Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

sukupuolella ei väliä, kunhan se hoitaa hommansa :D mä voin vaikka käydä salilla ja sit kun tuun himaan, niin ylläri: ruoka onkin jo valmiina pöydässä. Sit mä syön sen kynttiläillallisen yksin ja mietin, et mikä meni vikaan :D hohoo!!!

Noo etköhän sä kynttiläillalliselle seuraa saa jos vaan avaat suus siel Turuus.. ;)

mut just nyt ei lähre ääntä :D hohoo! kurkku on ku kaktuksia olis syöny...

No eihän meillä vielä sitä cheffiäkää ole kuka sen kynttiläillallisen teille tekis.. :D

- - - Updated - - -

Puhutaanko tässä suihinotosta?

Haha, tarkoitus ei ollut mutta ymmärrän kyllä mistä moinen ajatus tuli mieleen kun luin uusiksi kirjoittamani :D Samalla tavalla häiriintynyt mieli..

Mä kävin kiinalaises aamiaisella. Teranssilla on nippanappa trkeneeko keli. Vilpponen tuuli.

image.webp

Sorry Siikkeri ku feidasin mopohommat. Niskavamma ja alkoholismi esti mopoilun eilen.

JJJooooo 106,3€ meni eilen... kyllä ollaan nyt taas säästöliekillä seuraavat kuukaudet. :D Siis tuollahan eläisi 10 päivää, niin että saisi syödä PALJON :jahas:

Sorry Siikkeri ku feidasin mopohommat. Niskavamma ja alkoholismi esti mopoilun eilen.

Eipä haittaa, nou hätä. Ehtiihän sitä mopoilla, ja kävinkin eilen illalla vähän herättämässä yleistä pahennusta.

Katomma joku toinen kerta.

Onpas vaikeaa vetää vatsaa sisään 2 tuntia putkeen..

Back
Ylös Bottom