Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu mie oon lihonu. Tissitki kyllä kasvanu samalla, ne hölskähti äsken rappusissa. Mutta hitto vieköön, että alan olla muodottoman löllö. Perkele. Sinnillä vuosi loppuun ja kaupasta vaan isompia vaatteita.

Voi vittu mie oon lihonu. Tissitki kyllä kasvanu samalla, ne hölskähti äsken rappusissa. Mutta hitto vieköön, että alan olla muodottoman löllö. Perkele. Sinnillä vuosi loppuun ja kaupasta vaan isompia vaatteita.

Tai jos kaikki onkin vain siirtynyt tisseihin?

Tai jos kaikki onkin vain siirtynyt tisseihin?

Oiski. Mut ei oo. Varmaan sellanen puol kiloo tullu tisseihin nestettä/rasvaa ja muut on löllöytyny rasvaksi ja selluliitiksi muualle. Onneks ei tartte ku itte itteään kattella ja puristella!

Oiski. Mut ei oo. Varmaan sellanen puol kiloo tullu tisseihin nestettä/rasvaa ja muut on löllöytyny rasvaksi ja selluliitiksi muualle. Onneks ei tartte ku itte itteään kattella ja puristella!

Lopetat nyt sen itsesi tökkimisen, senkin höpsö.

Ysiltä Death Race ja Statham!

Se on muuten sillälailla että tällä viikolla minä olen myös VIP! Kyyyyllähän se alkaa kyrsimään, ku ei nää puoliakaan koko pakkikselta.

Perhanan spurgut, menkää lenkille! :rolleyes:

Minä join vaan vissyä! Enhän mä viikolla kykene alkkoholia nauttia ettei mun leanit gainssit mene läskiksi.

Terassillaki oli muuten suosikkinaisiani läsnä. Irtakki tietää kuka. Asiakkaan ominaisuudessa. Jos olisin ollu mies enkä tällänen domssiton juippi olisin menny ja hurmannu hänet.

Aivan mahtavaa, hyvä reeni takana. Melko euforista! Oletin, että reeni menisi pipariksi kipuilevan kyynärtaipeen/forkun vuoksi, mutta eipä menny. "Fuck you and fuck your elbow" (tm) :puntti:

E: tosta kipuilevasta forkusta tuli sellainen "hassu" juttu mieleen, että se on tehnyt jo haubereihin kokoeroa :D Ei niillä ammuta...

Minä join vaan vissyä! Enhän mä viikolla kykene alkkoholia nauttia ettei mun leanit gainssit mene läskiksi.

Terassillaki oli muuten suosikkinaisiani läsnä. Irtakki tietää kuka. Asiakkaan ominaisuudessa. Jos olisin ollu mies enkä tällänen domssiton juippi olisin menny ja hurmannu hänet.

Eikä sillä ollu miestä mukana? Olisit ny vaan menny juttelemaan.

Back
Ylös Bottom