Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

14h meni radalla. Vittu mie oon poikki. Lähen silti poikien kans oluelle.

Ootko sä tänään nyt niiden kakskymppisten lumoissa vai niiden kuuskymppisten? :rolleyes:

Ei mihinkään! Tilasin pizzan. Ja söin mannapuuroa, kaksi kertaa. Ja berliininmunkin. Ja Snickersin, kaksi. Ja Daimin. Rankkaa olla työtön, taas vaihteeksi. Huomenna mavea. Ja työhakemuksia, taas vaihteeksi.

Etsipä samalla minulle työpaikka, joka vastaa kykyjäni, ulkonäköäni ja ihanaa luonnettani...

Samoilla ajatuksilla liikkeellä, joten kilpailusta tulee tiukka. Loppupeleissä viet ja minä vikisen, osani olkoon märehtiä jatkossakin huonoa onnea työmarkkinoilla.

Meinasin ihan vittuillakseen nukkua, vaikka oli työpäivä. Noo, töihinhän mä menin. Sataa vettäki..

Meinasin minäkin mennä vittuillakseni kouluun mutta ihosta lääkärille aika :dance:

Vittu, nyt ku sais vaan sen kefalex kuurin ja kortisonikuurin ni sais tuon vitun märkärupitulehduksen pois ja sais nukuttua öisin...

Perjantai, perjantai, perjantai.. Ei, vasta torstai.. :jahas:

Meinasin minäkin mennä vittuillakseni kouluun mutta ihosta lääkärille aika :dance:

Vittu, nyt ku sais vaan sen kefalex kuurin ja kortisonikuurin ni sais tuon vitun märkärupitulehduksen pois ja sais nukuttua öisin...

Ei helvetti.. Eiks mikään ihotauti lääkäri saa tota kuntoon? :/

Hitusen tekis mieli syödä ja juoda jotain, mutta 2,5 tunnin päästä mahalaukun tähystys eikä saa mitään ottaa ennen sitä.

Ootko käyny aikaisemmin?
Ikävimpiä tutkimuksia, missä itte oon koskaan ollu :D

En oo koskaan käyny. Lääkäri sano, että useimmat kokee sen ihan siedettäväksi. En sitten tiiä mitä siitä pitäs päätellä :D

Back
Ylös Bottom