirjoituksia mitä oon joskus muinoin kirjoitellut

Voin kertoa että isäs jutut muuttuu enemmän ja enemmän höpinöiksi vuosi vuodelta mitä vanhemmaksi tulet joten ei niistä kannata stressata.

Tili alkaa olemaan totaalisen tyhjä ja reilu viikko vielä tiliin, heti se alkaa ahistamaan. Sitten taas toisaalta on tulossa hyvä tili kun on tehny extraa. Saas nährä pitää varmaan kottia hakea, vaik vois sitä yrittää pärjäillä joskus vähemmälläkin.

Nyt olis parempi loppua nää helteet. On niin perkeleen tuskasta olla saatana.

Kevennetty viikko teki tehtävänsä meikäläisen aivoille. Tuli ladattua kyykkyyn vitonen toiselle puolelle enemmän painoa kuin toiselle puolelle. Luulin, että on hiukan kankeutta, kun tuntui niin oudolta, mutta siinä vaiheessa, kun heitin levyt takaisin telineeseen, niin totuus paljastui. Nyt tietysti kauhea paniikki, miten reidet reagoi... Jos ens kerralla katsois vähän niitä levyjä paremmin.

Kevennetty viikko teki tehtävänsä meikäläisen aivoille. Tuli ladattua kyykkyyn vitonen toiselle puolelle enemmän painoa kuin toiselle puolelle. Luulin, että on hiukan kankeutta, kun tuntui niin oudolta, mutta siinä vaiheessa, kun heitin levyt takaisin telineeseen, niin totuus paljastui. Nyt tietysti kauhea paniikki, miten reidet reagoi... Jos ens kerralla katsois vähän niitä levyjä paremmin.
Meinasitko siis että huomenna toinen reitesi on paljon toista isompi? :)

Nyt olis parempi loppua nää helteet. On niin perkeleen tuskasta olla saatana.
Ensi yönä helpottaa, pitäisi tulla kunnon ukkosmyräkät päättämään helteet.

Huomenna lupaa sadetta aamusta alkaen, kiva polkee töihin läpimärkänä. Just mietein päivällä et lähtisin sadevaate ostoksille mut piti käydä töissä illalla niin ei viittiny pyöräillä 30km... olis pitänyt.

Lainasin auton siskolle aamusta. Soitti tossa kymmenisen minuuttia sitten..
Sisko: Mikä täs on ku auto ei käynnisty?
Minä: Tuleeko siihen virtaa, valot jne..
S: Ei
M: Sammutitko valot aamulla?
S: Ai tässä pitää sammuttaa ne
M: Jos sammutat moottorin mut jätät ajovalot päälle kuuluu sellanen piippausääni
S: Mä ihmettelinki mikä piippaus siinä kuulu

...

Räkä + lämpö. Jää sitten Battle beast väliin tänään ja punttiinkin tulee taukoa, johan sitä ehtikin pari viikkoa käydä säännöllisesti.

Kuuntelin kanssa tänään tota biisiä radiosta "mitä vitun paskaa" fiiliksellä.

Niin minäkin. Oon kuullut tuon aikaisemminkin, mutta jostain syystä just tänään tuo sai suunnattoman "ei vittu mitä paskaa ihan oikeasti" fiiliksen päälle. Vaihdoin hätäpäissäni novalle, ja sieltä tais tulla joku parempi biisi.

Back
Ylös Bottom